דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. נוקיה
  3. עזרה הדדית - נוקיה
  4. שיתוף להורדה | אינדקס כל הגרסאות לנוקיה דגמי 2020

שיתוף להורדה | אינדקס כל הגרסאות לנוקיה דגמי 2020

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - נוקיה
903 פוסטים 89 כותבים 112.5k צפיות 81 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • A A.R

    @נחמן-בניה אני לא הצלחתי להבין בכל הפרום איך עורכים גרסה לוקחים כאילו גרסה שכן נצרבת בטלפון שלי ועל זה משנים דברים ?

    נ מנותק
    נ מנותק
    נחמן בניה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #277

    @A.R כן

    נ A 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • נ נחמן בניה

      @A.R כן

      נ מנותק
      נ מנותק
      נחמן בניה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #278

      מדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • נ נחמן בניה

        @A.R כן

        A מנותק
        A מנותק
        A.R
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #279

        @נחמן-בניה
        זה לא מסובך לעשות את זה ?
        והאם זה משנה עם זה גרסה 12 13 15 17 ?
        ואם יש לי גרסה 17 שכן עובדת לי אבל היא כשרה בלי כלום האם אפשר כך לפתוח את הסייר והנגן תפרט

        נ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • A A.R

          @נחמן-בניה
          זה לא מסובך לעשות את זה ?
          והאם זה משנה עם זה גרסה 12 13 15 17 ?
          ואם יש לי גרסה 17 שכן עובדת לי אבל היא כשרה בלי כלום האם אפשר כך לפתוח את הסייר והנגן תפרט

          נ מנותק
          נ מנותק
          נחמן בניה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #280

          @A.R זה לא משנה איזה גירסא חוץ מ15
          ומה זה אומר כשרה שהורידו לה את האינטרנט או שהיא כשרה מראש?

          A תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • נ נחמן בניה

            @A.R זה לא משנה איזה גירסא חוץ מ15
            ומה זה אומר כשרה שהורידו לה את האינטרנט או שהיא כשרה מראש?

            A מנותק
            A מנותק
            A.R
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #281

            @נחמן-בניה אני מתכון כשרה שאין לה כלום לא סייר ולא נגן ורדיו (אבל לא וועדת הרבנים)

            נ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • A A.R

              @נחמן-בניה אני מתכון כשרה שאין לה כלום לא סייר ולא נגן ורדיו (אבל לא וועדת הרבנים)

              נ מנותק
              נ מנותק
              נחמן בניה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #282

              @A.R אז אפשר לערוך אותה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • A A.R

                @נחמן-בניה בעיה עם כל הגרסות 17 ?
                יש גרסה עם נגן וסייר לנוקיה 215 שכן יעבוד לי

                נ מנותק
                נ מנותק
                נחמן בניה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #283

                @A.R כתב בשיתוף להורדה | אינדקס כל הגרסאות לנוקיה:

                יש גרסה עם נגן וסייר לנוקיה 215 שכן יעבוד לי

                1fdca4de-26aa-4e05-bcfa-5016b2c33461-image.png
                איזה אחד מהם?

                A תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • נ נחמן בניה

                  @A.R כתב בשיתוף להורדה | אינדקס כל הגרסאות לנוקיה:

                  יש גרסה עם נגן וסייר לנוקיה 215 שכן יעבוד לי

                  1fdca4de-26aa-4e05-bcfa-5016b2c33461-image.png
                  איזה אחד מהם?

                  A מנותק
                  A מנותק
                  A.R
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #284

                  @נחמן-בניה fed1176a-09e5-4118-9a1a-ec07fedca851-image.png

                  נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • A A.R

                    @נחמן-בניה fed1176a-09e5-4118-9a1a-ec07fedca851-image.png

                    נ מנותק
                    נ מנותק
                    נחמן בניה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #285

                    @A.R אפשר לערוך את הכל

                    A תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • נ נחמן בניה

                      @A.R אפשר לערוך את הכל

                      A מנותק
                      A מנותק
                      A.R
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #286

                      @נחמן-בניה אז קראתי את הפוסט איך לערוך אבל אני עדיין לא הצלחתי להבין מדיוק איך עושים את זה, יש מצב לאיזה הסבר קטן ומובן יותר תודה

                      נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • A A.R

                        @נחמן-בניה אז קראתי את הפוסט איך לערוך אבל אני עדיין לא הצלחתי להבין מדיוק איך עושים את זה, יש מצב לאיזה הסבר קטן ומובן יותר תודה

                        נ מנותק
                        נ מנותק
                        נחמן בניה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי נחמן בניה
                        #287

                        @A.R איפה הסתבכת? אני יכול לעשות לך סרטון הסבר אם אתה רוצה

                        A תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • נ נחמן בניה

                          @A.R איפה הסתבכת? אני יכול לעשות לך סרטון הסבר אם אתה רוצה

                          A מנותק
                          A מנותק
                          A.R
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #288

                          @נחמן-בניה אני לוקח את הגרסה שאני רוצה לעבוד עליה מכניס אותה לתוכנה ?
                          כי בפוסט זה לא רשום אלא רשום שצריך לקחת קובץ שנמצא בתוך התקייה של התוכנה 8f94dd4b-abce-4df7-bdf6-efd677667228-image.png
                          ולא את הגרסה
                          שלב ראשון שלא הבנתי

                          נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • A A.R

                            @נחמן-בניה אני לוקח את הגרסה שאני רוצה לעבוד עליה מכניס אותה לתוכנה ?
                            כי בפוסט זה לא רשום אלא רשום שצריך לקחת קובץ שנמצא בתוך התקייה של התוכנה 8f94dd4b-abce-4df7-bdf6-efd677667228-image.png
                            ולא את הגרסה
                            שלב ראשון שלא הבנתי

                            נ מנותק
                            נ מנותק
                            נחמן בניה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #289

                            @A.R אתה מכניס לSPD את הקובץ PAC שאתה רוצה לערוך ואז אתה נכנס לתיקיות של התוכנה ופותח את הקובץ הזה בHXD ועורך אותו

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • נ מנותק
                              נ מנותק
                              נחמן בניה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #290

                              @A.R מה אתה רוצה שיהיה לך בקובץ?

                              A תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • נ נחמן בניה

                                @A.R מה אתה רוצה שיהיה לך בקובץ?

                                A מנותק
                                A מנותק
                                A.R
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #291

                                @נחמן-בניה אני רוצה שהיה לי נגן סייר ותמונות
                                בלי סניק ובלי וודיאו וכו....
                                אם תוכל לעזור לי תודה רבה השם יברך אותך ואני ילמד היום לזכותך

                                נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • A A.R

                                  @נחמן-בניה אני רוצה שהיה לי נגן סייר ותמונות
                                  בלי סניק ובלי וודיאו וכו....
                                  אם תוכל לעזור לי תודה רבה השם יברך אותך ואני ילמד היום לזכותך

                                  נ מנותק
                                  נ מנותק
                                  נחמן בניה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #292

                                  @A.R https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1737232736798-רשימת-תפריט.txt
                                  תגיד לי מפה פשוט מה אתה לא רוצה

                                  A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • נ נחמן בניה

                                    @A.R https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1737232736798-רשימת-תפריט.txt
                                    תגיד לי מפה פשוט מה אתה לא רוצה

                                    A מנותק
                                    A מנותק
                                    A.R
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #293

                                    @נחמן-בניה

                                    כל זה אני לא רוצה
                                    01-הודעות
                                    05-מצלמה
                                    08-וידאו
                                    0B-רדיו
                                    11-אינטרנט
                                    12-חנות
                                    13-פייסבוק
                                    14-טוויטר
                                    15-כלום ?מה הכוונה
                                    16-כלום ? מה כוונה
                                    18-נחש
                                    19-אנגלית
                                    1A-נינגה
                                    1B-רכבים
                                    1C-משחקים

                                    נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • A A.R

                                      @נחמן-בניה

                                      כל זה אני לא רוצה
                                      01-הודעות
                                      05-מצלמה
                                      08-וידאו
                                      0B-רדיו
                                      11-אינטרנט
                                      12-חנות
                                      13-פייסבוק
                                      14-טוויטר
                                      15-כלום ?מה הכוונה
                                      16-כלום ? מה כוונה
                                      18-נחש
                                      19-אנגלית
                                      1A-נינגה
                                      1B-רכבים
                                      1C-משחקים

                                      נ מנותק
                                      נ מנותק
                                      נחמן בניה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי נחמן בניה
                                      #294

                                      @A.R 215-17 2למתמחים טופ.rar

                                      A ד 3 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • נ נחמן בניה

                                        @A.R 215-17 2למתמחים טופ.rar

                                        A מנותק
                                        A מנותק
                                        A.R
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #295

                                        @נחמן-בניה
                                        יווווווווווו ממש ממש תודה זה עובד מציון באמת אני ילמד לזכותך תזכה למצוות👍

                                        נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • A A.R

                                          @נחמן-בניה
                                          יווווווווווו ממש ממש תודה זה עובד מציון באמת אני ילמד לזכותך תזכה למצוות👍

                                          נ מנותק
                                          נ מנותק
                                          נחמן בניה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #296

                                          @A.R נחמן בניה בן אסתר מלכה😉

                                          A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר