דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. נוקיה
  3. עזרה הדדית - נוקיה
  4. שיתוף להורדה | אינדקס כל הגרסאות לנוקיה דגמי 2020

שיתוף להורדה | אינדקס כל הגרסאות לנוקיה דגמי 2020

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - נוקיה
903 פוסטים 89 כותבים 112.5k צפיות 81 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ל לעכשיו

    @נחמן-בניה כתב בשיתוף להורדה | אינדקס כל הגרסאות לנוקיה:

    @לעכשיו עשיתי את זה ועדיין יש לי אינטרנט

    מה זה אומר יש עדיין אינטרנט?
    מוצג לך הסמל?

    נ מנותק
    נ מנותק
    נחמן בניה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי נחמן בניה
    #270

    @לעכשיו לא רואים את הסמל, אבל שאני לוחץ על 0 זה עדיין עובד

    ל תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • נ נחמן בניה

      @לעכשיו לא רואים את הסמל, אבל שאני לוחץ על 0 זה עדיין עובד

      ל מנותק
      ל מנותק
      לעכשיו
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #271

      @נחמן-בניה כתב בשיתוף להורדה | אינדקס כל הגרסאות לנוקיה:

      @לעכשיו לא רואים את הסמל, אבל שאני לוחץ על 0 זה עדיין עובד

      מוזר, לי זה הוריד את האינטרנט

      יישומים לנוקיה C2 ו208-https://mitmachim.top/topic/1889/משחקים-לנוקיה-c2-ו208-קבצי-jar/40
      צילום מסך בנוקיה C2 (ע"י חיבור למחשב)-https://mitmachim.top/topic/3488/צילום-מסך-בנוקיה-c2

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ מוזיקאי

        @נחמן-בניה כתב בשיתוף להורדה | אינדקס כל הגרסאות לנוקיה:

        @מוזיקאי אם תסמן רק את מה שאני סימנתי זה אמור לעבוד
        9ebd0b13-8106-4e7c-9287-c4dcf65a6f18-image.png
        a31657e1-5071-4961-9c61-085288d5e625-image.png
        זה קרה גם לי ואז סימנתי רק אותם וזה עבד

        זניסיתי וזה עדיין לא עובד.

        A מנותק
        A מנותק
        A.R
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי A.R
        #272

        @מוזיקאי גם אני נסיתי וזה נדלק ונכבה כמה פעמים וזה לא עובד לי יש למישהו פתרון עם הגרסה הזאת "נוקיה 215 גרסה 17 עם נגן סייר וסנייק בלי רדיו"

        נ מ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • A A.R

          @מוזיקאי גם אני נסיתי וזה נדלק ונכבה כמה פעמים וזה לא עובד לי יש למישהו פתרון עם הגרסה הזאת "נוקיה 215 גרסה 17 עם נגן סייר וסנייק בלי רדיו"

          נ מנותק
          נ מנותק
          נחמן בניה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #273

          @A.R זה בעיה עם גירסאות 17, למרות שזכור לי שהצלחתי פעם אחת אבל אני לא זוכר מה עשיתי

          A תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • נ נחמן בניה

            @A.R זה בעיה עם גירסאות 17, למרות שזכור לי שהצלחתי פעם אחת אבל אני לא זוכר מה עשיתי

            A מנותק
            A מנותק
            A.R
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #274

            @נחמן-בניה בעיה עם כל הגרסות 17 ?
            יש גרסה עם נגן וסייר לנוקיה 215 שכן יעבוד לי

            נ 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • A A.R

              @נחמן-בניה בעיה עם כל הגרסות 17 ?
              יש גרסה עם נגן וסייר לנוקיה 215 שכן יעבוד לי

              נ מנותק
              נ מנותק
              נחמן בניה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #275

              @A.R אז מה הבעיה פשוט תערוך אתה

              A תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • נ נחמן בניה

                @A.R אז מה הבעיה פשוט תערוך אתה

                A מנותק
                A מנותק
                A.R
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #276

                @נחמן-בניה אני לא הצלחתי להבין בכל הפרום איך עורכים גרסה לוקחים כאילו גרסה שכן נצרבת בטלפון שלי ועל זה משנים דברים ?

                נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • A A.R

                  @נחמן-בניה אני לא הצלחתי להבין בכל הפרום איך עורכים גרסה לוקחים כאילו גרסה שכן נצרבת בטלפון שלי ועל זה משנים דברים ?

                  נ מנותק
                  נ מנותק
                  נחמן בניה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #277

                  @A.R כן

                  נ A 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • נ נחמן בניה

                    @A.R כן

                    נ מנותק
                    נ מנותק
                    נחמן בניה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #278

                    מדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • נ נחמן בניה

                      @A.R כן

                      A מנותק
                      A מנותק
                      A.R
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #279

                      @נחמן-בניה
                      זה לא מסובך לעשות את זה ?
                      והאם זה משנה עם זה גרסה 12 13 15 17 ?
                      ואם יש לי גרסה 17 שכן עובדת לי אבל היא כשרה בלי כלום האם אפשר כך לפתוח את הסייר והנגן תפרט

                      נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • A A.R

                        @נחמן-בניה
                        זה לא מסובך לעשות את זה ?
                        והאם זה משנה עם זה גרסה 12 13 15 17 ?
                        ואם יש לי גרסה 17 שכן עובדת לי אבל היא כשרה בלי כלום האם אפשר כך לפתוח את הסייר והנגן תפרט

                        נ מנותק
                        נ מנותק
                        נחמן בניה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #280

                        @A.R זה לא משנה איזה גירסא חוץ מ15
                        ומה זה אומר כשרה שהורידו לה את האינטרנט או שהיא כשרה מראש?

                        A תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • נ נחמן בניה

                          @A.R זה לא משנה איזה גירסא חוץ מ15
                          ומה זה אומר כשרה שהורידו לה את האינטרנט או שהיא כשרה מראש?

                          A מנותק
                          A מנותק
                          A.R
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #281

                          @נחמן-בניה אני מתכון כשרה שאין לה כלום לא סייר ולא נגן ורדיו (אבל לא וועדת הרבנים)

                          נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • A A.R

                            @נחמן-בניה אני מתכון כשרה שאין לה כלום לא סייר ולא נגן ורדיו (אבל לא וועדת הרבנים)

                            נ מנותק
                            נ מנותק
                            נחמן בניה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #282

                            @A.R אז אפשר לערוך אותה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • A A.R

                              @נחמן-בניה בעיה עם כל הגרסות 17 ?
                              יש גרסה עם נגן וסייר לנוקיה 215 שכן יעבוד לי

                              נ מנותק
                              נ מנותק
                              נחמן בניה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #283

                              @A.R כתב בשיתוף להורדה | אינדקס כל הגרסאות לנוקיה:

                              יש גרסה עם נגן וסייר לנוקיה 215 שכן יעבוד לי

                              1fdca4de-26aa-4e05-bcfa-5016b2c33461-image.png
                              איזה אחד מהם?

                              A תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • נ נחמן בניה

                                @A.R כתב בשיתוף להורדה | אינדקס כל הגרסאות לנוקיה:

                                יש גרסה עם נגן וסייר לנוקיה 215 שכן יעבוד לי

                                1fdca4de-26aa-4e05-bcfa-5016b2c33461-image.png
                                איזה אחד מהם?

                                A מנותק
                                A מנותק
                                A.R
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #284

                                @נחמן-בניה fed1176a-09e5-4118-9a1a-ec07fedca851-image.png

                                נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • A A.R

                                  @נחמן-בניה fed1176a-09e5-4118-9a1a-ec07fedca851-image.png

                                  נ מנותק
                                  נ מנותק
                                  נחמן בניה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #285

                                  @A.R אפשר לערוך את הכל

                                  A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • נ נחמן בניה

                                    @A.R אפשר לערוך את הכל

                                    A מנותק
                                    A מנותק
                                    A.R
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #286

                                    @נחמן-בניה אז קראתי את הפוסט איך לערוך אבל אני עדיין לא הצלחתי להבין מדיוק איך עושים את זה, יש מצב לאיזה הסבר קטן ומובן יותר תודה

                                    נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • A A.R

                                      @נחמן-בניה אז קראתי את הפוסט איך לערוך אבל אני עדיין לא הצלחתי להבין מדיוק איך עושים את זה, יש מצב לאיזה הסבר קטן ומובן יותר תודה

                                      נ מנותק
                                      נ מנותק
                                      נחמן בניה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי נחמן בניה
                                      #287

                                      @A.R איפה הסתבכת? אני יכול לעשות לך סרטון הסבר אם אתה רוצה

                                      A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • נ נחמן בניה

                                        @A.R איפה הסתבכת? אני יכול לעשות לך סרטון הסבר אם אתה רוצה

                                        A מנותק
                                        A מנותק
                                        A.R
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #288

                                        @נחמן-בניה אני לוקח את הגרסה שאני רוצה לעבוד עליה מכניס אותה לתוכנה ?
                                        כי בפוסט זה לא רשום אלא רשום שצריך לקחת קובץ שנמצא בתוך התקייה של התוכנה 8f94dd4b-abce-4df7-bdf6-efd677667228-image.png
                                        ולא את הגרסה
                                        שלב ראשון שלא הבנתי

                                        נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • A A.R

                                          @נחמן-בניה אני לוקח את הגרסה שאני רוצה לעבוד עליה מכניס אותה לתוכנה ?
                                          כי בפוסט זה לא רשום אלא רשום שצריך לקחת קובץ שנמצא בתוך התקייה של התוכנה 8f94dd4b-abce-4df7-bdf6-efd677667228-image.png
                                          ולא את הגרסה
                                          שלב ראשון שלא הבנתי

                                          נ מנותק
                                          נ מנותק
                                          נחמן בניה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #289

                                          @A.R אתה מכניס לSPD את הקובץ PAC שאתה רוצה לערוך ואז אתה נכנס לתיקיות של התוכנה ופותח את הקובץ הזה בHXD ועורך אותו

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר