דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אזור המערכת
  3. אופן השימוש בפורום
  4. בעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?

בעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר אופן השימוש בפורום
167 פוסטים 29 כותבים 14.1k צפיות 22 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • קראנץ' ונילהק מחובר
    קראנץ' ונילהק מחובר
    קראנץ' ונילה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #138

    @גרפיק-amp-x27-ס

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • קראנץ' ונילהק קראנץ' ונילה

      @ראובן-שבתי ייש"כ, אבל שיניתי לקראנצ ונילה בלי הגרש והבעיה נשארה

      Y מנותק
      Y מנותק
      Yehuda 1
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #139

      @קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

      @ראובן-שבתי ייש"כ, אבל שיניתי לקראנצ ונילה בלי הגרש והבעיה נשארה

      תנסה אולי קראנץ' פיסטוק

      אורחלא תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • Y Yehuda 1

        @קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

        @ראובן-שבתי ייש"כ, אבל שיניתי לקראנצ ונילה בלי הגרש והבעיה נשארה

        תנסה אולי קראנץ' פיסטוק

        אורחלא מנותק
        אורחלא מנותק
        אורחל
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #140

        @Yehuda-1 מה זה יעזור?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • עדלאידעע מנותק
          עדלאידעע מנותק
          עדלאידע
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #141

          עכשיו אני רואה שגם בתחומים יש משתמש בשם @ג'י מ.
          כאן אביי שאל על זה את dovid ולא נענה...

          קראנץ' ונילהק תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • עדלאידעע עדלאידע

            עכשיו אני רואה שגם בתחומים יש משתמש בשם @ג'י מ.
            כאן אביי שאל על זה את dovid ולא נענה...

            קראנץ' ונילהק מחובר
            קראנץ' ונילהק מחובר
            קראנץ' ונילה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #142

            @עדלאידע כנראה זה התקפת סייבר של החות'ים נגד הפורומים של שומרי תורה ומצוות...☠

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • קראנץ' ונילהק קראנץ' ונילה

              @עדלאידע כנראה זה התקפת סייבר של החות'ים נגד הפורומים של שומרי תורה ומצוות...☠

              א מנותק
              א מנותק
              איש שלו'
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #143

              @קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה

              סתם למען דעת - מה הוא ה־amp הלזה? מה משמעות ראשי התיבות?

              קראנץ' ונילהק תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א איש שלו'

                @קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה

                סתם למען דעת - מה הוא ה־amp הלזה? מה משמעות ראשי התיבות?

                קראנץ' ונילהק מחובר
                קראנץ' ונילהק מחובר
                קראנץ' ונילה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #144

                @איש-שלו ראה פה https://mitmachim.top/topic/75813/בעיה-למה-השם-שלי-בפורום-התחרבש/97?_=1735749876367

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • קראנץ' ונילהק קראנץ' ונילה התייחס לנושא זה ב
                • קראנץ' ונילהק קראנץ' ונילה

                  @איש-שלו ראה פה https://mitmachim.top/topic/75813/בעיה-למה-השם-שלי-בפורום-התחרבש/97?_=1735749876367

                  א מנותק
                  א מנותק
                  איש שלו'
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #145

                  @קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה

                  תודה.
                  עד עכשיו לא הבנתי כלום. עכשיו לפחות כלום אני מבין...

                  קראנץ' ונילהק תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א איש שלו'

                    @קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה

                    תודה.
                    עד עכשיו לא הבנתי כלום. עכשיו לפחות כלום אני מבין...

                    קראנץ' ונילהק מחובר
                    קראנץ' ונילהק מחובר
                    קראנץ' ונילה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #146

                    @איש-שלו אני כמוך...

                    אורחלא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • קראנץ' ונילהק קראנץ' ונילה

                      @איש-שלו אני כמוך...

                      אורחלא מנותק
                      אורחלא מנותק
                      אורחל
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #147

                      @קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה גם אני
                      אבל מה כתבת שם

                      קראנץ' ונילהק תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • אורחלא אורחל

                        @קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה גם אני
                        אבל מה כתבת שם

                        קראנץ' ונילהק מחובר
                        קראנץ' ונילהק מחובר
                        קראנץ' ונילה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #148

                        @אורחל מה שגוגל טרנסלייט אמר, תשאלו אותו

                        אורחלא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • קראנץ' ונילהק קראנץ' ונילה

                          @אורחל מה שגוגל טרנסלייט אמר, תשאלו אותו

                          אורחלא מנותק
                          אורחלא מנותק
                          אורחל
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אורחל
                          #149

                          @קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה
                          וואי למה לא תקנו את הבעיה


                          לפחות שאתה מצביע לי זה נראה כמו שעשר אנשים מצביעים לי😜

                          קראנץ' ונילהק תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • אורחלא אורחל

                            @קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה
                            וואי למה לא תקנו את הבעיה


                            לפחות שאתה מצביע לי זה נראה כמו שעשר אנשים מצביעים לי😜

                            קראנץ' ונילהק מחובר
                            קראנץ' ונילהק מחובר
                            קראנץ' ונילה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #150

                            @אורחל דברנו ע"ז כבר

                            אגב מה הבעיה שם עם הספוילר

                            אורחלא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • קראנץ' ונילהק קראנץ' ונילה

                              @אורחל דברנו ע"ז כבר

                              אגב מה הבעיה שם עם הספוילר

                              אורחלא מנותק
                              אורחלא מנותק
                              אורחל
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אורחל
                              #151

                              @קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה
                              לא יודע מקודם הצליח לי עכשיו כבר לא

                              קראנץ' ונילהק תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • אורחלא אורחל

                                @קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה
                                לא יודע מקודם הצליח לי עכשיו כבר לא

                                קראנץ' ונילהק מחובר
                                קראנץ' ונילהק מחובר
                                קראנץ' ונילה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #152

                                @אורחל צריך אנטר לפני

                                אורחלא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • קראנץ' ונילהק קראנץ' ונילה

                                  @אורחל צריך אנטר לפני

                                  אורחלא מנותק
                                  אורחלא מנותק
                                  אורחל
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #153

                                  @קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה
                                  לא מצליח

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • יוסף אלחנןי מנותק
                                    יוסף אלחנןי מנותק
                                    יוסף אלחנן
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסף אלחנן
                                    #154

                                    @קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה

                                    @גרפיק-amp-x27-ס

                                    https://mitmachim.top/post/896745

                                    @איש-שלו יש שם הסבר מפורט לגבי הבאג המוזר הזה...

                                    קראנץ' ונילהק תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • יוסף אלחנןי יוסף אלחנן

                                      @קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה

                                      @גרפיק-amp-x27-ס

                                      https://mitmachim.top/post/896745

                                      @איש-שלו יש שם הסבר מפורט לגבי הבאג המוזר הזה...

                                      קראנץ' ונילהק מחובר
                                      קראנץ' ונילהק מחובר
                                      קראנץ' ונילה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #155

                                      @יוסף-אלחנן וואי וואי שאפו על היוזמה

                                      קראנץ' ונילהק תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • קראנץ' ונילהק קראנץ' ונילה התייחס לנושא זה ב
                                      • קראנץ' ונילהק קראנץ' ונילה

                                        @יוסף-אלחנן וואי וואי שאפו על היוזמה

                                        קראנץ' ונילהק מחובר
                                        קראנץ' ונילהק מחובר
                                        קראנץ' ונילה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי קראנץ' ונילה
                                        #156

                                        חברים תודה לכולכם🥳אני שמח לבשר שהבעיה סודרה 💯 וכמובן תודה רבה למי שסידר את זה

                                        שלום ולא להתראות ל-amp

                                        אורחלא ה ח אלישיא פ 5 תגובות תגובה אחרונה
                                        11
                                        • קראנץ' ונילהק קראנץ' ונילה

                                          חברים תודה לכולכם🥳אני שמח לבשר שהבעיה סודרה 💯 וכמובן תודה רבה למי שסידר את זה

                                          שלום ולא להתראות ל-amp

                                          אורחלא מנותק
                                          אורחלא מנותק
                                          אורחל
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #157

                                          @קראנץ-ונילה תסמן נפתר👍

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          3
                                          • קראנץ' ונילהק קראנץ' ונילה סימן נושא זה כנפתר ב

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר