בעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?
-
@קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה אני פשוט יצרתי קשר עם מנהלי האתר (יש כזו אפשרות) והם סידרו לי
@ישיבישער לא לי, אל ל @קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה
-
@איש-שלו' אתה מכיר את הבעיה?
-
@קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
@איש-שלו' אתה מכיר את הבעיה?
מכיר גם מכיר.
פניתי למנהלים
וכנראה שסידרו
[או שקרה נס אחר...].באמת כאן המקום להודות להם !
פניתי שוב מקווה שהפעם הם יצליחו
-
פניתי שוב מקווה שהפעם הם יצליחו
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@גרפיק-amp-x27-ס
-
@ראובן-שבתי ייש"כ, אבל שיניתי לקראנצ ונילה בלי הגרש והבעיה נשארה
@קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
@ראובן-שבתי ייש"כ, אבל שיניתי לקראנצ ונילה בלי הגרש והבעיה נשארה
תנסה אולי קראנץ' פיסטוק
-
@קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
@ראובן-שבתי ייש"כ, אבל שיניתי לקראנצ ונילה בלי הגרש והבעיה נשארה
תנסה אולי קראנץ' פיסטוק
-
עכשיו אני רואה שגם בתחומים יש משתמש בשם @ג'י מ.
כאן אביי שאל על זה את dovid ולא נענה...@עדלאידע כנראה זה התקפת סייבר של החות'ים נגד הפורומים של שומרי תורה ומצוות...

-
@עדלאידע כנראה זה התקפת סייבר של החות'ים נגד הפורומים של שומרי תורה ומצוות...

-
@קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה
סתם למען דעת - מה הוא ה־amp הלזה? מה משמעות ראשי התיבות?
-
ק קראנץ' ונילה התייחס לנושא זה ב
-
-
@קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה
תודה.
עד עכשיו לא הבנתי כלום. עכשיו לפחות כלום אני מבין...@איש-שלו אני כמוך...
-
@איש-שלו אני כמוך...
-
@אורחל מה שגוגל טרנסלייט אמר, תשאלו אותו
-
@אורחל מה שגוגל טרנסלייט אמר, תשאלו אותו
-
@קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה
וואי למה לא תקנו את הבעיה
לפחות שאתה מצביע לי זה נראה כמו שעשר אנשים מצביעים לי
-
-
@קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה
לא יודע מקודם הצליח לי עכשיו כבר לא@אורחל צריך אנטר לפני
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות