שיתוף | סקירת פלאפון Q7
-
@hvusvmchsuby כתב בשיתוף | סקירת פלאפוןQ7:
בעיה חמורה!
עדכנתי את הפלאפון
והתוכנה כתבה שגיאה בהתקנה
וכעת הפלאפון לא נדלק בכלל!!! [עומד על המסך שבהדלקת הפלאפון ולא ממשיך להידלק]
מה אני עושה???פותח את הטלפןו ומעתיק EIMI מהמדבקה וצורב מחדש (אם לחיצה על אחד)
@דוד-משה-1 @אלי-ויל
שגיאה בהתקנה!
זה הודעת השגיאה:
Error: [DL1138]Image size is over its partition -
@דוד-משה-1 @אלי-ויל
שגיאה בהתקנה!
זה הודעת השגיאה:
Error: [DL1138]Image size is over its partition@hvusvmchsuby כתב בשיתוף | סקירת פלאפוןQ7:
@דוד-משה-1 @אלי-ויל
שגיאה בהתקנה!
זה הודעת השגיאה:
Error: [DL1138]Image size is over its partitionתנסה עכשיו להדליק את הטלפון
-
@hvusvmchsuby כתב בשיתוף | סקירת פלאפוןQ7:
@דוד-משה-1 @אלי-ויל
שגיאה בהתקנה!
זה הודעת השגיאה:
Error: [DL1138]Image size is over its partitionתנסה עכשיו להדליק את הטלפון
@דוד-משה-1 לא נדלק בכלל
ואני מוציא את הבטריה ומחזיר ואז מדליק וגם לא נדלק - רק מופיע הלוגו של החברה ולא ממשיך להדלק -
@דוד-משה-1 לא נדלק בכלל
ואני מוציא את הבטריה ומחזיר ואז מדליק וגם לא נדלק - רק מופיע הלוגו של החברה ולא ממשיך להדלק@hvusvmchsuby תנסה להוריד את התוכנה המעודכנת ולהתקין ולצרוב
-
@hvusvmchsuby תנסה להוריד את התוכנה המעודכנת ולהתקין ולצרוב
@אלי-ויל ניסיתי כבר 4 פעמים ושוב אותו דבר
-
@אלי-ויל ניסיתי כבר 4 פעמים ושוב אותו דבר
@hvusvmchsuby נסה [אולי] מצב תאימות + הפעל כמנהל.
-
@hvusvmchsuby נסה [אולי] מצב תאימות + הפעל כמנהל.
@שלמה-מרלר איפה, בתוכנה?
הפלאפון עצמו מכובה! -
@שלמה-מרלר איפה, בתוכנה?
הפלאפון עצמו מכובה!@hvusvmchsuby הפלאפון לא אמור לדלוק אלא לחיצה במצב כבוי על כפתור 1
-
@hvusvmchsuby הפלאפון לא אמור לדלוק אלא לחיצה במצב כבוי על כפתור 1
@שלמה-מרלר לוחץ על 1 ולא קורה כלום
-
@שלמה-מרלר לוחץ על 1 ולא קורה כלום
@hvusvmchsuby ראית את ההוראות בתוכנה?

תלחץ על הסימן שאלה -
@hvusvmchsuby ראית את ההוראות בתוכנה?

תלחץ על הסימן שאלה@שלמה-מרלר כמובן, אני חושב שלא הבנת אותי,
חיברתי את הפלא' כשהוא מכובה, ולחצתי על 1 ואז חיברתי
ובכל אופן הופיעה ההודעת שגיאה Error: [DL1138]Image size is over its partition
ומאז הפלאפון שוב לא נדלק לי -
@שלמה-מרלר כמובן, אני חושב שלא הבנת אותי,
חיברתי את הפלא' כשהוא מכובה, ולחצתי על 1 ואז חיברתי
ובכל אופן הופיעה ההודעת שגיאה Error: [DL1138]Image size is over its partition
ומאז הפלאפון שוב לא נדלק לי@hvusvmchsuby ההודעה בפלאפון או בתוכנה?
-
@hvusvmchsuby ההודעה בפלאפון או בתוכנה?
@שלמה-מרלר בתוכנה
-
@שלמה-מרלר בתוכנה
@hvusvmchsuby תנסה להדליק את המחשב שוב
ולהחליף ליציאה ל usb2
כשאתה לפני שוקת שבורה תירה בכל התותחים... -
@hvusvmchsuby תנסה להדליק את המחשב שוב
ולהחליף ליציאה ל usb2
כשאתה לפני שוקת שבורה תירה בכל התותחים...@שלמה-מרלר אתה בטוח? זה נשמע מוזר יחסית להודעה כמו
Image size is over its partition
אבל אני ינסה עוד רגע -
@שלמה-מרלר אתה בטוח? זה נשמע מוזר יחסית להודעה כמו
Image size is over its partition
אבל אני ינסה עוד רגע@hvusvmchsuby הצליח והצליח והצליח!!!!!
תודה רבה!!!!!!
@שלמה-מרלר תודה רבה! -
@hvusvmchsuby הצליח והצליח והצליח!!!!!
תודה רבה!!!!!!
@שלמה-מרלר תודה רבה!@hvusvmchsuby אולי בגלל שהשהתי את האנטי וירוס
-
@hvusvmchsuby אולי בגלל שהשהתי את האנטי וירוס
@hvusvmchsuby אני בצרה צרורה עם האנטי וירוס ולא מוצא פיתרון
-
@hvusvmchsuby אני בצרה צרורה עם האנטי וירוס ולא מוצא פיתרון
-
@hvusvmchsuby אני בצרה צרורה עם האנטי וירוס ולא מוצא פיתרון
@שלמה-מרלר כתב בשיתוף | סקירת פלאפוןQ7:
@hvusvmchsuby אני בצרה צרורה עם האנטי וירוס ולא מוצא פיתרון
מה הבעיה להשהות אותו?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות