בקשה | אות גדולה על כל הדף בוורד
-
@יודי זה לא ממש אפשרי, אבל הייתי ממליץ לך להכניס את האות לתיבת טקסט, ולסדר אותה על המסך.
-
@יודי זה לא ממש אפשרי, אבל הייתי ממליץ לך להכניס את האות לתיבת טקסט, ולסדר אותה על המסך.
@מים-אחרונים שמעתי שיש אופציה, תיבה לא עוזרת.
אתה בטוח במה שאמרת? -
@מים-אחרונים שמעתי שיש אופציה, תיבה לא עוזרת.
אתה בטוח במה שאמרת?@יודי כתב בבקשה | אות גדולה על כל הדף בוורד:
תיבה לא עוזרת.
מה זה לא עוזרת? תרחיב את כל התיבה ימינה ושמאלה לכל הכיוונים!
-
@יודי כתב בבקשה | אות גדולה על כל הדף בוורד:
תיבה לא עוזרת.
מה זה לא עוזרת? תרחיב את כל התיבה ימינה ושמאלה לכל הכיוונים!
@מים-אחרונים הרחבתי, הגדלתי ב1000 כל הדף נהיה שוליים
-
@מים-אחרונים הרחבתי, הגדלתי ב1000 כל הדף נהיה שוליים
@יודי לא הבנתי.
באיזה אות מדובר?
אני ינסה לעשות לך. -
@יודי לא הבנתי.
באיזה אות מדובר?
אני ינסה לעשות לך.@מים-אחרונים אות א
-
זה טוב?
א.docx -
זה טוב?
א.docx@מים-אחרונים תודה רבה זה טוב
מעניין למה לא הצליח לי -
@מים-אחרונים תודה רבה זה טוב
מעניין למה לא הצליח לי -
@מים-אחרונים יש אפשרות הרבה יותר פשוטה עיצוב>סימן מים>סימן מים מותאם אישית
תשחק עם ההגדרות של גודל, אופקי/אלכסוני, תבטל את השקוף למחצה, וכו'.
שים לב שזה יראה במסך חצי שקוף למרות שבהדפסה זה לא יוצא ככה, וכשפותחים את כותרת עליונה/תחתונה זה נראה כמו שזה באמת ואפשר גם להזיז את זה בתוך העמוד ועוד.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות