דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. שיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.9.8 גרסת בטא ציבורית!

שיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.9.8 גרסת בטא ציבורית!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
6.0k פוסטים 404 כותבים 1.6m צפיות 262 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י מנותק
    י מנותק
    ילד
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2682

    יש לנשהו מושג למה קיידרואיד לא ניפתח לי
    זה ווינדוס 11 מחשב חדש?

    שאול 208ש תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • י ילד

      יש לנשהו מושג למה קיידרואיד לא ניפתח לי
      זה ווינדוס 11 מחשב חדש?

      שאול 208ש מנותק
      שאול 208ש מנותק
      שאול 208
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2683

      @ילד תכתוב בחיפוש במחשב Kdroid Installer
      ותגיד אם זה פותח לך משהו

      שאול 208

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • לאציל לאצי

        @זאב-לבן מקורי של מייקרוסופט
        https://drive.google.com/file/d/11pSo9nClFyXSyy********ZVYqAPK17xZkPs4sDO/view?usp=sharing
        להוריד כוכביות

        ע מנותק
        ע מנותק
        עימוד הידורים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2684

        @לאצי , יש לי טאבלט Tab s10+ ונרשם שזה לא תואם את הטאבלט הזה. האם יש אחד אחר שכן תואם?

        שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ע עימוד הידורים

          @לאצי , יש לי טאבלט Tab s10+ ונרשם שזה לא תואם את הטאבלט הזה. האם יש אחד אחר שכן תואם?

          שניאור שמחש מנותק
          שניאור שמחש מנותק
          שניאור שמח
          צוות פיקוח מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2685

          @עימוד-הידורים כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:

          טאבלט Tab s10+

          איזה אנדרואיד מדובר?

          "אם לא תנסה, איך תדע?"

          ע תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • שניאור שמחש שניאור שמח

            @עימוד-הידורים כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:

            טאבלט Tab s10+

            איזה אנדרואיד מדובר?

            ע מנותק
            ע מנותק
            עימוד הידורים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2686

            @שניאור-שמח נראה לי 14
            [טקסט קישור]1000001102.jpg

            שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ע עימוד הידורים

              @שניאור-שמח נראה לי 14
              [טקסט קישור]1000001102.jpg

              שניאור שמחש מנותק
              שניאור שמחש מנותק
              שניאור שמח
              צוות פיקוח מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2687

              @עימוד-הידורים מוזר מאוד, זה אמור לתמוך
              אפשר צילום מסך של השגיאה?

              "אם לא תנסה, איך תדע?"

              ע תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • שניאור שמחש שניאור שמח

                @עימוד-הידורים מוזר מאוד, זה אמור לתמוך
                אפשר צילום מסך של השגיאה?

                ע מנותק
                ע מנותק
                עימוד הידורים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2688

                @שניאור-שמח 1000001162.jpg

                שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ע עימוד הידורים

                  @שניאור-שמח 1000001162.jpg

                  שניאור שמחש מנותק
                  שניאור שמחש מנותק
                  שניאור שמח
                  צוות פיקוח מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2689

                  @עימוד-הידורים סליחה, חשבתי שאתה מדבר על קיידרואיד שלא עובד לך..
                  בכל אופן תפתחו נושא חדש לדברים האלה למה זה מבלבל ומספים את הנושא..

                  "אם לא תנסה, איך תדע?"

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • V מנותק
                    V מנותק
                    vvaesi
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי vvaesi
                    #2690

                    יייואו אני מחכה לגרסה החדשה
                    משהו יודע אם בגרסה הבאה יהיה אפשר לכבות את החסימה בלי לאפס את האישור מנהל?
                    @שניאור-שמח

                    מתושלח הבבלימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • EBAE EBA

                      @avrasha אשמח לשמוע עוד פרטים על זה, אולי עדיף בשרשור חדש.

                      A מנותק
                      A מנותק
                      avrasha
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2691

                      @EBA כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:

                      אשמח לשמוע עוד פרטים על זה, אולי עדיף בשרשור חדש.

                      אני ממש לא יודע. מישהו הביא לי לחסום. כל מה שאני יודע זה שהוא משווק ע"י פרטנר

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • W מנותק
                        W מנותק
                        world
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2692

                        הגרסה החדשה של קיידרואיד מתאים לאנדרואיד 14 ?

                        צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • W world

                          הגרסה החדשה של קיידרואיד מתאים לאנדרואיד 14 ?

                          צ מנותק
                          צ מנותק
                          צוציק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי צוציק
                          #2693

                          @world כן , גם הנוכחית מתאימה.

                          W תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • צ צוציק

                            @world כן , גם הנוכחית מתאימה.

                            W מנותק
                            W מנותק
                            world
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2694

                            @צוציק
                            איזה גרסה , יש לך קישור אלייה
                            כי אני נסיתי להתקין על זה ולא עבד גם @לא-מתייאש כתב לי בזמנו שלא תומך

                            צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • W world

                              @צוציק
                              איזה גרסה , יש לך קישור אלייה
                              כי אני נסיתי להתקין על זה ולא עבד גם @לא-מתייאש כתב לי בזמנו שלא תומך

                              צ מנותק
                              צ מנותק
                              צוציק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי צוציק
                              #2695

                              @world יש רק גירסה אחת , החדשה עדיין לא יצאה .
                              הישנה נמצאת בפוסט הראשון, בהתחלה זה לא מתך ב 14 ואחר כך נוסף תמיכה אז תוריד את הכי עדכני

                              W תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • צ צוציק

                                @world יש רק גירסה אחת , החדשה עדיין לא יצאה .
                                הישנה נמצאת בפוסט הראשון, בהתחלה זה לא מתך ב 14 ואחר כך נוסף תמיכה אז תוריד את הכי עדכני

                                W מנותק
                                W מנותק
                                world
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2696

                                @צוציק
                                מאיפה מורידים את הכי עדכני

                                צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • W world

                                  @צוציק
                                  מאיפה מורידים את הכי עדכני

                                  צ מנותק
                                  צ מנותק
                                  צוציק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2697

                                  @world כאן https://github.com/kdroidFilter/KdroidUpdater/releases/download/Release/Kdroid.Installer-0.4.0.msi
                                  אתה מוריד את התוכנה , ואיתה אתה מתקין את האפליקציה , הוראות בפנים.

                                  W תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • צ צוציק

                                    @world כאן https://github.com/kdroidFilter/KdroidUpdater/releases/download/Release/Kdroid.Installer-0.4.0.msi
                                    אתה מוריד את התוכנה , ואיתה אתה מתקין את האפליקציה , הוראות בפנים.

                                    W מנותק
                                    W מנותק
                                    world
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי world
                                    #2698

                                    @צוציק
                                    תודה רבה, אלוף

                                    התחלתי להתקין אבל כתוב ההתקנה נכשלה
                                    ניסיתי גם דרך השיטה עם האיפוס גם זה לא הלך היה כתוב מכשיר לא תומך בהגדרות...
                                    מה יכול להיות הבעיה

                                    צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • W world

                                      @צוציק
                                      תודה רבה, אלוף

                                      התחלתי להתקין אבל כתוב ההתקנה נכשלה
                                      ניסיתי גם דרך השיטה עם האיפוס גם זה לא הלך היה כתוב מכשיר לא תומך בהגדרות...
                                      מה יכול להיות הבעיה

                                      צ מנותק
                                      צ מנותק
                                      צוציק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2699

                                      @world הברקוד לא עובד , לגבי הבעיה בתוכנה אני מתייג את המומחים @שניאור-שמח @לא-מתייאש

                                      ניתקת את כל החשבונות ?
                                      הפעלת ניפוי באגים ?

                                      W תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • V vvaesi

                                        יייואו אני מחכה לגרסה החדשה
                                        משהו יודע אם בגרסה הבאה יהיה אפשר לכבות את החסימה בלי לאפס את האישור מנהל?
                                        @שניאור-שמח

                                        מתושלח הבבלימ מנותק
                                        מתושלח הבבלימ מנותק
                                        מתושלח הבבלי
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2700

                                        @vvaesi כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:

                                        יייואו אני מחכה לגרסה החדשה
                                        משהו יודע אם בגרסה הבאה יהיה אפשר לכבות את החסימה בלי לאפס את האישור מנהל?
                                        @שניאור-שמח

                                        לא
                                        יהיה צריך להסיר בשביל לפתוח את החסימה

                                        תהיה צודק

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • צ צוציק

                                          @world הברקוד לא עובד , לגבי הבעיה בתוכנה אני מתייג את המומחים @שניאור-שמח @לא-מתייאש

                                          ניתקת את כל החשבונות ?
                                          הפעלת ניפוי באגים ?

                                          W מנותק
                                          W מנותק
                                          world
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2701

                                          ניתקת את כל החשבונות ?
                                          הפעלת ניפוי באגים ?

                                          כן עשיתי איפוס והפעלתי ניפוי באגים
                                          התוכנה ניסת להתקין אבל הפסיק באמצע
                                          יש לי אינטרנט של נטפרי (קשור לזה...)

                                          צ שניאור שמחש 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר