דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. שיתוף | סקירת פלאפון Q7

שיתוף | סקירת פלאפון Q7

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סלולרי
1.0k פוסטים 150 כותבים 159.1k צפיות 112 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • H hvusvmchsuby

    @דוד-משה-1 לא נדלק בכלל
    ואני מוציא את הבטריה ומחזיר ואז מדליק וגם לא נדלק - רק מופיע הלוגו של החברה ולא ממשיך להדלק

    א מנותק
    א מנותק
    אלי ויל
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אלי ויל
    #524

    @hvusvmchsuby תנסה להוריד את התוכנה המעודכנת ולהתקין ולצרוב

    H תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א אלי ויל

      @hvusvmchsuby תנסה להוריד את התוכנה המעודכנת ולהתקין ולצרוב

      H מנותק
      H מנותק
      hvusvmchsuby
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #525

      @אלי-ויל ניסיתי כבר 4 פעמים ושוב אותו דבר

      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • H hvusvmchsuby

        @אלי-ויל ניסיתי כבר 4 פעמים ושוב אותו דבר

        ש מנותק
        ש מנותק
        שלמה מרלר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #526

        @hvusvmchsuby נסה [אולי] מצב תאימות + הפעל כמנהל.

        H תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ש שלמה מרלר

          @hvusvmchsuby נסה [אולי] מצב תאימות + הפעל כמנהל.

          H מנותק
          H מנותק
          hvusvmchsuby
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #527

          @שלמה-מרלר איפה, בתוכנה?
          הפלאפון עצמו מכובה!

          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • H hvusvmchsuby

            @שלמה-מרלר איפה, בתוכנה?
            הפלאפון עצמו מכובה!

            ש מנותק
            ש מנותק
            שלמה מרלר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה מרלר
            #528

            @hvusvmchsuby הפלאפון לא אמור לדלוק אלא לחיצה במצב כבוי על כפתור 1

            H תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ש שלמה מרלר

              @hvusvmchsuby הפלאפון לא אמור לדלוק אלא לחיצה במצב כבוי על כפתור 1

              H מנותק
              H מנותק
              hvusvmchsuby
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #529

              @שלמה-מרלר לוחץ על 1 ולא קורה כלום

              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • H hvusvmchsuby

                @שלמה-מרלר לוחץ על 1 ולא קורה כלום

                ש מנותק
                ש מנותק
                שלמה מרלר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #530

                @hvusvmchsuby ראית את ההוראות בתוכנה?
                fef0950c-b789-4f2f-81b4-12780c9ed274-image.png
                תלחץ על הסימן שאלה

                H תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ש שלמה מרלר

                  @hvusvmchsuby ראית את ההוראות בתוכנה?
                  fef0950c-b789-4f2f-81b4-12780c9ed274-image.png
                  תלחץ על הסימן שאלה

                  H מנותק
                  H מנותק
                  hvusvmchsuby
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #531

                  @שלמה-מרלר כמובן, אני חושב שלא הבנת אותי,
                  חיברתי את הפלא' כשהוא מכובה, ולחצתי על 1 ואז חיברתי
                  ובכל אופן הופיעה ההודעת שגיאה Error: [DL1138]Image size is over its partition
                  ומאז הפלאפון שוב לא נדלק לי

                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • H hvusvmchsuby

                    @שלמה-מרלר כמובן, אני חושב שלא הבנת אותי,
                    חיברתי את הפלא' כשהוא מכובה, ולחצתי על 1 ואז חיברתי
                    ובכל אופן הופיעה ההודעת שגיאה Error: [DL1138]Image size is over its partition
                    ומאז הפלאפון שוב לא נדלק לי

                    ש מנותק
                    ש מנותק
                    שלמה מרלר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #532

                    @hvusvmchsuby ההודעה בפלאפון או בתוכנה?

                    H תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ש שלמה מרלר

                      @hvusvmchsuby ההודעה בפלאפון או בתוכנה?

