בירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?
-
@MERS מחירים לדוגמא
850 ש''ח - X250 I5 - 8 - 250
X250 I7 -8 - 250 - 1000
1000 - X260 I5 -8 -250
1400 ש''ח - X270 I7 - 16 - 512
L380 - I5 -12 -250 - 1400@DAVID-MMOD כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:
@MERS מחירים לדוגמא
850 ש''ח - X250 I5 - 8 - 250
X250 I7 -8 - 250 - 1000
1000 - X260 I5 -8 -250
1400 ש''ח - X270 I7 - 16 - 512
L380 - I5 -12 -250 - 1400מחירים טובים!
לא מכיר אותו משום צומת ולא בדקתי את המחשבים אבל סקאלת המחיר בסדר גמור!!!
[למי שמחפש!] -
@MERS מחירים לדוגמא
850 ש''ח - X250 I5 - 8 - 250
X250 I7 -8 - 250 - 1000
1000 - X260 I5 -8 -250
1400 ש''ח - X270 I7 - 16 - 512
L380 - I5 -12 -250 - 1400@DAVID-MMOD איך אני פונה אליך? אין מייל בפרופיל ואתה עדיין לא מורשה לצ'אט
-
@DAVID-MMOD איך אני פונה אליך? אין מייל בפרופיל ואתה עדיין לא מורשה לצ'אט
פוסט זה נמחק! -
@DAVID-MMOD כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:
@MERS מחירים לדוגמא
850 ש''ח - X250 I5 - 8 - 250
X250 I7 -8 - 250 - 1000
1000 - X260 I5 -8 -250
1400 ש''ח - X270 I7 - 16 - 512
L380 - I5 -12 -250 - 1400מחירים טובים!
לא מכיר אותו משום צומת ולא בדקתי את המחשבים אבל סקאלת המחיר בסדר גמור!!!
[למי שמחפש!] -
כמה דגמים גודל 14.1 אם מעניין מישהו..
ישנם עוד הרבה דגמיםHP 840 G2 - I5 5300U - 8 - 256 = 850
HP 840 G3 - I5 6300U - 8 -256 = 1000
HP 840 G3 - I7 6600U - 16 - 360 = 1300
HP 840 G6 - I5 8350U -16 - 256 =1400
HP X360 G2 (מסך מגע מתהפך) - I5 7300U 16 -256 = 1400
LENOVO T450S - I5 5300U - 8 - 250 = 850 (מסך מגע =1000)
LENOVO CARBON X1 - I7 3GEN -8 -256 - מסך מגע = 900(סוללה חדשה)
LENOVO T440 - I7 4500U - 12 - 480 = 1000
DELL LATITUDE 7490 - I7 8650U - 16 - 256 =1600ניתן ליצור קשר במייל המופיע בפרופיל
או 0533124143 -
@MERS
צודק לגמרי
ואני מוסיף , בתור אחד שקנה ממנו
מחשב אומנם דור 8 , אבל נראה כאילו יצא עכשיו מהמפעל
בלי שריטות
יש לו מבחר גדול של מחשבים , מפרטים שונים
מחירים ממש טובים
והכי חשוב - שירות (תאמינו לי ששגעתי אותם)קיצר , ממש ממליץ
@משה-מזרחי כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:
@MERS
צודק לגמרי
ואני מוסיף , בתור אחד שקנה ממנו
מחשב אומנם דור 8 , אבל נראה כאילו יצא עכשיו מהמפעל
בלי שריטות
יש לו מבחר גדול של מחשבים , מפרטים שונים
מחירים ממש טובים
והכי חשוב - שירות (תאמינו לי ששגעתי אותם)קיצר , ממש ממליץ
ובהקשר לנושא השרשור המקורי, איך הסוללה אצלך?
-
@משה-מזרחי כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:
@MERS
צודק לגמרי
ואני מוסיף , בתור אחד שקנה ממנו
מחשב אומנם דור 8 , אבל נראה כאילו יצא עכשיו מהמפעל
בלי שריטות
יש לו מבחר גדול של מחשבים , מפרטים שונים
מחירים ממש טובים
והכי חשוב - שירות (תאמינו לי ששגעתי אותם)קיצר , ממש ממליץ
ובהקשר לנושא השרשור המקורי, איך הסוללה אצלך?
-
@אלי-TZA כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:
איך הסוללה אצלך?
אני לא אינדיקציה...
בנתיים היייתי צריך לדחוס את התוכנות החדשות של ירון , אז הייתי צריך את המעבד על מקסימום + אמולטור ברקע ...
אז עבדתי עם מטען@משה-מזרחי לא מבקש נתון מדוייק. מה ההתרשמות הכללית שלך מהסוללה?
אגב hwinfo נותן אחוז בלאי סוללה. מעניין כמה הנתון הזה אמיתי -
@משה-מזרחי לא מבקש נתון מדוייק. מה ההתרשמות הכללית שלך מהסוללה?
אגב hwinfo נותן אחוז בלאי סוללה. מעניין כמה הנתון הזה אמיתי@אלי-TZA בודקים עם זהbatteryinfoview.zip
זו התוכנה שאני בודק איתה
אם כי היא לא תחליף לבדיקה פיזית שהסוללה עובדת בגלל שבעיות בבקר הסוללה היא לא מזהה -
@אלי-TZA בודקים עם זהbatteryinfoview.zip
זו התוכנה שאני בודק איתה
אם כי היא לא תחליף לבדיקה פיזית שהסוללה עובדת בגלל שבעיות בבקר הסוללה היא לא מזהה@DAVID-MMOD כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:
בודקים עם זהbatteryinfoview.zip
זה מציג לך את אותם נתונים מהבקר שכל תוכנה אחרת כמו hwinfo מציגה. אין תוכנה שיכולה לעשות קליברציה עצמאית לסוללה.

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות