שיתוף להורדה | אינדקס כל הגרסאות לנוקיה דגמי 2020
-
@נחמן-בניה כתב בשיתוף להורדה | אינדקס כל הגרסאות לנוקיה:
@לעכשיו עשיתי את זה ועדיין יש לי אינטרנט
מה זה אומר יש עדיין אינטרנט?
מוצג לך הסמל? -
@נחמן-בניה כתב בשיתוף להורדה | אינדקס כל הגרסאות לנוקיה:
@לעכשיו לא רואים את הסמל, אבל שאני לוחץ על 0 זה עדיין עובד
מוזר, לי זה הוריד את האינטרנט
-
@נחמן-בניה כתב בשיתוף להורדה | אינדקס כל הגרסאות לנוקיה:
@מוזיקאי אם תסמן רק את מה שאני סימנתי זה אמור לעבוד


זה קרה גם לי ואז סימנתי רק אותם וזה עבדזניסיתי וזה עדיין לא עובד.
-
@מוזיקאי גם אני נסיתי וזה נדלק ונכבה כמה פעמים וזה לא עובד לי יש למישהו פתרון עם הגרסה הזאת "נוקיה 215 גרסה 17 עם נגן סייר וסנייק בלי רדיו"
-
@נחמן-בניה בעיה עם כל הגרסות 17 ?
יש גרסה עם נגן וסייר לנוקיה 215 שכן יעבוד לי -
@נחמן-בניה בעיה עם כל הגרסות 17 ?
יש גרסה עם נגן וסייר לנוקיה 215 שכן יעבוד לי -
@נחמן-בניה אני לא הצלחתי להבין בכל הפרום איך עורכים גרסה לוקחים כאילו גרסה שכן נצרבת בטלפון שלי ועל זה משנים דברים ?
-
@נחמן-בניה אני לא הצלחתי להבין בכל הפרום איך עורכים גרסה לוקחים כאילו גרסה שכן נצרבת בטלפון שלי ועל זה משנים דברים ?
-
-
@נחמן-בניה
זה לא מסובך לעשות את זה ?
והאם זה משנה עם זה גרסה 12 13 15 17 ?
ואם יש לי גרסה 17 שכן עובדת לי אבל היא כשרה בלי כלום האם אפשר כך לפתוח את הסייר והנגן תפרט -
@נחמן-בניה
זה לא מסובך לעשות את זה ?
והאם זה משנה עם זה גרסה 12 13 15 17 ?
ואם יש לי גרסה 17 שכן עובדת לי אבל היא כשרה בלי כלום האם אפשר כך לפתוח את הסייר והנגן תפרט -
@A.R זה לא משנה איזה גירסא חוץ מ15
ומה זה אומר כשרה שהורידו לה את האינטרנט או שהיא כשרה מראש?@נחמן-בניה אני מתכון כשרה שאין לה כלום לא סייר ולא נגן ורדיו (אבל לא וועדת הרבנים)
-
@נחמן-בניה אני מתכון כשרה שאין לה כלום לא סייר ולא נגן ורדיו (אבל לא וועדת הרבנים)
-
@נחמן-בניה בעיה עם כל הגרסות 17 ?
יש גרסה עם נגן וסייר לנוקיה 215 שכן יעבוד לי -
@A.R כתב בשיתוף להורדה | אינדקס כל הגרסאות לנוקיה:
יש גרסה עם נגן וסייר לנוקיה 215 שכן יעבוד לי

איזה אחד מהם? -
@נחמן-בניה אז קראתי את הפוסט איך לערוך אבל אני עדיין לא הצלחתי להבין מדיוק איך עושים את זה, יש מצב לאיזה הסבר קטן ומובן יותר תודה
-
@נחמן-בניה אז קראתי את הפוסט איך לערוך אבל אני עדיין לא הצלחתי להבין מדיוק איך עושים את זה, יש מצב לאיזה הסבר קטן ומובן יותר תודה
-
@נחמן-בניה אני לוקח את הגרסה שאני רוצה לעבוד עליה מכניס אותה לתוכנה ?
כי בפוסט זה לא רשום אלא רשום שצריך לקחת קובץ שנמצא בתוך התקייה של התוכנה
ולא את הגרסה
שלב ראשון שלא הבנתי -
@נחמן-בניה אני לוקח את הגרסה שאני רוצה לעבוד עליה מכניס אותה לתוכנה ?
כי בפוסט זה לא רשום אלא רשום שצריך לקחת קובץ שנמצא בתוך התקייה של התוכנה
ולא את הגרסה
שלב ראשון שלא הבנתי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
