עזרה דחופה שינוי הרשאות בוינדוס
-
@bbn כשאני נכנס למנהל ולוחץ את הקוד הוא כותב לי 'מכין את הוינדוס' ולאחר מכן פותח לי שלחן עבודה שחסום בו הכל כולל החיפוש ההגדרות וכו'
@AVIVI אתה לא יכול לפתוח חשבון מנהל נוסף ולשנות דרכו?
-
@AVIVI אתה לא יכול לפתוח חשבון מנהל נוסף ולשנות דרכו?
@searchnicks לצערי לא ההגדרות חסומות לי
-
@searchnicks לצערי לא ההגדרות חסומות לי
@AVIVI תפתח חשבון מנהל מחדש
יש אפשרות לפתוח חשבון מנהל דרך שורת הפקודה
@יוסי-מחשבים ? -
@AVIVI תפתח חשבון מנהל מחדש
יש אפשרות לפתוח חשבון מנהל דרך שורת הפקודה
@יוסי-מחשבים ?@searchnicks תודה אשמח שתסביר לי איך
-
@searchnicks תודה אשמח שתסביר לי איך
@AVIVI אמר בעזרה דחופה שינוי הרשאות בוינדוס:
@searchnicks תודה אשמח שתסביר לי איך
אם יש לך גישה לשורת הפקודה, תרשום:
net user administrator /active:yesואנטר
ואז יווצר לך חשבון Administrator עם הרשאות ניהול
כשתסיים לתקן תרשום:net user administrator /active:no -
@AVIVI אמר בעזרה דחופה שינוי הרשאות בוינדוס:
@searchnicks תודה אשמח שתסביר לי איך
אם יש לך גישה לשורת הפקודה, תרשום:
net user administrator /active:yesואנטר
ואז יווצר לך חשבון Administrator עם הרשאות ניהול
כשתסיים לתקן תרשום:net user administrator /active:no@יוסי-מחשבים איך מגיעים לשורת הפקודה?
-
@יוסי-מחשבים איך מגיעים לשורת הפקודה?
@AVIVI תכתוב CMD בחיפוש
-
@AVIVI תכתוב CMD בחיפוש
@AVIVI אמר בעזרה דחופה שינוי הרשאות בוינדוס:
ולאחר מכן פותח לי שלחן עבודה שחסום בו הכל כולל החיפוש ההגדרות וכו'
-
@יוסי-מחשבים איך מגיעים לשורת הפקודה?
-
@AVIVI אמר בעזרה דחופה שינוי הרשאות בוינדוס:
@searchnicks תודה אשמח שתסביר לי איך
אם יש לך גישה לשורת הפקודה, תרשום:
net user administrator /active:yesואנטר
ואז יווצר לך חשבון Administrator עם הרשאות ניהול
כשתסיים לתקן תרשום:net user administrator /active:no@יוסי-מחשבים עשיתי כעצתך ולא הצליח לי הוא השיב לי את זה

-
@יוסי-מחשבים עשיתי כעצתך ולא הצליח לי הוא השיב לי את זה

@AVIVI אמר בעזרה דחופה שינוי הרשאות בוינדוס:
@יוסי-מחשבים עשיתי כעצתך ולא הצליח לי הוא השיב לי את זה
נראה לי שזה בגלל שלא שמת רווח אחרי המילה administrator
-
@AVIVI אמר בעזרה דחופה שינוי הרשאות בוינדוס:
@יוסי-מחשבים עשיתי כעצתך ולא הצליח לי הוא השיב לי את זה
נראה לי שזה בגלל שלא שמת רווח אחרי המילה administrator
@יוסי-מחשבים פעם נוספת ניסתי ולא הצלחתי אולם לבסוף הצלחתי לפתוח בדרך הרגילה אולם עוד פעם לא היו לו הרשאות ניסיתי לעשות שחזור למצב שהיה קודם הבעייה וזה מה שנתן לי

-
@יוסי-מחשבים פעם נוספת ניסתי ולא הצלחתי אולם לבסוף הצלחתי לפתוח בדרך הרגילה אולם עוד פעם לא היו לו הרשאות ניסיתי לעשות שחזור למצב שהיה קודם הבעייה וזה מה שנתן לי

-
@AVIVI כשהצלחת לפתוח בדרך הרגילה גם החיפוש עובד לך או שאתה יכול לנסות לעשות מקש ימני על התחל
-
@AVIVI את הפקודה ש@יוסי מחשבים אמר, צריך לעשות בשורת הפקודה כמנהל ולכן אולי זה לא עבד לך תנסה להפעיל את זה כמנהל ואז לעשות את הפקודה הזאת שוב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות