דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. עזרה דחופה שינוי הרשאות בוינדוס

עזרה דחופה שינוי הרשאות בוינדוס

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
60 פוסטים 6 כותבים 1.5k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • A AVIVI

    פתחתי במחשב משתמש חדש ושינתי את ההרשאות לגישה למנה אבל בטעות הוספתי לחסימה גם את ה SISTEM ועכשיו המחשב לא נותן לי להכנס למנהל מה עושים?

    B מנותק
    B מנותק
    bbn
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2

    @AVIVI אמר בעזרה דחופה שינוי הרשאות בוינדוס:

    אבל בטעות הוספתי לחסימה גם את ה SISTEM ועכשיו המחשב לא נותן לי להכנס למנהל מה עושים?

    מה הכוונה?

    A תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • B bbn

      @AVIVI אמר בעזרה דחופה שינוי הרשאות בוינדוס:

      אבל בטעות הוספתי לחסימה גם את ה SISTEM ועכשיו המחשב לא נותן לי להכנס למנהל מה עושים?

      מה הכוונה?

      A מנותק
      A מנותק
      AVIVI
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #3

      @bbn מקש ימני>מאפיינים>אבטחה>הרשאות
      כלומר חסמתי את החשבון שלי מגישה לנתונים שלי

      בעזרת השם נעשה ונצליח....

      B תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • A AVIVI

        @bbn מקש ימני>מאפיינים>אבטחה>הרשאות
        כלומר חסמתי את החשבון שלי מגישה לנתונים שלי

        B מנותק
        B מנותק
        bbn
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #4

        @AVIVI אתה יכול לשנות בחזרה

        A 2 תגובות תגובה אחרונה
        2
        • B bbn

          @AVIVI אתה יכול לשנות בחזרה

          A מנותק
          A מנותק
          AVIVI
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #5

          @bbn הוא לא פותח לי בכלל את המנהל..

          בעזרת השם נעשה ונצליח....

          B תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • B bbn

            @AVIVI אתה יכול לשנות בחזרה

            A מנותק
            A מנותק
            AVIVI
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #6

            @bbn כי הסיסטיים כלומר הפעלת המחשב חסומה בהרשאות....

            בעזרת השם נעשה ונצליח....

            B תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • A AVIVI

              @bbn הוא לא פותח לי בכלל את המנהל..

              B מנותק
              B מנותק
              bbn
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #7

              @AVIVI אם גם אתה מנהל ידוע לי שאפשר לשנות גם מאצלך
              כנס לתקיה שחסומה ותנסה
              , ואם לא תעלה תמונה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • A AVIVI

                @bbn כי הסיסטיים כלומר הפעלת המחשב חסומה בהרשאות....

                B מנותק
                B מנותק
                bbn
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי bbn
                #8

                @AVIVI אמר בעזרה דחופה שינוי הרשאות בוינדוס:

                @bbn כי הסיסטיים כלומר הפעלת המחשב חסומה בהרשאות....

                מה הכוונה , מה חסום לך תקיה או משתמש ?

                A תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • B bbn

                  @AVIVI אמר בעזרה דחופה שינוי הרשאות בוינדוס:

                  @bbn כי הסיסטיים כלומר הפעלת המחשב חסומה בהרשאות....

                  מה הכוונה , מה חסום לך תקיה או משתמש ?

                  A מנותק
                  A מנותק
                  AVIVI
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #9

                  @bbn כשאני נכנס למנהל ולוחץ את הקוד הוא כותב לי 'מכין את הוינדוס' ולאחר מכן פותח לי שלחן עבודה שחסום בו הכל כולל החיפוש ההגדרות וכו'

                  בעזרת השם נעשה ונצליח....

                  B S 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • A AVIVI

                    @bbn כשאני נכנס למנהל ולוחץ את הקוד הוא כותב לי 'מכין את הוינדוס' ולאחר מכן פותח לי שלחן עבודה שחסום בו הכל כולל החיפוש ההגדרות וכו'

                    B מנותק
                    B מנותק
                    bbn
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #10

                    @AVIVI יש איזה הודעה של חסימה ?
                    תוכל להעלות תמונה

                    A תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • B bbn

                      @AVIVI יש איזה הודעה של חסימה ?
                      תוכל להעלות תמונה

                      A מנותק
                      A מנותק
                      AVIVI
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #11

                      @bbn אני אעלה יותר מאוחר כי אני לא לידו עכשיו

                      בעזרת השם נעשה ונצליח....

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • A AVIVI

                        @bbn כשאני נכנס למנהל ולוחץ את הקוד הוא כותב לי 'מכין את הוינדוס' ולאחר מכן פותח לי שלחן עבודה שחסום בו הכל כולל החיפוש ההגדרות וכו'

                        S מנותק
                        S מנותק
                        searchnicks
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #12

                        @AVIVI אתה לא יכול לפתוח חשבון מנהל נוסף ולשנות דרכו?

                        A תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • S searchnicks

                          @AVIVI אתה לא יכול לפתוח חשבון מנהל נוסף ולשנות דרכו?

                          A מנותק
                          A מנותק
                          AVIVI
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #13

                          @searchnicks לצערי לא ההגדרות חסומות לי

                          בעזרת השם נעשה ונצליח....

                          S תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • A AVIVI

                            @searchnicks לצערי לא ההגדרות חסומות לי

                            S מנותק
                            S מנותק
                            searchnicks
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #14

                            @AVIVI תפתח חשבון מנהל מחדש
                            יש אפשרות לפתוח חשבון מנהל דרך שורת הפקודה
                            @יוסי-מחשבים ?

                            A תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • S searchnicks

                              @AVIVI תפתח חשבון מנהל מחדש
                              יש אפשרות לפתוח חשבון מנהל דרך שורת הפקודה
                              @יוסי-מחשבים ?

                              A מנותק
                              A מנותק
                              AVIVI
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #15

                              @searchnicks תודה אשמח שתסביר לי איך

                              בעזרת השם נעשה ונצליח....

                              יוסי מחשביםי תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • A AVIVI

                                @searchnicks תודה אשמח שתסביר לי איך

                                יוסי מחשביםי מנותק
                                יוסי מחשביםי מנותק
                                יוסי מחשבים
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #16

                                @AVIVI אמר בעזרה דחופה שינוי הרשאות בוינדוס:

                                @searchnicks תודה אשמח שתסביר לי איך

                                אם יש לך גישה לשורת הפקודה, תרשום:

                                net user administrator /active:yes
                                

                                ואנטר
                                ואז יווצר לך חשבון Administrator עם הרשאות ניהול
                                כשתסיים לתקן תרשום:

                                net user administrator /active:no
                                
                                A 2 תגובות תגובה אחרונה
                                4
                                • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

                                  @AVIVI אמר בעזרה דחופה שינוי הרשאות בוינדוס:

                                  @searchnicks תודה אשמח שתסביר לי איך

                                  אם יש לך גישה לשורת הפקודה, תרשום:

                                  net user administrator /active:yes
                                  

                                  ואנטר
                                  ואז יווצר לך חשבון Administrator עם הרשאות ניהול
                                  כשתסיים לתקן תרשום:

                                  net user administrator /active:no
                                  
                                  A מנותק
                                  A מנותק
                                  AVIVI
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #17

                                  @יוסי-מחשבים איך מגיעים לשורת הפקודה?

                                  בעזרת השם נעשה ונצליח....

                                  S K 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • A AVIVI

                                    @יוסי-מחשבים איך מגיעים לשורת הפקודה?

                                    S מנותק
                                    S מנותק
                                    searchnicks
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #18

                                    @AVIVI תכתוב CMD בחיפוש

                                    K תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • S searchnicks

                                      @AVIVI תכתוב CMD בחיפוש

                                      K מנותק
                                      K מנותק
                                      klopkk
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #19

                                      @searchnicks

                                      @AVIVI אמר בעזרה דחופה שינוי הרשאות בוינדוס:

                                      ולאחר מכן פותח לי שלחן עבודה שחסום בו הכל כולל החיפוש ההגדרות וכו'

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • A AVIVI

                                        @יוסי-מחשבים איך מגיעים לשורת הפקודה?

                                        K מנותק
                                        K מנותק
                                        klopkk
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #20

                                        @AVIVI תנסה ללחוץ כשאתה בשולחן עבודה על שיפט ומקש ימני ולראות אם בחלון שם יש אפשרות של פתח cmd

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

                                          @AVIVI אמר בעזרה דחופה שינוי הרשאות בוינדוס:

                                          @searchnicks תודה אשמח שתסביר לי איך

                                          אם יש לך גישה לשורת הפקודה, תרשום:

                                          net user administrator /active:yes
                                          

                                          ואנטר
                                          ואז יווצר לך חשבון Administrator עם הרשאות ניהול
                                          כשתסיים לתקן תרשום:

                                          net user administrator /active:no
                                          
                                          A מנותק
                                          A מנותק
                                          AVIVI
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי AVIVI
                                          #21

                                          @יוסי-מחשבים עשיתי כעצתך ולא הצליח לי הוא השיב לי את זה
                                          גג.png

                                          בעזרת השם נעשה ונצליח....

                                          יוסי מחשביםי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר