עזרה דחופה שינוי הרשאות בוינדוס
-
פתחתי במחשב משתמש חדש ושינתי את ההרשאות לגישה למנה אבל בטעות הוספתי לחסימה גם את ה SISTEM ועכשיו המחשב לא נותן לי להכנס למנהל מה עושים?
-
@AVIVI אמר בעזרה דחופה שינוי הרשאות בוינדוס:
אבל בטעות הוספתי לחסימה גם את ה SISTEM ועכשיו המחשב לא נותן לי להכנס למנהל מה עושים?
מה הכוונה?
-
@AVIVI אמר בעזרה דחופה שינוי הרשאות בוינדוס:
@bbn כי הסיסטיים כלומר הפעלת המחשב חסומה בהרשאות....
מה הכוונה , מה חסום לך תקיה או משתמש ?
-
@bbn כשאני נכנס למנהל ולוחץ את הקוד הוא כותב לי 'מכין את הוינדוס' ולאחר מכן פותח לי שלחן עבודה שחסום בו הכל כולל החיפוש ההגדרות וכו'
-
@bbn כשאני נכנס למנהל ולוחץ את הקוד הוא כותב לי 'מכין את הוינדוס' ולאחר מכן פותח לי שלחן עבודה שחסום בו הכל כולל החיפוש ההגדרות וכו'
@AVIVI אתה לא יכול לפתוח חשבון מנהל נוסף ולשנות דרכו?
-
@AVIVI אתה לא יכול לפתוח חשבון מנהל נוסף ולשנות דרכו?
@searchnicks לצערי לא ההגדרות חסומות לי
-
@searchnicks לצערי לא ההגדרות חסומות לי
@AVIVI תפתח חשבון מנהל מחדש
יש אפשרות לפתוח חשבון מנהל דרך שורת הפקודה
@יוסי-מחשבים ? -
@AVIVI תפתח חשבון מנהל מחדש
יש אפשרות לפתוח חשבון מנהל דרך שורת הפקודה
@יוסי-מחשבים ?@searchnicks תודה אשמח שתסביר לי איך
-
@searchnicks תודה אשמח שתסביר לי איך
@AVIVI אמר בעזרה דחופה שינוי הרשאות בוינדוס:
@searchnicks תודה אשמח שתסביר לי איך
אם יש לך גישה לשורת הפקודה, תרשום:
net user administrator /active:yesואנטר
ואז יווצר לך חשבון Administrator עם הרשאות ניהול
כשתסיים לתקן תרשום:net user administrator /active:no -
@AVIVI אמר בעזרה דחופה שינוי הרשאות בוינדוס:
@searchnicks תודה אשמח שתסביר לי איך
אם יש לך גישה לשורת הפקודה, תרשום:
net user administrator /active:yesואנטר
ואז יווצר לך חשבון Administrator עם הרשאות ניהול
כשתסיים לתקן תרשום:net user administrator /active:no@יוסי-מחשבים איך מגיעים לשורת הפקודה?
-
@יוסי-מחשבים איך מגיעים לשורת הפקודה?
@AVIVI תכתוב CMD בחיפוש
-
@AVIVI תכתוב CMD בחיפוש
@AVIVI אמר בעזרה דחופה שינוי הרשאות בוינדוס:
ולאחר מכן פותח לי שלחן עבודה שחסום בו הכל כולל החיפוש ההגדרות וכו'
-
@יוסי-מחשבים איך מגיעים לשורת הפקודה?
-
@AVIVI אמר בעזרה דחופה שינוי הרשאות בוינדוס:
@searchnicks תודה אשמח שתסביר לי איך
אם יש לך גישה לשורת הפקודה, תרשום:
net user administrator /active:yesואנטר
ואז יווצר לך חשבון Administrator עם הרשאות ניהול
כשתסיים לתקן תרשום:net user administrator /active:no@יוסי-מחשבים עשיתי כעצתך ולא הצליח לי הוא השיב לי את זה

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות