בירור | צ'אט ג'פט O4 האם הוא חינמי? (ומה זה "פלוס")
-
שלום,
צ'אט ג'פט של open ai O4 הוא חינמי? יש בו מגבלה?
כמה עולה ה"פלוס" ולמה הוא הוא משמש?
תודה -
שלום,
צ'אט ג'פט של open ai O4 הוא חינמי? יש בו מגבלה?
כמה עולה ה"פלוס" ולמה הוא הוא משמש?
תודה@יוני-נהוראי
אתה מקבל כמות מוגבלת של הודעות להתנסות בהתחלה, ואז אתה צריך לשלם על פלוס,
פלוס: גישה קבועה למודלים 4 ו4O ועוד כמה כלים שימושיים של OPENAI -
@יוני-נהוראי
אתה מקבל כמות מוגבלת של הודעות להתנסות בהתחלה, ואז אתה צריך לשלם על פלוס,
פלוס: גישה קבועה למודלים 4 ו4O ועוד כמה כלים שימושיים של OPENAI@Yehuda-1 איך משלמים?
-
@Yehuda-1 איך משלמים?
-
@יוני-נהוראי
אתה מקבל כמות מוגבלת של הודעות להתנסות בהתחלה, ואז אתה צריך לשלם על פלוס,
פלוס: גישה קבועה למודלים 4 ו4O ועוד כמה כלים שימושיים של OPENAI@Yehuda-1 כתב בבירור | צ'אט ג'פט O4 האם הוא חינמי? (ומה זה "פלוס"):
@יוני-נהוראי
אתה מקבל כמות מוגבלת של הודעות להתנסות בהתחלה, ואז אתה צריך לשלם על פלוס,
פלוס: גישה קבועה למודלים 4 ו4O ועוד כמה כלים שימושיים של OPENAIלא מדויק. השימוש במודל החדש הוא קבוע. ההבדל בין התוכנית בחינם לתוכנית בתשלום - זה המגבלה היומית.
לפי מה ש-OPENAI פרסמו, המגבלה של המשתמשים בתשלום היא פי 5 מהמשתמשים בחינם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

