דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. אפליקציות להורדה
  4. שיתוף | להורדה | אפליקציה לאוזניות אנקר מתורגמת לעברית

שיתוף | להורדה | אפליקציה לאוזניות אנקר מתורגמת לעברית

מתוזמן נעוץ נעול הועבר אפליקציות להורדה
215 פוסטים 42 כותבים 28.3k צפיות 32 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ש מנותק
    ש מנותק
    שמחה צבי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #135

    מישהו יכול להעלות בבקשה את הגרסא מתאימה לשיואמי מקשים
    תודה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • S smct

      @מיגו-להוציא בגלקסי אבל לא זוכר איזה גלקסי

      מיגו להוציאמ מנותק
      מיגו להוציאמ מנותק
      מיגו להוציא
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיגו להוציא
      #136

      @smct כתב בשיתוף | להורדה | אפליקציה לאוזניות אנקר מתורגמת לעברית:

      @מיגו-להוציא בגלקסי אבל לא זוכר איזה גלקסי

      אז תקרא שוב את מה שכתבתי.
      דיברתי על מכשיר ספציפי מאד.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • פ פבב הראשון התייחס לנושא זה
      • א מנותק
        א מנותק
        א.ל 0
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #137

        אני מנסה להתקין את האפליקציה של אנקר על אימולטור של נוקס,
        אחרי ההתקנה כשאני פותח את האפליקציה היא נתקעת בפתיחה
        2953724d-968c-45a3-9cd5-35f3991fa694-image.png
        מה הבעיה?

        S תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א א.ל 0

          אני מנסה להתקין את האפליקציה של אנקר על אימולטור של נוקס,
          אחרי ההתקנה כשאני פותח את האפליקציה היא נתקעת בפתיחה
          2953724d-968c-45a3-9cd5-35f3991fa694-image.png
          מה הבעיה?

          S מנותק
          S מנותק
          smct
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #138

          @א.ל-0
          אין לך מה לנסות באימולטור הבלוטוס לא עובד

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • S smct

            @א.ל-0
            אין לך מה לנסות באימולטור הבלוטוס לא עובד

            א מנותק
            א מנותק
            א.ל 0
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #139

            @smct בשום אימולטור זה לא יעבוד??
            ובWSA זה כן יעבוד?
            אם לא אין מה לעשות אם אין לי אנדרואיד?

            S ד 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • א א.ל 0

              @smct בשום אימולטור זה לא יעבוד??
              ובWSA זה כן יעבוד?
              אם לא אין מה לעשות אם אין לי אנדרואיד?

              S מנותק
              S מנותק
              smct
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #140

              @א.ל-0
              בWSA אני לא יודע אבל באימולטור רגיל זה לא עובד הבלוטוס

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • S smct

                @א.ל-0
                בWSA אני לא יודע אבל באימולטור רגיל זה לא עובד הבלוטוס

                א מנותק
                א מנותק
                א.ל 0
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #141

                @smct אתה יודע או מישהו אחר יודע
                אם אני יתקין מערכת הפעלה אדרואיד על אונקי, זה כן יעבוד?

                S תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א א.ל 0

                  @smct אתה יודע או מישהו אחר יודע
                  אם אני יתקין מערכת הפעלה אדרואיד על אונקי, זה כן יעבוד?

                  S מנותק
                  S מנותק
                  smct
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #142

                  @א.ל-0
                  אני לא יודע מה זה אונקי אבל אם אתה מתכוון מערכת הפעלה וירטואלית אז נראה לי שכן

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • א א.ל 0

                    @smct בשום אימולטור זה לא יעבוד??
                    ובWSA זה כן יעבוד?
                    אם לא אין מה לעשות אם אין לי אנדרואיד?

                    ד מנותק
                    ד מנותק
                    דובי ג
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #143

                    @א.ל-0 כתב בשיתוף | להורדה | אפליקציה לאוזניות אנקר מתורגמת לעברית:

                    @smct בשום אימולטור זה לא יעבוד??
                    ובWSA זה כן יעבוד?
                    אם לא אין מה לעשות אם אין לי אנדרואיד?

                    בwsa יעבוד בוודאות

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ד דובי ג

                      @א.ל-0 כתב בשיתוף | להורדה | אפליקציה לאוזניות אנקר מתורגמת לעברית:

                      @smct בשום אימולטור זה לא יעבוד??
                      ובWSA זה כן יעבוד?
                      אם לא אין מה לעשות אם אין לי אנדרואיד?

                      בwsa יעבוד בוודאות

                      א מנותק
                      א מנותק
                      א.ל 0
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #144

                      @דובי-ג ניסיתי להתקין גם בWSA, ועדיין יש את אותה הבעיה, שהאפליקציה לא נפתחת

                      ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א א.ל 0

                        @דובי-ג ניסיתי להתקין גם בWSA, ועדיין יש את אותה הבעיה, שהאפליקציה לא נפתחת

                        ד מנותק
                        ד מנותק
                        דובי ג
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #145

                        @א.ל-0 כתב בשיתוף | להורדה | אפליקציה לאוזניות אנקר מתורגמת לעברית:

                        @דובי-ג ניסיתי להתקין גם בWSA, ועדיין יש את אותה הבעיה, שהאפליקציה לא נפתחת

                        מוזר כיוון שבעבר התקנתי את האפליקציה הזאת בwsa ועבדה...

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ד דובי ג

                          @א.ל-0 כתב בשיתוף | להורדה | אפליקציה לאוזניות אנקר מתורגמת לעברית:

                          @דובי-ג ניסיתי להתקין גם בWSA, ועדיין יש את אותה הבעיה, שהאפליקציה לא נפתחת

                          מוזר כיוון שבעבר התקנתי את האפליקציה הזאת בwsa ועבדה...

                          א מנותק
                          א מנותק
                          א.ל 0
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #146

                          @דובי-ג מאיפה הורדת את האפליקציה?

                          ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א א.ל 0

                            @דובי-ג מאיפה הורדת את האפליקציה?

                            ד מנותק
                            ד מנותק
                            דובי ג
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #147

                            @א.ל-0 כתב בשיתוף | להורדה | אפליקציה לאוזניות אנקר מתורגמת לעברית:

                            @דובי-ג מאיפה הורדת את האפליקציה?

                            בחנות גוגל פליי

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ד דובי ג

                              @א.ל-0 כתב בשיתוף | להורדה | אפליקציה לאוזניות אנקר מתורגמת לעברית:

                              @דובי-ג מאיפה הורדת את האפליקציה?

                              בחנות גוגל פליי

                              א מנותק
                              א מנותק
                              א.ל 0
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #148

                              @דובי-ג טוב אצלי חסום החנות, אבל מעניין הורדתי מכמה מקומות, ושום דבר לא עבד

                              ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א א.ל 0

                                @דובי-ג טוב אצלי חסום החנות, אבל מעניין הורדתי מכמה מקומות, ושום דבר לא עבד

                                ד מנותק
                                ד מנותק
                                דובי ג
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #149

                                @א.ל-0 כתב בשיתוף | להורדה | אפליקציה לאוזניות אנקר מתורגמת לעברית:

                                @דובי-ג טוב אצלי חסום החנות, אבל מעניין הורדתי מכמה מקומות, ושום דבר לא עבד

                                לא הבנתי את כוונתך מה זאת אומרת חסום? יש בwsa אפשרות עם גוגל פליי...

                                S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ד דובי ג

                                  @א.ל-0 כתב בשיתוף | להורדה | אפליקציה לאוזניות אנקר מתורגמת לעברית:

                                  @דובי-ג טוב אצלי חסום החנות, אבל מעניין הורדתי מכמה מקומות, ושום דבר לא עבד

                                  לא הבנתי את כוונתך מה זאת אומרת חסום? יש בwsa אפשרות עם גוגל פליי...

                                  S מנותק
                                  S מנותק
                                  smct
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #150

                                  @דובי-ג
                                  כנראה סינון

                                  ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • S smct

                                    @דובי-ג
                                    כנראה סינון

                                    ד מנותק
                                    ד מנותק
                                    דובי ג
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #151

                                    @smct כתב בשיתוף | להורדה | אפליקציה לאוזניות אנקר מתורגמת לעברית:

                                    @דובי-ג
                                    כנראה סינון

                                    אבל הסינון לא אמור לחסום בתוך wsa?!

                                    S א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ד דובי ג

                                      @smct כתב בשיתוף | להורדה | אפליקציה לאוזניות אנקר מתורגמת לעברית:

                                      @דובי-ג
                                      כנראה סינון

                                      אבל הסינון לא אמור לחסום בתוך wsa?!

                                      S מנותק
                                      S מנותק
                                      smct
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #152

                                      @דובי-ג
                                      להיכנס לגוגל פלי כן

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ד דובי ג

                                        @smct כתב בשיתוף | להורדה | אפליקציה לאוזניות אנקר מתורגמת לעברית:

                                        @דובי-ג
                                        כנראה סינון

                                        אבל הסינון לא אמור לחסום בתוך wsa?!

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        א.ל 0
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי א.ל 0
                                        #153

                                        @דובי-ג יש לי נטפרי, ואי אפשר להכנס לגוגל פלי כותב שגיאת שרת

                                        ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א א.ל 0

                                          @דובי-ג יש לי נטפרי, ואי אפשר להכנס לגוגל פלי כותב שגיאת שרת

                                          ח מנותק
                                          ח מנותק
                                          חיים יענקל 0
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #154

                                          @נחמן-פלח
                                          אפשר לקבל גם את האפליקצייה המקורית בשביל לבדוק עם הבעייה היא במתורגמת?

                                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר