בעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?
-
@גרפיק-amp-x27-ס
-
@ראובן-שבתי ייש"כ, אבל שיניתי לקראנצ ונילה בלי הגרש והבעיה נשארה
@קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
@ראובן-שבתי ייש"כ, אבל שיניתי לקראנצ ונילה בלי הגרש והבעיה נשארה
תנסה אולי קראנץ' פיסטוק
-
@קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
@ראובן-שבתי ייש"כ, אבל שיניתי לקראנצ ונילה בלי הגרש והבעיה נשארה
תנסה אולי קראנץ' פיסטוק
-
עכשיו אני רואה שגם בתחומים יש משתמש בשם @ג'י מ.
כאן אביי שאל על זה את dovid ולא נענה...@עדלאידע כנראה זה התקפת סייבר של החות'ים נגד הפורומים של שומרי תורה ומצוות...

-
@עדלאידע כנראה זה התקפת סייבר של החות'ים נגד הפורומים של שומרי תורה ומצוות...

-
@קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה
סתם למען דעת - מה הוא ה־amp הלזה? מה משמעות ראשי התיבות?
-
ק קראנץ' ונילה התייחס לנושא זה ב
-
-
@קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה
תודה.
עד עכשיו לא הבנתי כלום. עכשיו לפחות כלום אני מבין...@איש-שלו אני כמוך...
-
@איש-שלו אני כמוך...
-
@אורחל מה שגוגל טרנסלייט אמר, תשאלו אותו
-
@אורחל מה שגוגל טרנסלייט אמר, תשאלו אותו
-
@קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה
וואי למה לא תקנו את הבעיה
לפחות שאתה מצביע לי זה נראה כמו שעשר אנשים מצביעים לי
-
-
@קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה
לא יודע מקודם הצליח לי עכשיו כבר לא@אורחל צריך אנטר לפני
-
@אורחל צריך אנטר לפני
-
@קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה
@גרפיק-amp-x27-ס
https://mitmachim.top/post/896745
@איש-שלו יש שם הסבר מפורט לגבי הבאג המוזר הזה...
-
@קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה
@גרפיק-amp-x27-ס
https://mitmachim.top/post/896745
@איש-שלו יש שם הסבר מפורט לגבי הבאג המוזר הזה...
@יוסף-אלחנן וואי וואי שאפו על היוזמה
-
ק קראנץ' ונילה התייחס לנושא זה ב
-
@יוסף-אלחנן וואי וואי שאפו על היוזמה
-
@קראנץ-ונילה תסמן נפתר

-
ק קראנץ' ונילה סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
וכמובן תודה רבה למי שסידר את זה