בירור | תמלול באמצעות AI
-
א איש שלו' התייחס לנושא זה ב
-
@י-פל כתב בבירור | תמלול באמצעות AI:
@מישהו12 כתב בבירור | תמלול באמצעות AI:
@י-פל כתב בבירור | תמלול באמצעות AI:
אבל הקובץ בהאגינג פייס בסיומת אחרת, לא bin, לא?
gguf?יש מישהו שהוריד ויכול להעלות לי?
התוכנה אצלי משום מה לא מצליחה להוריד. נתקעת באמצע. -
בהתחלה עקבתי אחרי הנושא,
אבל כבר לא...
מה המודל, האתר והתוכנה הכי טובים?
גם בפרמטרים של דיוק וגם של מהירות. תודה@מישהו12 @י-פל
מי שצודק פה בכל השרשור זה @מוישל-ה שענה לך@מוישל-ה כתב בבירור | תמלול באמצעות AI:
הכי טוב שיש זה האתר ivrit.ai
ותסתכל כאן https://www.ivrit.ai/he/כלי-תמלול/
-
@מישהו12 @י-פל
מי שצודק פה בכל השרשור זה @מוישל-ה שענה לך@מוישל-ה כתב בבירור | תמלול באמצעות AI:
הכי טוב שיש זה האתר ivrit.ai
ותסתכל כאן https://www.ivrit.ai/he/כלי-תמלול/
@אלף-שין כתב בבירור | תמלול באמצעות AI:
@מישהו12 @י-פל
מי שצודק פה בכל השרשור זה @מוישל-ה שענה לך@מוישל-ה כתב בבירור | תמלול באמצעות AI:
הכי טוב שיש זה האתר ivrit.ai
ותסתכל כאן https://www.ivrit.ai/he/כלי-תמלול/
אבל Amazon Transcribe לא יותר טוב מ ivrit.ai?
-
@אלף-שין כתב בבירור | תמלול באמצעות AI:
@מישהו12 @י-פל
מי שצודק פה בכל השרשור זה @מוישל-ה שענה לך@מוישל-ה כתב בבירור | תמלול באמצעות AI:
הכי טוב שיש זה האתר ivrit.ai
ותסתכל כאן https://www.ivrit.ai/he/כלי-תמלול/
אבל Amazon Transcribe לא יותר טוב מ ivrit.ai?
-
-
מתמלל סביר, ללא הגבלה
https://riverside.fm/transcription
אחר כך אני מעתיק לגפטי, ומבקש ממנו לערוך את זה
נראה שהבינות מבינות אחת את השניה... -
-
@דוד-יצחק כתב בבירור | תמלול באמצעות AI:
עשית חיפוש גוגל?
לא הצלחתי,
אולי אפשר לקבל קישור ישיר?תודה מראש!
@אלף-שין כתב בבירור | תמלול באמצעות AI:
@דוד-יצחק כתב בבירור | תמלול באמצעות AI:
עשית חיפוש גוגל?
לא הצלחתי,
מעניין מאוד למה
מה הסינון שלך?
נטפרי?
עם איזה קהילה או מסלול?אולי אפשר לקבל קישור ישיר?
תודה מראש!
-
@אלף-שין כתב בבירור | תמלול באמצעות AI:
@דוד-יצחק כתב בבירור | תמלול באמצעות AI:
עשית חיפוש גוגל?
לא הצלחתי,
מעניין מאוד למה
מה הסינון שלך?
נטפרי?
עם איזה קהילה או מסלול?אולי אפשר לקבל קישור ישיר?
תודה מראש!
-
@אלף-שין כתב בבירור | תמלול באמצעות AI:
@דוד-יצחק
אה, פשוט זה חסום בחותם.תודה רבה על המידע!
יש לך גישה מחוץ לחותם?
אם לא אתה יכול לפנות אלי בפרטי ואשמח לעזור לך לנסות מהחשבון שלי באמזון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
