שיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.9.8 גרסת בטא ציבורית!
-
@שניאור-שמח נראה לי 14
[טקסט קישור]
@עימוד-הידורים מוזר מאוד, זה אמור לתמוך
אפשר צילום מסך של השגיאה? -
@עימוד-הידורים מוזר מאוד, זה אמור לתמוך
אפשר צילום מסך של השגיאה? -
@עימוד-הידורים סליחה, חשבתי שאתה מדבר על קיידרואיד שלא עובד לך..
בכל אופן תפתחו נושא חדש לדברים האלה למה זה מבלבל ומספים את הנושא.. -
יייואו אני מחכה לגרסה החדשה
משהו יודע אם בגרסה הבאה יהיה אפשר לכבות את החסימה בלי לאפס את האישור מנהל?
@שניאור-שמח -
@צוציק
איזה גרסה , יש לך קישור אלייה
כי אני נסיתי להתקין על זה ולא עבד גם @לא-מתייאש כתב לי בזמנו שלא תומך -
@world יש רק גירסה אחת , החדשה עדיין לא יצאה .
הישנה נמצאת בפוסט הראשון, בהתחלה זה לא מתך ב 14 ואחר כך נוסף תמיכה אז תוריד את הכי עדכני -
@world כאן https://github.com/kdroidFilter/KdroidUpdater/releases/download/Release/Kdroid.Installer-0.4.0.msi
אתה מוריד את התוכנה , ואיתה אתה מתקין את האפליקציה , הוראות בפנים. -
@צוציק
תודה רבה, אלוףהתחלתי להתקין אבל כתוב ההתקנה נכשלה
ניסיתי גם דרך השיטה עם האיפוס גם זה לא הלך היה כתוב מכשיר לא תומך בהגדרות...
מה יכול להיות הבעיה@world הברקוד לא עובד , לגבי הבעיה בתוכנה אני מתייג את המומחים @שניאור-שמח @לא-מתייאש
ניתקת את כל החשבונות ?
הפעלת ניפוי באגים ? -
יייואו אני מחכה לגרסה החדשה
משהו יודע אם בגרסה הבאה יהיה אפשר לכבות את החסימה בלי לאפס את האישור מנהל?
@שניאור-שמח@vvaesi כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
יייואו אני מחכה לגרסה החדשה
משהו יודע אם בגרסה הבאה יהיה אפשר לכבות את החסימה בלי לאפס את האישור מנהל?
@שניאור-שמחלא
יהיה צריך להסיר בשביל לפתוח את החסימה -
@world הברקוד לא עובד , לגבי הבעיה בתוכנה אני מתייג את המומחים @שניאור-שמח @לא-מתייאש
ניתקת את כל החשבונות ?
הפעלת ניפוי באגים ? -
ניתקת את כל החשבונות ?
הפעלת ניפוי באגים ?כן עשיתי איפוס והפעלתי ניפוי באגים
התוכנה ניסת להתקין אבל הפסיק באמצע
יש לי אינטרנט של נטפרי (קשור לזה...) -
ניתקת את כל החשבונות ?
הפעלת ניפוי באגים ?כן עשיתי איפוס והפעלתי ניפוי באגים
התוכנה ניסת להתקין אבל הפסיק באמצע
יש לי אינטרנט של נטפרי (קשור לזה...)@world מה זה רשם לך?
תעלה צילום מסך -
@world מה זה רשם לך?
תעלה צילום מסך -
@world
תנסה לעשות איפוס לטלפון ואז תנסה שוב
תנסה לכבות את האינטרנט (במחשב) ואז לנסות להתקין -
הקיידרואיד יעבוד טוב על המכשיר הזה?
https://www.aliexpress.com/item/1005006955332280.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.21ef586aJa1neV
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
