בירור | גודל התמונה ברופיל
-
-
-
-
@חטח כן אבל לא הבנתי מה הוא בדיוק אמר שם @טופטופיסט
@יוני-10 כתב בבירור | גודל התמונה ברופיל:
כן אבל לא הבנתי מה הוא בדיוק אמר שם @טופטופיסט
אז נחכה ש @טופטופיסט יבאר לנו את דבריו...
-
@יוני-10 כתב בבירור | גודל התמונה ברופיל:
כן אבל לא הבנתי מה הוא בדיוק אמר שם @טופטופיסט
אז נחכה ש @טופטופיסט יבאר לנו את דבריו...
-
-
ברוך השם נפתחה לי האפשרות לעלות תמונת פרופיל (הגדולה) ובעצם אני שואל מה הגודל של התמונה 16:9 מה אני לא יודע העליתי משהו אבל זה יצא קצת פגום כזה
@יוני-10 כתב בבירור | גודל התמונה ברופיל:
ברוך השם נפתחה לי האפשרות לעלות תמונת פרופיל
סליחה שאני מחליף נושא אבל לפי מה זה עובד למי נפתח ולמי לא?
-
@יוני-10 כתב בבירור | גודל התמונה ברופיל:
ברוך השם נפתחה לי האפשרות לעלות תמונת פרופיל
סליחה שאני מחליף נושא אבל לפי מה זה עובד למי נפתח ולמי לא?
@מתכנת-בפוטנציאל כתב בבירור | גודל התמונה ברופיל:
סליחה שאני מחליף נושא אבל לפי מה זה עובד למי נפתח ולמי לא?
מעל כמות מוניטין מסוימת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות