שיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!
-
שמתי לב לעוד באג (בעדכון V12 ל 4X4) בנוסף למה שהזכירו שלוקח זמן לתפריט שיחות אחרונות לעלות, שבמהלך השיחה כשנמצאים בתפריט אפשרויות רואים את מספר הטלפון כאותיות בסינית (לא תמיד).
-
תכלס יש לי 4X4, לעדכן גרסה או לא שווה לעדכן?
-
תכלס יש לי 4X4, לעדכן גרסה או לא שווה לעדכן?
-
@שלוםפ כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
סיקור מקיף על גרסה 12 העלתי כאן.
ניראה לי שעדיף שתחלק את זה למעלות וחסרונות בגרסה 12
-
@שלוםפ כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
סיקור מקיף על גרסה 12 העלתי כאן.
ניראה לי שעדיף שתחלק את זה למעלות וחסרונות בגרסה 12
-
שמתי לב לעוד באג (בעדכון V12 ל 4X4) בנוסף למה שהזכירו שלוקח זמן לתפריט שיחות אחרונות לעלות, שבמהלך השיחה כשנמצאים בתפריט אפשרויות רואים את מספר הטלפון כאותיות בסינית (לא תמיד).
@השטייגעניסט כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
שמתי לב לעוד באג (בעדכון V12 ל 4X4) בנוסף למה שהזכירו שלוקח זמן לתפריט שיחות אחרונות לעלות, שבמהלך השיחה כשנמצאים בתפריט אפשרויות רואים את מספר הטלפון כאותיות בסינית (לא תמיד).
היה קיים גם פעם
-
@מנחם-רוזן אז יש לך תוכנה של 4X4 ב-Q7?
@י-ע אז כנראה הם סתם רוצים לכסות את עצמם (ושלא יתחיל שוק גרסאות). -
@מנחם-רוזן אז יש לך תוכנה של 4X4 ב-Q7?
@י-ע אז כנראה הם סתם רוצים לכסות את עצמם (ושלא יתחיל שוק גרסאות). -
מ מוגן נטפרי סימן נושא זה כשאלה ב
-
מ מוגן נטפרי סימן נושא זה כנפתר ב
-
מ מוגן נטפרי סימן נושא זה כנושא רגיל ב
-
@בנימינה כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
מה הדין אם אני צורב גרסה של 4X4 ב-Q7?
(אני אוהב את התוכנה של 4X4 ואת החומרה של Q7)לא אפשרי זה נתקע כבר בFDL בצריבה
לא חושב שזה גורם נזק (מניסיון) זה פשוט לא יתן להתקין -
אם אני עכשיו מעדכן את הטלפון
אז האנשי קשר נמחקים?שאלתי את השאלה הזאת למעלה אבל לא בדיוק הבנתי
-
אם אני עכשיו מעדכן את הטלפון
אז האנשי קשר נמחקים?שאלתי את השאלה הזאת למעלה אבל לא בדיוק הבנתי
@מגנוס-קרלסן כן, כדי לשמור תכניס כרטיס זכרון ותבצע ייצוא/גיבוי
-
@מגנוס-קרלסן כן, כדי לשמור תכניס כרטיס זכרון ותבצע ייצוא/גיבוי
@מוגן כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
@מגנוס-קרלסן כן, כדי לשמור תכניס כרטיס זכרון ותבצע ייצוא/גיבוי
אהה
אוקיי -
ועוד שאלה
איך אני יודע איזה מספר גירסא יש לי? -
ועוד שאלה
איך אני יודע איזה מספר גירסא יש לי?@מגנוס-קרלסן הגדרות/אודות
-
@מוגן כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
@מגנוס-קרלסן הגדרות/אודות
אין לי אפשרות לאודות או משהו כזה
יש לי Q3 4G
-
@מגנוס-קרלסן כן, כדי לשמור תכניס כרטיס זכרון ותבצע ייצוא/גיבוי
-
@בנימינה כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
@מוגן לא צריך, אפשר לעשות העברה לסים ולהחזיר את זה אח"כ
ואם יש לו יותר מהמגבלה של הסים?
ייצוא לקובץ זה תמיד טוב, שומר על הצורה המקורית וטוב כגיבוי -
אם אני עכשיו מעדכן את הטלפון
אז האנשי קשר נמחקים?שאלתי את השאלה הזאת למעלה אבל לא בדיוק הבנתי
@מגנוס-קרלסן כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
נשי קשר נמחקים?
כן
נמחקים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
