דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. אפליקציות להורדה
  4. שיתוף | להורדה | אפליקציה לאוזניות אנקר מתורגמת לעברית

שיתוף | להורדה | אפליקציה לאוזניות אנקר מתורגמת לעברית

מתוזמן נעוץ נעול הועבר אפליקציות להורדה
215 פוסטים 42 כותבים 28.3k צפיות 32 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ש מנותק
    ש מנותק
    שמחה צבי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #129

    זה עובד באופליין?

    S תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ש שמחה צבי

      זה עובד באופליין?

      S מנותק
      S מנותק
      smct
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #130

      @שמחה-צבי
      כן חוץ מכמה דברים שאני לא זוכר כרגע

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • שלמה רביבש שלמה רביב

        @מגנוס-קרלסן גם שאני מיתחבר לאוזניות (דרך הבלוטוס ולא דרך האפליקציה)
        ואני שומע באוזניות זה עדיין מראה לי באפליקציה שאני לא מחובר
        אולי @נחמן-פלח הביא גירסה לא מעודכנת?

        מיגו להוציאמ מנותק
        מיגו להוציאמ מנותק
        מיגו להוציא
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #131

        @שלמה-ברייר כתב בשיתוף | להורדה | אפליקציה לאוזניות אנקר מתורגמת לעברית:

        @מגנוס-קרלסן גם שאני מיתחבר לאוזניות (דרך הבלוטוס ולא דרך האפליקציה)
        ואני שומע באוזניות זה עדיין מראה לי באפליקציה שאני לא מחובר
        אולי @נחמן-פלח הביא גירסה לא מעודכנת?

        זה קשור לכאורה לתרגום.
        אני גם תירגמתי את האפליקציה,המקורית עבדה והתרגום לא עבד (בג'לי סטאר).

        S תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מיגו להוציאמ מיגו להוציא

          @שלמה-ברייר כתב בשיתוף | להורדה | אפליקציה לאוזניות אנקר מתורגמת לעברית:

          @מגנוס-קרלסן גם שאני מיתחבר לאוזניות (דרך הבלוטוס ולא דרך האפליקציה)
          ואני שומע באוזניות זה עדיין מראה לי באפליקציה שאני לא מחובר
          אולי @נחמן-פלח הביא גירסה לא מעודכנת?

          זה קשור לכאורה לתרגום.
          אני גם תירגמתי את האפליקציה,המקורית עבדה והתרגום לא עבד (בג'לי סטאר).

          S מנותק
          S מנותק
          smct
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #132

          @מיגו-להוציא
          האפליקציה שהביאו בפוסט הראשון עבדה לי מצויין

          מיגו להוציאמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • S smct

            @מיגו-להוציא
            האפליקציה שהביאו בפוסט הראשון עבדה לי מצויין

            מיגו להוציאמ מנותק
            מיגו להוציאמ מנותק
            מיגו להוציא
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #133

            @smct כתב בשיתוף | להורדה | אפליקציה לאוזניות אנקר מתורגמת לעברית:

            @מיגו-להוציא
            האפליקציה שהביאו בפוסט הראשון עבדה לי מצויין

            באיזה מכשיר?

            S תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מיגו להוציאמ מיגו להוציא

              @smct כתב בשיתוף | להורדה | אפליקציה לאוזניות אנקר מתורגמת לעברית:

              @מיגו-להוציא
              האפליקציה שהביאו בפוסט הראשון עבדה לי מצויין

              באיזה מכשיר?

              S מנותק
              S מנותק
              smct
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #134

              @מיגו-להוציא בגלקסי אבל לא זוכר איזה גלקסי

              מיגו להוציאמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ש מנותק
                ש מנותק
                שמחה צבי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #135

                מישהו יכול להעלות בבקשה את הגרסא מתאימה לשיואמי מקשים
                תודה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • S smct

                  @מיגו-להוציא בגלקסי אבל לא זוכר איזה גלקסי

                  מיגו להוציאמ מנותק
                  מיגו להוציאמ מנותק
                  מיגו להוציא
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיגו להוציא
                  #136

                  @smct כתב בשיתוף | להורדה | אפליקציה לאוזניות אנקר מתורגמת לעברית:

                  @מיגו-להוציא בגלקסי אבל לא זוכר איזה גלקסי

                  אז תקרא שוב את מה שכתבתי.
                  דיברתי על מכשיר ספציפי מאד.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • פ פבב הראשון התייחס לנושא זה
                  • א מנותק
                    א מנותק
                    א.ל 0
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #137

                    אני מנסה להתקין את האפליקציה של אנקר על אימולטור של נוקס,
                    אחרי ההתקנה כשאני פותח את האפליקציה היא נתקעת בפתיחה
                    2953724d-968c-45a3-9cd5-35f3991fa694-image.png
                    מה הבעיה?

                    S תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א א.ל 0

                      אני מנסה להתקין את האפליקציה של אנקר על אימולטור של נוקס,
                      אחרי ההתקנה כשאני פותח את האפליקציה היא נתקעת בפתיחה
                      2953724d-968c-45a3-9cd5-35f3991fa694-image.png
                      מה הבעיה?

                      S מנותק
                      S מנותק
                      smct
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #138

                      @א.ל-0
                      אין לך מה לנסות באימולטור הבלוטוס לא עובד

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • S smct

                        @א.ל-0
                        אין לך מה לנסות באימולטור הבלוטוס לא עובד

                        א מנותק
                        א מנותק
                        א.ל 0
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #139

                        @smct בשום אימולטור זה לא יעבוד??
                        ובWSA זה כן יעבוד?
                        אם לא אין מה לעשות אם אין לי אנדרואיד?

                        S ד 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • א א.ל 0

                          @smct בשום אימולטור זה לא יעבוד??
                          ובWSA זה כן יעבוד?
                          אם לא אין מה לעשות אם אין לי אנדרואיד?

                          S מנותק
                          S מנותק
                          smct
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #140

                          @א.ל-0
                          בWSA אני לא יודע אבל באימולטור רגיל זה לא עובד הבלוטוס

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • S smct

                            @א.ל-0
                            בWSA אני לא יודע אבל באימולטור רגיל זה לא עובד הבלוטוס

                            א מנותק
                            א מנותק
                            א.ל 0
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #141

                            @smct אתה יודע או מישהו אחר יודע
                            אם אני יתקין מערכת הפעלה אדרואיד על אונקי, זה כן יעבוד?

                            S תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א א.ל 0

                              @smct אתה יודע או מישהו אחר יודע
                              אם אני יתקין מערכת הפעלה אדרואיד על אונקי, זה כן יעבוד?

                              S מנותק
                              S מנותק
                              smct
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #142

                              @א.ל-0
                              אני לא יודע מה זה אונקי אבל אם אתה מתכוון מערכת הפעלה וירטואלית אז נראה לי שכן

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • א א.ל 0

                                @smct בשום אימולטור זה לא יעבוד??
                                ובWSA זה כן יעבוד?
                                אם לא אין מה לעשות אם אין לי אנדרואיד?

                                ד מנותק
                                ד מנותק
                                דובי ג
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #143

                                @א.ל-0 כתב בשיתוף | להורדה | אפליקציה לאוזניות אנקר מתורגמת לעברית:

                                @smct בשום אימולטור זה לא יעבוד??
                                ובWSA זה כן יעבוד?
                                אם לא אין מה לעשות אם אין לי אנדרואיד?

                                בwsa יעבוד בוודאות

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • ד דובי ג

                                  @א.ל-0 כתב בשיתוף | להורדה | אפליקציה לאוזניות אנקר מתורגמת לעברית:

                                  @smct בשום אימולטור זה לא יעבוד??
                                  ובWSA זה כן יעבוד?
                                  אם לא אין מה לעשות אם אין לי אנדרואיד?

                                  בwsa יעבוד בוודאות

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  א.ל 0
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #144

                                  @דובי-ג ניסיתי להתקין גם בWSA, ועדיין יש את אותה הבעיה, שהאפליקציה לא נפתחת

                                  ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א א.ל 0

                                    @דובי-ג ניסיתי להתקין גם בWSA, ועדיין יש את אותה הבעיה, שהאפליקציה לא נפתחת

                                    ד מנותק
                                    ד מנותק
                                    דובי ג
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #145

                                    @א.ל-0 כתב בשיתוף | להורדה | אפליקציה לאוזניות אנקר מתורגמת לעברית:

                                    @דובי-ג ניסיתי להתקין גם בWSA, ועדיין יש את אותה הבעיה, שהאפליקציה לא נפתחת

                                    מוזר כיוון שבעבר התקנתי את האפליקציה הזאת בwsa ועבדה...

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ד דובי ג

                                      @א.ל-0 כתב בשיתוף | להורדה | אפליקציה לאוזניות אנקר מתורגמת לעברית:

                                      @דובי-ג ניסיתי להתקין גם בWSA, ועדיין יש את אותה הבעיה, שהאפליקציה לא נפתחת

                                      מוזר כיוון שבעבר התקנתי את האפליקציה הזאת בwsa ועבדה...

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      א.ל 0
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #146

                                      @דובי-ג מאיפה הורדת את האפליקציה?

                                      ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א א.ל 0

                                        @דובי-ג מאיפה הורדת את האפליקציה?

                                        ד מנותק
                                        ד מנותק
                                        דובי ג
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #147

                                        @א.ל-0 כתב בשיתוף | להורדה | אפליקציה לאוזניות אנקר מתורגמת לעברית:

                                        @דובי-ג מאיפה הורדת את האפליקציה?

                                        בחנות גוגל פליי

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ד דובי ג

                                          @א.ל-0 כתב בשיתוף | להורדה | אפליקציה לאוזניות אנקר מתורגמת לעברית:

                                          @דובי-ג מאיפה הורדת את האפליקציה?

                                          בחנות גוגל פליי

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          א.ל 0
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #148

                                          @דובי-ג טוב אצלי חסום החנות, אבל מעניין הורדתי מכמה מקומות, ושום דבר לא עבד

                                          ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר