שיתוף | להורדה | אפליקציה לאוזניות אנקר מתורגמת לעברית
-
@מגנוס-קרלסן גם שאני מיתחבר לאוזניות (דרך הבלוטוס ולא דרך האפליקציה)
ואני שומע באוזניות זה עדיין מראה לי באפליקציה שאני לא מחובר
אולי @נחמן-פלח הביא גירסה לא מעודכנת?@שלמה-ברייר כנ"ל אצלי
-
@מגנוס-קרלסן יש משהו לעשות בנידון ?
כי זה מאד חשוב לי
תודה! -
@מגנוס-קרלסן גם שאני מיתחבר לאוזניות (דרך הבלוטוס ולא דרך האפליקציה)
ואני שומע באוזניות זה עדיין מראה לי באפליקציה שאני לא מחובר
אולי @נחמן-פלח הביא גירסה לא מעודכנת?@שלמה-ברייר כתב בשיתוף | להורדה | אפליקציה לאוזניות אנקר מתורגמת לעברית:
@מגנוס-קרלסן גם שאני מיתחבר לאוזניות (דרך הבלוטוס ולא דרך האפליקציה)
ואני שומע באוזניות זה עדיין מראה לי באפליקציה שאני לא מחובר
אולי @נחמן-פלח הביא גירסה לא מעודכנת?זה קשור לכאורה לתרגום.
אני גם תירגמתי את האפליקציה,המקורית עבדה והתרגום לא עבד (בג'לי סטאר). -
@שלמה-ברייר כתב בשיתוף | להורדה | אפליקציה לאוזניות אנקר מתורגמת לעברית:
@מגנוס-קרלסן גם שאני מיתחבר לאוזניות (דרך הבלוטוס ולא דרך האפליקציה)
ואני שומע באוזניות זה עדיין מראה לי באפליקציה שאני לא מחובר
אולי @נחמן-פלח הביא גירסה לא מעודכנת?זה קשור לכאורה לתרגום.
אני גם תירגמתי את האפליקציה,המקורית עבדה והתרגום לא עבד (בג'לי סטאר).@מיגו-להוציא
האפליקציה שהביאו בפוסט הראשון עבדה לי מצויין -
@מיגו-להוציא
האפליקציה שהביאו בפוסט הראשון עבדה לי מצויין@smct כתב בשיתוף | להורדה | אפליקציה לאוזניות אנקר מתורגמת לעברית:
@מיגו-להוציא
האפליקציה שהביאו בפוסט הראשון עבדה לי מצוייןבאיזה מכשיר?
-
@smct כתב בשיתוף | להורדה | אפליקציה לאוזניות אנקר מתורגמת לעברית:
@מיגו-להוציא
האפליקציה שהביאו בפוסט הראשון עבדה לי מצוייןבאיזה מכשיר?
@מיגו-להוציא בגלקסי אבל לא זוכר איזה גלקסי
-
@מיגו-להוציא בגלקסי אבל לא זוכר איזה גלקסי
@smct כתב בשיתוף | להורדה | אפליקציה לאוזניות אנקר מתורגמת לעברית:
@מיגו-להוציא בגלקסי אבל לא זוכר איזה גלקסי
אז תקרא שוב את מה שכתבתי.
דיברתי על מכשיר ספציפי מאד. -
פ פבב הראשון התייחס לנושא זה
-
אני מנסה להתקין את האפליקציה של אנקר על אימולטור של נוקס,
אחרי ההתקנה כשאני פותח את האפליקציה היא נתקעת בפתיחה

מה הבעיה? -
@א.ל-0 כתב בשיתוף | להורדה | אפליקציה לאוזניות אנקר מתורגמת לעברית:
@smct בשום אימולטור זה לא יעבוד??
ובWSA זה כן יעבוד?
אם לא אין מה לעשות אם אין לי אנדרואיד?בwsa יעבוד בוודאות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות