בקשת מידע | מכשיר 4*4 דור 4
-
@yankeev כתב בבקשת מידע | מכשיר 4*4 דור 4:
לפי מה שיצא לנו לכאורה יש בעיה במכשירי אסקולס 4*4 בקליטת סלקום.
כבר הוכח שזה קורה בהרבה מכשירים, נכון שסטטיסטית זה קורה הכי הרבה באסקולס, כי הם הכי נפוצים...
אבל זה בכל מכשיר דור 4 כשר/תומך, לא בדקתי בסמארטפונים/סים לא כשר, כן בדקתי במכשירים מבוססי אנדרואיד -
@דוד-טרייטל אבל ממה שנכתב פה הוט הכי סביר בדור 4
-
@יאיר-32 כתב בבקשת מידע | מכשיר 4*4 דור 4:
לשירות של סלקום ולפניות הציבור שלהם
זה כמעט תמיד לא עוזר אולי אם תציפו את המייל donotreplycrm@moc.gov.il של משרד התקשורת יכול להיות שיעזור
-
@דוד-משה-1 תשלחו מייל לפניות הציבור, לידי מנהלת פניות הציבור סיון מור.
היא מודעת לבעיה, וזה מאד מטריד אותה.
לדעתי יש כאן פוטנציאל לתביעה ייצוגית.
היה אצלי מהנדס של סלקום פעמיים.
היום הייתי בטלפון עם 2 מהנדסים שביצעו הקלטת תעבורה, בזמן הניתוק מדור 4 כשנמצאים במעלית וכדומה.
הם רואים שהסימים הכשרים לא שולחים בקשת חיבור מחדש לאחר ניתוק, לדור 4 כשנמצאים בקליטה מליאה.
וזה תקלה חמורה.
אז קדימה כל מי שיכול שישלח מייל לכתובת הזאת
cellcom_pniyot@cellcom.co.il
עם העתק לכאן:
sar@moc.gov.il