דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. נוקיה
  3. עזרה הדדית - נוקיה
  4. שיתוף להורדה | אינדקס כל הגרסאות לנוקיה דגמי 2020

שיתוף להורדה | אינדקס כל הגרסאות לנוקיה דגמי 2020

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - נוקיה
903 פוסטים 89 כותבים 112.5k צפיות 81 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • A A.R

    @מוזיקאי גם אני נסיתי וזה נדלק ונכבה כמה פעמים וזה לא עובד לי יש למישהו פתרון עם הגרסה הזאת "נוקיה 215 גרסה 17 עם נגן סייר וסנייק בלי רדיו"

    נ מנותק
    נ מנותק
    נחמן בניה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #273

    @A.R זה בעיה עם גירסאות 17, למרות שזכור לי שהצלחתי פעם אחת אבל אני לא זוכר מה עשיתי

    A תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • נ נחמן בניה

      @A.R זה בעיה עם גירסאות 17, למרות שזכור לי שהצלחתי פעם אחת אבל אני לא זוכר מה עשיתי

      A מנותק
      A מנותק
      A.R
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #274

      @נחמן-בניה בעיה עם כל הגרסות 17 ?
      יש גרסה עם נגן וסייר לנוקיה 215 שכן יעבוד לי

      נ 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • A A.R

        @נחמן-בניה בעיה עם כל הגרסות 17 ?
        יש גרסה עם נגן וסייר לנוקיה 215 שכן יעבוד לי

        נ מנותק
        נ מנותק
        נחמן בניה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #275

        @A.R אז מה הבעיה פשוט תערוך אתה

        A תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • נ נחמן בניה

          @A.R אז מה הבעיה פשוט תערוך אתה

          A מנותק
          A מנותק
          A.R
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #276

          @נחמן-בניה אני לא הצלחתי להבין בכל הפרום איך עורכים גרסה לוקחים כאילו גרסה שכן נצרבת בטלפון שלי ועל זה משנים דברים ?

          נ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • A A.R

            @נחמן-בניה אני לא הצלחתי להבין בכל הפרום איך עורכים גרסה לוקחים כאילו גרסה שכן נצרבת בטלפון שלי ועל זה משנים דברים ?

            נ מנותק
            נ מנותק
            נחמן בניה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #277

            @A.R כן

            נ A 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • נ נחמן בניה

              @A.R כן

              נ מנותק
              נ מנותק
              נחמן בניה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #278

              מדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • נ נחמן בניה

                @A.R כן

                A מנותק
                A מנותק
                A.R
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #279

                @נחמן-בניה
                זה לא מסובך לעשות את זה ?
                והאם זה משנה עם זה גרסה 12 13 15 17 ?
                ואם יש לי גרסה 17 שכן עובדת לי אבל היא כשרה בלי כלום האם אפשר כך לפתוח את הסייר והנגן תפרט

                נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • A A.R

                  @נחמן-בניה
                  זה לא מסובך לעשות את זה ?
                  והאם זה משנה עם זה גרסה 12 13 15 17 ?
                  ואם יש לי גרסה 17 שכן עובדת לי אבל היא כשרה בלי כלום האם אפשר כך לפתוח את הסייר והנגן תפרט

                  נ מנותק
                  נ מנותק
                  נחמן בניה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #280

                  @A.R זה לא משנה איזה גירסא חוץ מ15
                  ומה זה אומר כשרה שהורידו לה את האינטרנט או שהיא כשרה מראש?

                  A תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • נ נחמן בניה

                    @A.R זה לא משנה איזה גירסא חוץ מ15
                    ומה זה אומר כשרה שהורידו לה את האינטרנט או שהיא כשרה מראש?

                    A מנותק
                    A מנותק
                    A.R
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #281

                    @נחמן-בניה אני מתכון כשרה שאין לה כלום לא סייר ולא נגן ורדיו (אבל לא וועדת הרבנים)

                    נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • A A.R

                      @נחמן-בניה אני מתכון כשרה שאין לה כלום לא סייר ולא נגן ורדיו (אבל לא וועדת הרבנים)

                      נ מנותק
                      נ מנותק
                      נחמן בניה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #282

                      @A.R אז אפשר לערוך אותה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • A A.R

                        @נחמן-בניה בעיה עם כל הגרסות 17 ?
                        יש גרסה עם נגן וסייר לנוקיה 215 שכן יעבוד לי

                        נ מנותק
                        נ מנותק
                        נחמן בניה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #283

                        @A.R כתב בשיתוף להורדה | אינדקס כל הגרסאות לנוקיה:

                        יש גרסה עם נגן וסייר לנוקיה 215 שכן יעבוד לי

                        1fdca4de-26aa-4e05-bcfa-5016b2c33461-image.png
                        איזה אחד מהם?

                        A תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • נ נחמן בניה

                          @A.R כתב בשיתוף להורדה | אינדקס כל הגרסאות לנוקיה:

                          יש גרסה עם נגן וסייר לנוקיה 215 שכן יעבוד לי

                          1fdca4de-26aa-4e05-bcfa-5016b2c33461-image.png
                          איזה אחד מהם?

                          A מנותק
                          A מנותק
                          A.R
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #284

                          @נחמן-בניה fed1176a-09e5-4118-9a1a-ec07fedca851-image.png

                          נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • A A.R

                            @נחמן-בניה fed1176a-09e5-4118-9a1a-ec07fedca851-image.png

                            נ מנותק
                            נ מנותק
                            נחמן בניה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #285

                            @A.R אפשר לערוך את הכל

                            A תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • נ נחמן בניה

                              @A.R אפשר לערוך את הכל

                              A מנותק
                              A מנותק
                              A.R
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #286

                              @נחמן-בניה אז קראתי את הפוסט איך לערוך אבל אני עדיין לא הצלחתי להבין מדיוק איך עושים את זה, יש מצב לאיזה הסבר קטן ומובן יותר תודה

                              נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • A A.R

                                @נחמן-בניה אז קראתי את הפוסט איך לערוך אבל אני עדיין לא הצלחתי להבין מדיוק איך עושים את זה, יש מצב לאיזה הסבר קטן ומובן יותר תודה

                                נ מנותק
                                נ מנותק
                                נחמן בניה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי נחמן בניה
                                #287

                                @A.R איפה הסתבכת? אני יכול לעשות לך סרטון הסבר אם אתה רוצה

                                A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • נ נחמן בניה

                                  @A.R איפה הסתבכת? אני יכול לעשות לך סרטון הסבר אם אתה רוצה

                                  A מנותק
                                  A מנותק
                                  A.R
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #288

                                  @נחמן-בניה אני לוקח את הגרסה שאני רוצה לעבוד עליה מכניס אותה לתוכנה ?
                                  כי בפוסט זה לא רשום אלא רשום שצריך לקחת קובץ שנמצא בתוך התקייה של התוכנה 8f94dd4b-abce-4df7-bdf6-efd677667228-image.png
                                  ולא את הגרסה
                                  שלב ראשון שלא הבנתי

                                  נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • A A.R

                                    @נחמן-בניה אני לוקח את הגרסה שאני רוצה לעבוד עליה מכניס אותה לתוכנה ?
                                    כי בפוסט זה לא רשום אלא רשום שצריך לקחת קובץ שנמצא בתוך התקייה של התוכנה 8f94dd4b-abce-4df7-bdf6-efd677667228-image.png
                                    ולא את הגרסה
                                    שלב ראשון שלא הבנתי

                                    נ מנותק
                                    נ מנותק
                                    נחמן בניה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #289

                                    @A.R אתה מכניס לSPD את הקובץ PAC שאתה רוצה לערוך ואז אתה נכנס לתיקיות של התוכנה ופותח את הקובץ הזה בHXD ועורך אותו

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • נ מנותק
                                      נ מנותק
                                      נחמן בניה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #290

                                      @A.R מה אתה רוצה שיהיה לך בקובץ?

                                      A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • נ נחמן בניה

                                        @A.R מה אתה רוצה שיהיה לך בקובץ?

                                        A מנותק
                                        A מנותק
                                        A.R
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #291

                                        @נחמן-בניה אני רוצה שהיה לי נגן סייר ותמונות
                                        בלי סניק ובלי וודיאו וכו....
                                        אם תוכל לעזור לי תודה רבה השם יברך אותך ואני ילמד היום לזכותך

                                        נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • A A.R

                                          @נחמן-בניה אני רוצה שהיה לי נגן סייר ותמונות
                                          בלי סניק ובלי וודיאו וכו....
                                          אם תוכל לעזור לי תודה רבה השם יברך אותך ואני ילמד היום לזכותך

                                          נ מנותק
                                          נ מנותק
                                          נחמן בניה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #292

                                          @A.R https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1737232736798-רשימת-תפריט.txt
                                          תגיד לי מפה פשוט מה אתה לא רוצה

                                          A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר