בעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?
-
@יוסף-אלחנן
פשוט מאוד זה רק שם אחד
אז אין למערכת איפה להכניס את ה@כָּאֵ֜לֶּה-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-צריך להיות משהו בסוףוהמלצה אולי תשנה ל@קראנץונילה
@משה-הישראלי כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
@יוסף-אלחנן
פשוט מאוד זה רק שם אחד
אז אין למערכת איפה להכניס את ה@כָּאֵ֜לֶּה-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-צריך להיות משהו בסוףוהמלצה אולי תשנה ל@קראנץונילה
היי,
זה עובד.
לא לגעת... -
עכשיו השם הרשמי שלי

-
עכשיו השם הרשמי שלי

@פב-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון
אצלי זה מופיע ככה

נראה לי שששינוי השם, זה אצלך...
-
@פב-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון
אצלי זה מופיע ככה

נראה לי שששינוי השם, זה אצלך...
@יוסף-אלחנן מה לעשות זה מה שיש
-
@יוסף-אלחנן מה לעשות זה מה שיש
@פב-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון
ניסית בלי רווחים בכלל ?
! -
@פב-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון
ניסית בלי רווחים בכלל ?
!@משה-הישראלי קיבלת ! - לא עוזר

-
@משה-הישראלי קיבלת ! - לא עוזר

@פב-amp-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון
לא
זה נראה שעדיין לא השתנה
הכוונה שיהיה מילה אחת בלבד -
@משה-הישראלי קיבלת ! - לא עוזר
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@יוסף-אלחנן חחחח...
אני מנסה לשנות שיהיה יותר קל לתייג אותי -
@פב-amp-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון
לא
זה נראה שעדיין לא השתנה
הכוונה שיהיה מילה אחת בלבד@משה-הישראלי גם לא עוזר!!!

-
פ פבב הראשון התייחס לנושא זה ב
-
@משה-הישראלי גם לא עוזר!!!

@פב-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
נראה לי שששינוי השם, זה אצלך...
!
אתה יודע איך לבדוק את זה?
תנסה להיכנס מאנונימי... -
@פב-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
נראה לי שששינוי השם, זה אצלך...
!
אתה יודע איך לבדוק את זה?
תנסה להיכנס מאנונימי...@יוסף-אלחנן
זה לא משנה את שם הפרופיל
זה סתם השם המלא שלך
אצלך זה ככה

ואצלי זה כבר מזמן

-
@יוסף-אלחנן
זה לא משנה את שם הפרופיל
זה סתם השם המלא שלך
אצלך זה ככה

ואצלי זה כבר מזמן

@משה-הישראלי
זה מה שאמרתי! -
@משה-הישראלי גם לא עוזר!!!

@פב-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
@משה-הישראלי גם לא עוזר!!!


תפסיק לשנות בבקשה תראה מה זה עשה לי





-
@פב-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון
אצלי זה מופיע ככה

נראה לי שששינוי השם, זה אצלך...
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
@פב-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון
אצלי זה מופיע ככה

נראה לי שששינוי השם, זה אצלך...
@פב-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון זה פשוט כי אתה רואה את השם המלא שאתה כותב, ושאר חברי הפורום רק רואים את ההעתק של השם של הפרופיל
ועיין מה שכתב כבר למעלה @משה-הישראלי -
@פב-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
@משה-הישראלי גם לא עוזר!!!


תפסיק לשנות בבקשה תראה מה זה עשה לי





-
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
@פב-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון
אצלי זה מופיע ככה

נראה לי שששינוי השם, זה אצלך...
@פב-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון זה פשוט כי אתה רואה את השם המלא שאתה כותב, ושאר חברי הפורום רק רואים את ההעתק של השם של הפרופיל
ועיין מה שכתב כבר למעלה @משה-הישראלי@צבי-דורש-ציון כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
ועיין מה שכתב כבר למעלה @משה-הישראלי
זה כבר לא העתק...
זה טקסט אחר!לא כמו אצל @פבבהראשון (אין לי כוח לתייג אותו)
שהוא כותב נכון, אבל משתמש אחר רואה איך שהשרת מציג לו וזה יוצא @פ!@#ב!@#ב!@#הראשון...מה שמשה הישראלי כתב, זה מחזק את דבריי, שמשתמשים לא רואים העתק של השם שלך, אלא הם רואים את השם המקורי שאיתו נרשמת.
הא ראיה, שהוא שינה ל @משה-הגזבר ואנחנו רואים @משה-הישראלי ...
-
@פב-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון
אולי תשנה את השם שלך לשם בלי סימונים?
לפחות עד שיטפלו בזה... -
@פב-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון
אולי תשנה את השם שלך לשם בלי סימונים?
לפחות עד שיטפלו בזה...@מים-אחרונים תראה את מה שכתבתי, לכאורה זה לא יעזור, הם לא יכולים לשנות לכולנו את השם.
-
@מים-אחרונים תראה את מה שכתבתי, לכאורה זה לא יעזור, הם לא יכולים לשנות לכולנו את השם.
@יוסף-אלחנן למה לכולם?
נטו לאותם אנשים...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
