דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אזור המערכת
  3. אופן השימוש בפורום
  4. בירור | גודל התמונה ברופיל

בירור | גודל התמונה ברופיל

מתוזמן נעוץ נעול הועבר אופן השימוש בפורום
21 פוסטים 5 כותבים 861 צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חטחח חטח

    @יוני-10 ? בתמונה שבספוילר אין שום תמונה גדולה

    יוני 10י מנותק
    יוני 10י מנותק
    יוני 10
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #3

    @חטח
    התמונה השחורה הגדולה

    חטחח תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • יוני 10י יוני 10

      @חטח
      התמונה השחורה הגדולה

      חטחח מנותק
      חטחח מנותק
      חטח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי חטח
      #4

      @יוני-10 כתב בבירור | גודל התמונה ברופיל:

      @חטח
      התמונה השחורה הגדולה

      זה לא תמונה, גם לי יש את זה

      Screenshot_20240819-131451_TOV-NET.jpg

      יוני 10י תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • חטחח חטח

        @יוני-10 כתב בבירור | גודל התמונה ברופיל:

        @חטח
        התמונה השחורה הגדולה

        זה לא תמונה, גם לי יש את זה

        Screenshot_20240819-131451_TOV-NET.jpg

        יוני 10י מנותק
        יוני 10י מנותק
        יוני 10
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #5

        @חטח
        לי יש אפשרות לעלות לשם תמונה תראה

        0fc60d8d-1831-4115-b317-554373f6e982-image.png

        חטחח תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • יוני 10י יוני 10

          @חטח
          לי יש אפשרות לעלות לשם תמונה תראה

          0fc60d8d-1831-4115-b317-554373f6e982-image.png

          חטחח מנותק
          חטחח מנותק
          חטח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #6

          @יוני-10 כתב בבירור | גודל התמונה ברופיל:

          @חטח
          לי יש אפשרות לעלות לשם תמונה תראה

          0fc60d8d-1831-4115-b317-554373f6e982-image.png

          ומה קורה כשאתה מעלה תמונה?

          יוני 10י תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • חטחח חטח

            @יוני-10 כתב בבירור | גודל התמונה ברופיל:

            @חטח
            לי יש אפשרות לעלות לשם תמונה תראה

            0fc60d8d-1831-4115-b317-554373f6e982-image.png

            ומה קורה כשאתה מעלה תמונה?

            יוני 10י מנותק
            יוני 10י מנותק
            יוני 10
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #7

            @חטח
            זה מה שקורה
            https://mitmachim.top/user/שניאור-שמח

            חטחח תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • יוני 10י יוני 10

              @חטח
              זה מה שקורה
              https://mitmachim.top/user/שניאור-שמח

              חטחח מנותק
              חטחח מנותק
              חטח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #8

              @יוני-10 כתב בבירור | גודל התמונה ברופיל:

              @חטח
              זה מה שקורה
              https://mitmachim.top/user/שניאור-שמח

              תעלה לשלך, אני רוצה לראות מה הבעיה כי אצל@שניאור-שמח (בכוונה לא תייגתי)הכל בסדר

              ט יוני 10י 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • חטחח חטח

                @יוני-10 כתב בבירור | גודל התמונה ברופיל:

                @חטח
                זה מה שקורה
                https://mitmachim.top/user/שניאור-שמח

                תעלה לשלך, אני רוצה לראות מה הבעיה כי אצל@שניאור-שמח (בכוונה לא תייגתי)הכל בסדר

                ט מנותק
                ט מנותק
                טופטופיסט
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי טופטופיסט
                #9

                @יוני-10
                05e98575-88a3-498b-ba19-1172e8f2a705-image.png

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • חטחח חטח

                  @יוני-10 כתב בבירור | גודל התמונה ברופיל:

                  @חטח
                  זה מה שקורה
                  https://mitmachim.top/user/שניאור-שמח

                  תעלה לשלך, אני רוצה לראות מה הבעיה כי אצל@שניאור-שמח (בכוונה לא תייגתי)הכל בסדר

                  יוני 10י מנותק
                  יוני 10י מנותק
                  יוני 10
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #10

                  @חטח
                  אין לי שום בעיה אני בסך הכל רוצה לדעת מה הגודל של התמונה שאני רוצה לשים שם

                  חטחח תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • יוני 10י יוני 10

                    @חטח
                    אין לי שום בעיה אני בסך הכל רוצה לדעת מה הגודל של התמונה שאני רוצה לשים שם

                    חטחח מנותק
                    חטחח מנותק
                    חטח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #11

                    @יוני-10 מה ש @טופטופיסט כתב עזר לך?

                    אני לא מבין בכלל ב html

                    יוני 10י תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • חטחח חטח

                      @יוני-10 מה ש @טופטופיסט כתב עזר לך?

                      אני לא מבין בכלל ב html

                      יוני 10י מנותק
                      יוני 10י מנותק
                      יוני 10
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #12

                      @חטח כתב בבירור | גודל התמונה ברופיל:

                      @יוני-10 מה ש @טופטופיסט כתב עזר לך?

                      לא כי זה נשלח לנטפרי חכה

                      חטחח 2 תגובות תגובה אחרונה
                      3
                      • יוני 10י יוני 10

                        @חטח כתב בבירור | גודל התמונה ברופיל:

                        @יוני-10 מה ש @טופטופיסט כתב עזר לך?

                        לא כי זה נשלח לנטפרי חכה

                        חטחח מנותק
                        חטחח מנותק
                        חטח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #13
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ט מנותק
                          ט מנותק
                          טופטופיסט
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #14

                          @יוני-10
                          אבל אני חושב שזה לא הגודל של שיכול להיכנס בו התמונה, אלא זה הגודל של התמונה עצמה. (אם כבר ראית את התמונה).

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • יוני 10י יוני 10

                            @חטח כתב בבירור | גודל התמונה ברופיל:

                            @יוני-10 מה ש @טופטופיסט כתב עזר לך?

                            לא כי זה נשלח לנטפרי חכה

                            חטחח מנותק
                            חטחח מנותק
                            חטח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #15

                            @יוני-10
                            תמונה.zip
                            עוזר?

                            יוני 10י תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • חטחח חטח

                              @יוני-10
                              תמונה.zip
                              עוזר?

                              יוני 10י מנותק
                              יוני 10י מנותק
                              יוני 10
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #16

                              @חטח כן אבל לא הבנתי מה הוא בדיוק אמר שם @טופטופיסט

                              חטחח תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • יוני 10י יוני 10

                                @חטח כן אבל לא הבנתי מה הוא בדיוק אמר שם @טופטופיסט

                                חטחח מנותק
                                חטחח מנותק
                                חטח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי חטח
                                #17

                                @יוני-10 כתב בבירור | גודל התמונה ברופיל:

                                כן אבל לא הבנתי מה הוא בדיוק אמר שם @טופטופיסט

                                אז נחכה ש @טופטופיסט יבאר לנו את דבריו...

                                ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • חטחח חטח

                                  @יוני-10 כתב בבירור | גודל התמונה ברופיל:

                                  כן אבל לא הבנתי מה הוא בדיוק אמר שם @טופטופיסט

                                  אז נחכה ש @טופטופיסט יבאר לנו את דבריו...

                                  ט מנותק
                                  ט מנותק
                                  טופטופיסט
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי טופטופיסט
                                  #18

                                  @חטח
                                  @יוני-10
                                  אתה מתכוון לזה? או לתמונה?

                                  חטחח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ט טופטופיסט

                                    @חטח
                                    @יוני-10
                                    אתה מתכוון לזה? או לתמונה?

                                    חטחח מנותק
                                    חטחח מנותק
                                    חטח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #19

                                    @טופטופיסט כתב בבירור | גודל התמונה ברופיל:

                                    @חטח
                                    @יוני-10
                                    אתה מתכוון לזה? או לתמונה?

                                    נראה לי ש @יוני-10 התכוון גם לתמונה וגם למה שאמרת...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • יוני 10י יוני 10

                                      ברוך השם נפתחה לי האפשרות לעלות תמונת פרופיל (הגדולה) ובעצם אני שואל מה הגודל של התמונה 16:9 מה אני לא יודע העליתי משהו אבל זה יצא קצת פגום כזה

                                      bc71345b-2fc3-4a9d-bd7f-71c4bc833528-image.png

                                      מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      מתכנת בפוטנציאל
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מתכנת בפוטנציאל
                                      #20

                                      @יוני-10 כתב בבירור | גודל התמונה ברופיל:

                                      ברוך השם נפתחה לי האפשרות לעלות תמונת פרופיל

                                      סליחה שאני מחליף נושא אבל לפי מה זה עובד למי נפתח ולמי לא?

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מ מתכנת בפוטנציאל

                                        @יוני-10 כתב בבירור | גודל התמונה ברופיל:

                                        ברוך השם נפתחה לי האפשרות לעלות תמונת פרופיל

                                        סליחה שאני מחליף נושא אבל לפי מה זה עובד למי נפתח ולמי לא?

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        אלי 30
                                        מורחק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #21

                                        @מתכנת-בפוטנציאל כתב בבירור | גודל התמונה ברופיל:

                                        סליחה שאני מחליף נושא אבל לפי מה זה עובד למי נפתח ולמי לא?

                                        מעל כמות מוניטין מסוימת

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0

                                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                        הרשמה התחברות

                                        • התחברות

                                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון
                                        0
                                        • חוקי הפורום
                                        • פופולרי
                                        • לא נפתר
                                        • משתמשים
                                        • חיפוש גוגל בפורום
                                        • צור קשר