דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. שיתוף | סקירת פלאפון Q7

שיתוף | סקירת פלאפון Q7

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סלולרי
1.0k פוסטים 150 כותבים 159.1k צפיות 112 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ש שלמה מרלר

    @משה-ש מתי שידרגת ל 8?
    הגירסא הרי יצאה שלשום.

    ד מנותק
    ד מנותק
    דיס
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #516

    @שלמה-מרלר גרסא 8 יצא כבר באב
    יכול להיות שעכשיו זה 8 מתוקן

    B תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • כ מנותק
      כ מנותק
      כלבוניק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #517

      בבלוטוס ג'ברה 45
      היה ממש קשה הקליטה
      זה עשה כל הזמן רעשים
      מישהו יודע אם הבאג הזה טופל?

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • H מנותק
        H מנותק
        hvusvmchsuby
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #518

        בעיה חמורה!
        עדכנתי את הפלאפון
        והתוכנה כתבה שגיאה בהתקנה
        וכעת הפלאפון לא נדלק בכלל!!! [עומד על המסך שבהדלקת הפלאפון ולא ממשיך להידלק]
        מה אני עושה???

        א דוד משה 1ד 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • H hvusvmchsuby

          בעיה חמורה!
          עדכנתי את הפלאפון
          והתוכנה כתבה שגיאה בהתקנה
          וכעת הפלאפון לא נדלק בכלל!!! [עומד על המסך שבהדלקת הפלאפון ולא ממשיך להידלק]
          מה אני עושה???

          א מנותק
          א מנותק
          אלי ויל
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #519

          @hvusvmchsuby קודם כל אל תיבהל, זה לא שהפלאפון נהרס.
          מה היתה הודעת השגיאה שלך אולי יש כאן כאלה שהצליחו להתגבר על זה
          נסה לצרוב שוב

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • H hvusvmchsuby

            בעיה חמורה!
            עדכנתי את הפלאפון
            והתוכנה כתבה שגיאה בהתקנה
            וכעת הפלאפון לא נדלק בכלל!!! [עומד על המסך שבהדלקת הפלאפון ולא ממשיך להידלק]
            מה אני עושה???

            דוד משה 1ד מנותק
            דוד משה 1ד מנותק
            דוד משה 1
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #520

            @hvusvmchsuby כתב בשיתוף | סקירת פלאפוןQ7:

            בעיה חמורה!
            עדכנתי את הפלאפון
            והתוכנה כתבה שגיאה בהתקנה
            וכעת הפלאפון לא נדלק בכלל!!! [עומד על המסך שבהדלקת הפלאפון ולא ממשיך להידלק]
            מה אני עושה???

            פותח את הטלפןו ומעתיק EIMI מהמדבקה וצורב מחדש (אם לחיצה על אחד)

            H תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • דוד משה 1ד דוד משה 1

              @hvusvmchsuby כתב בשיתוף | סקירת פלאפוןQ7:

              בעיה חמורה!
              עדכנתי את הפלאפון
              והתוכנה כתבה שגיאה בהתקנה
              וכעת הפלאפון לא נדלק בכלל!!! [עומד על המסך שבהדלקת הפלאפון ולא ממשיך להידלק]
              מה אני עושה???

              פותח את הטלפןו ומעתיק EIMI מהמדבקה וצורב מחדש (אם לחיצה על אחד)

              H מנותק
              H מנותק
              hvusvmchsuby
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #521

              @דוד-משה-1 @אלי-ויל
              שגיאה בהתקנה!
              זה הודעת השגיאה:
              Error: [DL1138]Image size is over its partition

              דוד משה 1ד תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • H hvusvmchsuby

                @דוד-משה-1 @אלי-ויל
                שגיאה בהתקנה!
                זה הודעת השגיאה:
                Error: [DL1138]Image size is over its partition

                דוד משה 1ד מנותק
                דוד משה 1ד מנותק
                דוד משה 1
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #522

                @hvusvmchsuby כתב בשיתוף | סקירת פלאפוןQ7:

                @דוד-משה-1 @אלי-ויל
                שגיאה בהתקנה!
                זה הודעת השגיאה:
                Error: [DL1138]Image size is over its partition

                תנסה עכשיו להדליק את הטלפון

                H תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • דוד משה 1ד דוד משה 1

                  @hvusvmchsuby כתב בשיתוף | סקירת פלאפוןQ7:

                  @דוד-משה-1 @אלי-ויל
                  שגיאה בהתקנה!
                  זה הודעת השגיאה:
                  Error: [DL1138]Image size is over its partition

                  תנסה עכשיו להדליק את הטלפון

                  H מנותק
                  H מנותק
                  hvusvmchsuby
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי hvusvmchsuby
                  #523

                  @דוד-משה-1 לא נדלק בכלל
                  ואני מוציא את הבטריה ומחזיר ואז מדליק וגם לא נדלק - רק מופיע הלוגו של החברה ולא ממשיך להדלק

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • H hvusvmchsuby

                    @דוד-משה-1 לא נדלק בכלל
                    ואני מוציא את הבטריה ומחזיר ואז מדליק וגם לא נדלק - רק מופיע הלוגו של החברה ולא ממשיך להדלק

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אלי ויל
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אלי ויל
                    #524

                    @hvusvmchsuby תנסה להוריד את התוכנה המעודכנת ולהתקין ולצרוב

                    H תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אלי ויל

                      @hvusvmchsuby תנסה להוריד את התוכנה המעודכנת ולהתקין ולצרוב

                      H מנותק
                      H מנותק
                      hvusvmchsuby
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #525

                      @אלי-ויל ניסיתי כבר 4 פעמים ושוב אותו דבר

                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • H hvusvmchsuby

                        @אלי-ויל ניסיתי כבר 4 פעמים ושוב אותו דבר

                        ש מנותק
                        ש מנותק
                        שלמה מרלר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #526

                        @hvusvmchsuby נסה [אולי] מצב תאימות + הפעל כמנהל.

                        H תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ש שלמה מרלר

                          @hvusvmchsuby נסה [אולי] מצב תאימות + הפעל כמנהל.

                          H מנותק
                          H מנותק
                          hvusvmchsuby
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #527

                          @שלמה-מרלר איפה, בתוכנה?
                          הפלאפון עצמו מכובה!

                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • H hvusvmchsuby

                            @שלמה-מרלר איפה, בתוכנה?
                            הפלאפון עצמו מכובה!

                            ש מנותק
                            ש מנותק
                            שלמה מרלר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה מרלר
                            #528

                            @hvusvmchsuby הפלאפון לא אמור לדלוק אלא לחיצה במצב כבוי על כפתור 1

                            H תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ש שלמה מרלר

                              @hvusvmchsuby הפלאפון לא אמור לדלוק אלא לחיצה במצב כבוי על כפתור 1

                              H מנותק
                              H מנותק
                              hvusvmchsuby
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #529

                              @שלמה-מרלר לוחץ על 1 ולא קורה כלום

                              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • H hvusvmchsuby

                                @שלמה-מרלר לוחץ על 1 ולא קורה כלום

                                ש מנותק
                                ש מנותק
                                שלמה מרלר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #530

                                @hvusvmchsuby ראית את ההוראות בתוכנה?
                                fef0950c-b789-4f2f-81b4-12780c9ed274-image.png
                                תלחץ על הסימן שאלה

                                H תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ש שלמה מרלר

                                  @hvusvmchsuby ראית את ההוראות בתוכנה?
                                  fef0950c-b789-4f2f-81b4-12780c9ed274-image.png
                                  תלחץ על הסימן שאלה

                                  H מנותק
                                  H מנותק
                                  hvusvmchsuby
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #531

                                  @שלמה-מרלר כמובן, אני חושב שלא הבנת אותי,
                                  חיברתי את הפלא' כשהוא מכובה, ולחצתי על 1 ואז חיברתי
                                  ובכל אופן הופיעה ההודעת שגיאה Error: [DL1138]Image size is over its partition
                                  ומאז הפלאפון שוב לא נדלק לי

                                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • H hvusvmchsuby

                                    @שלמה-מרלר כמובן, אני חושב שלא הבנת אותי,
                                    חיברתי את הפלא' כשהוא מכובה, ולחצתי על 1 ואז חיברתי
                                    ובכל אופן הופיעה ההודעת שגיאה Error: [DL1138]Image size is over its partition
                                    ומאז הפלאפון שוב לא נדלק לי

                                    ש מנותק
                                    ש מנותק
                                    שלמה מרלר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #532

                                    @hvusvmchsuby ההודעה בפלאפון או בתוכנה?

                                    H תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ש שלמה מרלר

                                      @hvusvmchsuby ההודעה בפלאפון או בתוכנה?

                                      H מנותק
                                      H מנותק
                                      hvusvmchsuby
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #533

                                      @שלמה-מרלר בתוכנה

                                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • H hvusvmchsuby

                                        @שלמה-מרלר בתוכנה

                                        ש מנותק
                                        ש מנותק
                                        שלמה מרלר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה מרלר
                                        #534

                                        @hvusvmchsuby תנסה להדליק את המחשב שוב
                                        ולהחליף ליציאה ל usb2
                                        כשאתה לפני שוקת שבורה תירה בכל התותחים...

                                        H תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ש שלמה מרלר

                                          @hvusvmchsuby תנסה להדליק את המחשב שוב
                                          ולהחליף ליציאה ל usb2
                                          כשאתה לפני שוקת שבורה תירה בכל התותחים...

                                          H מנותק
                                          H מנותק
                                          hvusvmchsuby
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #535

                                          @שלמה-מרלר אתה בטוח? זה נשמע מוזר יחסית להודעה כמו
                                          Image size is over its partition
                                          אבל אני ינסה עוד רגע

                                          H תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר