דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. שיתוף | סקירת פלאפון Q7

שיתוף | סקירת פלאפון Q7

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סלולרי
1.0k פוסטים 150 כותבים 158.8k צפיות 112 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • דוד משה 1ד דוד משה 1

    @hvusvmchsuby כתב בשיתוף | סקירת פלאפוןQ7:

    בעיה חמורה!
    עדכנתי את הפלאפון
    והתוכנה כתבה שגיאה בהתקנה
    וכעת הפלאפון לא נדלק בכלל!!! [עומד על המסך שבהדלקת הפלאפון ולא ממשיך להידלק]
    מה אני עושה???

    פותח את הטלפןו ומעתיק EIMI מהמדבקה וצורב מחדש (אם לחיצה על אחד)

    H מנותק
    H מנותק
    hvusvmchsuby
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #521

    @דוד-משה-1 @אלי-ויל
    שגיאה בהתקנה!
    זה הודעת השגיאה:
    Error: [DL1138]Image size is over its partition

    דוד משה 1ד תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • H hvusvmchsuby

      @דוד-משה-1 @אלי-ויל
      שגיאה בהתקנה!
      זה הודעת השגיאה:
      Error: [DL1138]Image size is over its partition

      דוד משה 1ד מנותק
      דוד משה 1ד מנותק
      דוד משה 1
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #522

      @hvusvmchsuby כתב בשיתוף | סקירת פלאפוןQ7:

      @דוד-משה-1 @אלי-ויל
      שגיאה בהתקנה!
      זה הודעת השגיאה:
      Error: [DL1138]Image size is over its partition

      תנסה עכשיו להדליק את הטלפון

      H תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • דוד משה 1ד דוד משה 1

        @hvusvmchsuby כתב בשיתוף | סקירת פלאפוןQ7:

        @דוד-משה-1 @אלי-ויל
        שגיאה בהתקנה!
        זה הודעת השגיאה:
        Error: [DL1138]Image size is over its partition

        תנסה עכשיו להדליק את הטלפון

        H מנותק
        H מנותק
        hvusvmchsuby
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי hvusvmchsuby
        #523

        @דוד-משה-1 לא נדלק בכלל
        ואני מוציא את הבטריה ומחזיר ואז מדליק וגם לא נדלק - רק מופיע הלוגו של החברה ולא ממשיך להדלק

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • H hvusvmchsuby

          @דוד-משה-1 לא נדלק בכלל
          ואני מוציא את הבטריה ומחזיר ואז מדליק וגם לא נדלק - רק מופיע הלוגו של החברה ולא ממשיך להדלק

          א מנותק
          א מנותק
          אלי ויל
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אלי ויל
          #524

          @hvusvmchsuby תנסה להוריד את התוכנה המעודכנת ולהתקין ולצרוב

          H תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א אלי ויל

            @hvusvmchsuby תנסה להוריד את התוכנה המעודכנת ולהתקין ולצרוב

            H מנותק
            H מנותק
            hvusvmchsuby
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #525

            @אלי-ויל ניסיתי כבר 4 פעמים ושוב אותו דבר

            ש תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • H hvusvmchsuby

              @אלי-ויל ניסיתי כבר 4 פעמים ושוב אותו דבר

              ש מנותק
              ש מנותק
              שלמה מרלר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #526

              @hvusvmchsuby נסה [אולי] מצב תאימות + הפעל כמנהל.

              H תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ש שלמה מרלר

                @hvusvmchsuby נסה [אולי] מצב תאימות + הפעל כמנהל.

                H מנותק
                H מנותק
                hvusvmchsuby
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #527

                @שלמה-מרלר איפה, בתוכנה?
                הפלאפון עצמו מכובה!

                ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • H hvusvmchsuby

                  @שלמה-מרלר איפה, בתוכנה?
                  הפלאפון עצמו מכובה!

                  ש מנותק
                  ש מנותק
                  שלמה מרלר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה מרלר
                  #528

                  @hvusvmchsuby הפלאפון לא אמור לדלוק אלא לחיצה במצב כבוי על כפתור 1

                  H תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ש שלמה מרלר

                    @hvusvmchsuby הפלאפון לא אמור לדלוק אלא לחיצה במצב כבוי על כפתור 1

                    H מנותק
                    H מנותק
                    hvusvmchsuby
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #529

                    @שלמה-מרלר לוחץ על 1 ולא קורה כלום

                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • H hvusvmchsuby

                      @שלמה-מרלר לוחץ על 1 ולא קורה כלום

                      ש מנותק
                      ש מנותק
                      שלמה מרלר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #530

                      @hvusvmchsuby ראית את ההוראות בתוכנה?
                      fef0950c-b789-4f2f-81b4-12780c9ed274-image.png
                      תלחץ על הסימן שאלה

                      H תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ש שלמה מרלר

                        @hvusvmchsuby ראית את ההוראות בתוכנה?
                        fef0950c-b789-4f2f-81b4-12780c9ed274-image.png
                        תלחץ על הסימן שאלה

                        H מנותק
                        H מנותק
                        hvusvmchsuby
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #531

                        @שלמה-מרלר כמובן, אני חושב שלא הבנת אותי,
                        חיברתי את הפלא' כשהוא מכובה, ולחצתי על 1 ואז חיברתי
                        ובכל אופן הופיעה ההודעת שגיאה Error: [DL1138]Image size is over its partition
                        ומאז הפלאפון שוב לא נדלק לי

                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • H hvusvmchsuby

                          @שלמה-מרלר כמובן, אני חושב שלא הבנת אותי,
                          חיברתי את הפלא' כשהוא מכובה, ולחצתי על 1 ואז חיברתי
                          ובכל אופן הופיעה ההודעת שגיאה Error: [DL1138]Image size is over its partition
                          ומאז הפלאפון שוב לא נדלק לי

                          ש מנותק
                          ש מנותק
                          שלמה מרלר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #532

                          @hvusvmchsuby ההודעה בפלאפון או בתוכנה?

                          H תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ש שלמה מרלר

                            @hvusvmchsuby ההודעה בפלאפון או בתוכנה?

                            H מנותק
                            H מנותק
                            hvusvmchsuby
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #533

                            @שלמה-מרלר בתוכנה

                            ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • H hvusvmchsuby

                              @שלמה-מרלר בתוכנה

                              ש מנותק
                              ש מנותק
                              שלמה מרלר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה מרלר
                              #534

                              @hvusvmchsuby תנסה להדליק את המחשב שוב
                              ולהחליף ליציאה ל usb2
                              כשאתה לפני שוקת שבורה תירה בכל התותחים...

                              H תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ש שלמה מרלר

                                @hvusvmchsuby תנסה להדליק את המחשב שוב
                                ולהחליף ליציאה ל usb2
                                כשאתה לפני שוקת שבורה תירה בכל התותחים...

                                H מנותק
                                H מנותק
                                hvusvmchsuby
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #535

                                @שלמה-מרלר אתה בטוח? זה נשמע מוזר יחסית להודעה כמו
                                Image size is over its partition
                                אבל אני ינסה עוד רגע

                                H תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • H hvusvmchsuby

                                  @שלמה-מרלר אתה בטוח? זה נשמע מוזר יחסית להודעה כמו
                                  Image size is over its partition
                                  אבל אני ינסה עוד רגע

                                  H מנותק
                                  H מנותק
                                  hvusvmchsuby
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי hvusvmchsuby
                                  #536

                                  @hvusvmchsuby הצליח והצליח והצליח!!!!!
                                  תודה רבה!!!!!!
                                  @שלמה-מרלר תודה רבה!

                                  H תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • H hvusvmchsuby

                                    @hvusvmchsuby הצליח והצליח והצליח!!!!!
                                    תודה רבה!!!!!!
                                    @שלמה-מרלר תודה רבה!

                                    H מנותק
                                    H מנותק
                                    hvusvmchsuby
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #537

                                    @hvusvmchsuby אולי בגלל שהשהתי את האנטי וירוס

                                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • H hvusvmchsuby

                                      @hvusvmchsuby אולי בגלל שהשהתי את האנטי וירוס

                                      ש מנותק
                                      ש מנותק
                                      שלמה מרלר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #538

                                      @hvusvmchsuby אני בצרה צרורה עם האנטי וירוס ולא מוצא פיתרון

                                      H י. פל.י 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ש שלמה מרלר

                                        @hvusvmchsuby אני בצרה צרורה עם האנטי וירוס ולא מוצא פיתרון

                                        H מנותק
                                        H מנותק
                                        hvusvmchsuby
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #539

                                        @שלמה-מרלר ?

                                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ש שלמה מרלר

                                          @hvusvmchsuby אני בצרה צרורה עם האנטי וירוס ולא מוצא פיתרון

                                          י. פל.י מנותק
                                          י. פל.י מנותק
                                          י. פל.
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #540

                                          @שלמה-מרלר כתב בשיתוף | סקירת פלאפוןQ7:

                                          @hvusvmchsuby אני בצרה צרורה עם האנטי וירוס ולא מוצא פיתרון

                                          מה הבעיה להשהות אותו?

                                          גאה להיות חלק:
                                          otzaria.org

                                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר