שיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.9.8 גרסת בטא ציבורית!
-
@דן-שגב כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
מישהו יכול להשיג לי את הקישור לתוכנה? קיידרואיד! פשוטאני לא מוצא את זה תודהרבה מראש!!!
יש לך בפוסט הראשון
-
@זאב-לבן מקורי של מייקרוסופט
https://drive.google.com/file/d/11pSo9nClFyXSyy********ZVYqAPK17xZkPs4sDO/view?usp=sharing
להוריד כוכביות@לאצי , יש לי טאבלט Tab s10+ ונרשם שזה לא תואם את הטאבלט הזה. האם יש אחד אחר שכן תואם?
-
@לאצי , יש לי טאבלט Tab s10+ ונרשם שזה לא תואם את הטאבלט הזה. האם יש אחד אחר שכן תואם?
@עימוד-הידורים כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
טאבלט Tab s10+
איזה אנדרואיד מדובר?
-
@עימוד-הידורים כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
טאבלט Tab s10+
איזה אנדרואיד מדובר?
@שניאור-שמח נראה לי 14
[טקסט קישור]
-
@שניאור-שמח נראה לי 14
[טקסט קישור]
@עימוד-הידורים מוזר מאוד, זה אמור לתמוך
אפשר צילום מסך של השגיאה? -
@עימוד-הידורים מוזר מאוד, זה אמור לתמוך
אפשר צילום מסך של השגיאה? -
@עימוד-הידורים סליחה, חשבתי שאתה מדבר על קיידרואיד שלא עובד לך..
בכל אופן תפתחו נושא חדש לדברים האלה למה זה מבלבל ומספים את הנושא.. -
יייואו אני מחכה לגרסה החדשה
משהו יודע אם בגרסה הבאה יהיה אפשר לכבות את החסימה בלי לאפס את האישור מנהל?
@שניאור-שמח -
@צוציק
איזה גרסה , יש לך קישור אלייה
כי אני נסיתי להתקין על זה ולא עבד גם @לא-מתייאש כתב לי בזמנו שלא תומך -
@world יש רק גירסה אחת , החדשה עדיין לא יצאה .
הישנה נמצאת בפוסט הראשון, בהתחלה זה לא מתך ב 14 ואחר כך נוסף תמיכה אז תוריד את הכי עדכני -
@world כאן https://github.com/kdroidFilter/KdroidUpdater/releases/download/Release/Kdroid.Installer-0.4.0.msi
אתה מוריד את התוכנה , ואיתה אתה מתקין את האפליקציה , הוראות בפנים. -
@צוציק
תודה רבה, אלוףהתחלתי להתקין אבל כתוב ההתקנה נכשלה
ניסיתי גם דרך השיטה עם האיפוס גם זה לא הלך היה כתוב מכשיר לא תומך בהגדרות...
מה יכול להיות הבעיה@world הברקוד לא עובד , לגבי הבעיה בתוכנה אני מתייג את המומחים @שניאור-שמח @לא-מתייאש
ניתקת את כל החשבונות ?
הפעלת ניפוי באגים ? -
יייואו אני מחכה לגרסה החדשה
משהו יודע אם בגרסה הבאה יהיה אפשר לכבות את החסימה בלי לאפס את האישור מנהל?
@שניאור-שמח@vvaesi כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
יייואו אני מחכה לגרסה החדשה
משהו יודע אם בגרסה הבאה יהיה אפשר לכבות את החסימה בלי לאפס את האישור מנהל?
@שניאור-שמחלא
יהיה צריך להסיר בשביל לפתוח את החסימה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