                      H מנותק
                      H מנותק
                      hvusvmchsuby
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #533

                      @שלמה-מרלר בתוכנה

                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • H hvusvmchsuby

                        @שלמה-מרלר בתוכנה

                        ש מנותק
                        ש מנותק
                        שלמה מרלר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה מרלר
                        #534

                        @hvusvmchsuby תנסה להדליק את המחשב שוב
                        ולהחליף ליציאה ל usb2
                        כשאתה לפני שוקת שבורה תירה בכל התותחים...

                        H תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ש שלמה מרלר

                          @hvusvmchsuby תנסה להדליק את המחשב שוב
                          ולהחליף ליציאה ל usb2
                          כשאתה לפני שוקת שבורה תירה בכל התותחים...

                          H מנותק
                          H מנותק
                          hvusvmchsuby
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #535

                          @שלמה-מרלר אתה בטוח? זה נשמע מוזר יחסית להודעה כמו
                          Image size is over its partition
                          אבל אני ינסה עוד רגע

                          H תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • H hvusvmchsuby

                            @שלמה-מרלר אתה בטוח? זה נשמע מוזר יחסית להודעה כמו
                            Image size is over its partition
                            אבל אני ינסה עוד רגע

                            H מנותק
                            H מנותק
                            hvusvmchsuby
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי hvusvmchsuby
                            #536

                            @hvusvmchsuby הצליח והצליח והצליח!!!!!
                            תודה רבה!!!!!!
                            @שלמה-מרלר תודה רבה!

                            H תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • H hvusvmchsuby

                              @hvusvmchsuby הצליח והצליח והצליח!!!!!
                              תודה רבה!!!!!!
                              @שלמה-מרלר תודה רבה!

                              H מנותק
                              H מנותק
                              hvusvmchsuby
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #537

                              @hvusvmchsuby אולי בגלל שהשהתי את האנטי וירוס

                              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • H hvusvmchsuby

                                @hvusvmchsuby אולי בגלל שהשהתי את האנטי וירוס

                                ש מנותק
                                ש מנותק
                                שלמה מרלר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #538

                                @hvusvmchsuby אני בצרה צרורה עם האנטי וירוס ולא מוצא פיתרון

                                H י. פל.י 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • ש שלמה מרלר

                                  @hvusvmchsuby אני בצרה צרורה עם האנטי וירוס ולא מוצא פיתרון

                                  H מנותק
                                  H מנותק
                                  hvusvmchsuby
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #539

                                  @שלמה-מרלר ?

                                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ש שלמה מרלר

                                    @hvusvmchsuby אני בצרה צרורה עם האנטי וירוס ולא מוצא פיתרון

                                    י. פל.י מנותק
                                    י. פל.י מנותק
                                    י. פל.
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #540

                                    @שלמה-מרלר כתב בשיתוף | סקירת פלאפוןQ7:

                                    @hvusvmchsuby אני בצרה צרורה עם האנטי וירוס ולא מוצא פיתרון

                                    מה הבעיה להשהות אותו?

                                    גאה להיות חלק:
                                    otzaria.org

                                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • H hvusvmchsuby

                                      @שלמה-מרלר ?

                                      ש מנותק
                                      ש מנותק
                                      שלמה מרלר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #541

                                      @hvusvmchsuby https://mitmachim.top/topic/78988/בעיה-לא-מצליח-להתקין-eset-endpoint-antivirus/2?_=1736466891322

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • י. פל.י י. פל.

                                        @שלמה-מרלר כתב בשיתוף | סקירת פלאפוןQ7:

                                        @hvusvmchsuby אני בצרה צרורה עם האנטי וירוס ולא מוצא פיתרון

                                        מה הבעיה להשהות אותו?

                                        ש מנותק
                                        ש מנותק
                                        שלמה מרלר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #542

                                        @י-פל מחקתי אותו ולא נותן להתקין חדש

                                        H תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ש שלמה מרלר

                                          @י-פל מחקתי אותו ולא נותן להתקין חדש

                                          H מנותק
                                          H מנותק
                                          hvusvmchsuby
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #543

                                          @שלמה-מרלר ואלה לא מבין בזה, אבל תנסה למחוק עם סקריפטים שהביאו כאן שמוחקים לגמרי את כל השאריות
                                          בכל אופן זה לא קשור לשרשור פה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר