שיתוף להורדה | אינדקס כל הגרסאות לנוקיה דגמי 2020
-
@נחמן-בניה אני לא הצלחתי להבין בכל הפרום איך עורכים גרסה לוקחים כאילו גרסה שכן נצרבת בטלפון שלי ועל זה משנים דברים ?
-
@נחמן-בניה אני לא הצלחתי להבין בכל הפרום איך עורכים גרסה לוקחים כאילו גרסה שכן נצרבת בטלפון שלי ועל זה משנים דברים ?
-
-
@נחמן-בניה
זה לא מסובך לעשות את זה ?
והאם זה משנה עם זה גרסה 12 13 15 17 ?
ואם יש לי גרסה 17 שכן עובדת לי אבל היא כשרה בלי כלום האם אפשר כך לפתוח את הסייר והנגן תפרט -
@נחמן-בניה
זה לא מסובך לעשות את זה ?
והאם זה משנה עם זה גרסה 12 13 15 17 ?
ואם יש לי גרסה 17 שכן עובדת לי אבל היא כשרה בלי כלום האם אפשר כך לפתוח את הסייר והנגן תפרט -
@A.R זה לא משנה איזה גירסא חוץ מ15
ומה זה אומר כשרה שהורידו לה את האינטרנט או שהיא כשרה מראש?@נחמן-בניה אני מתכון כשרה שאין לה כלום לא סייר ולא נגן ורדיו (אבל לא וועדת הרבנים)
-
@נחמן-בניה אני מתכון כשרה שאין לה כלום לא סייר ולא נגן ורדיו (אבל לא וועדת הרבנים)
-
@נחמן-בניה בעיה עם כל הגרסות 17 ?
יש גרסה עם נגן וסייר לנוקיה 215 שכן יעבוד לי -
@A.R כתב בשיתוף להורדה | אינדקס כל הגרסאות לנוקיה:
יש גרסה עם נגן וסייר לנוקיה 215 שכן יעבוד לי

איזה אחד מהם? -
@נחמן-בניה אז קראתי את הפוסט איך לערוך אבל אני עדיין לא הצלחתי להבין מדיוק איך עושים את זה, יש מצב לאיזה הסבר קטן ומובן יותר תודה
-
@נחמן-בניה אז קראתי את הפוסט איך לערוך אבל אני עדיין לא הצלחתי להבין מדיוק איך עושים את זה, יש מצב לאיזה הסבר קטן ומובן יותר תודה
-
@נחמן-בניה אני לוקח את הגרסה שאני רוצה לעבוד עליה מכניס אותה לתוכנה ?
כי בפוסט זה לא רשום אלא רשום שצריך לקחת קובץ שנמצא בתוך התקייה של התוכנה
ולא את הגרסה
שלב ראשון שלא הבנתי -
@נחמן-בניה אני לוקח את הגרסה שאני רוצה לעבוד עליה מכניס אותה לתוכנה ?
כי בפוסט זה לא רשום אלא רשום שצריך לקחת קובץ שנמצא בתוך התקייה של התוכנה
ולא את הגרסה
שלב ראשון שלא הבנתי -
@נחמן-בניה אני רוצה שהיה לי נגן סייר ותמונות
בלי סניק ובלי וודיאו וכו....
אם תוכל לעזור לי תודה רבה השם יברך אותך ואני ילמד היום לזכותך -
@נחמן-בניה אני רוצה שהיה לי נגן סייר ותמונות
בלי סניק ובלי וודיאו וכו....
אם תוכל לעזור לי תודה רבה השם יברך אותך ואני ילמד היום לזכותך -
@A.R https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1737232736798-רשימת-תפריט.txt
תגיד לי מפה פשוט מה אתה לא רוצהכל זה אני לא רוצה
01-הודעות
05-מצלמה
08-וידאו
0B-רדיו
11-אינטרנט
12-חנות
13-פייסבוק
14-טוויטר
15-כלום ?מה הכוונה
16-כלום ? מה כוונה
18-נחש
19-אנגלית
1A-נינגה
1B-רכבים
1C-משחקים -
כל זה אני לא רוצה
01-הודעות
05-מצלמה
08-וידאו
0B-רדיו
11-אינטרנט
12-חנות
13-פייסבוק
14-טוויטר
15-כלום ?מה הכוונה
16-כלום ? מה כוונה
18-נחש
19-אנגלית
1A-נינגה
1B-רכבים
1C-משחקים -
@נחמן-בניה
יווווווווווו ממש ממש תודה זה עובד מציון באמת אני ילמד לזכותך תזכה למצוות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
