בקשת מידע | מכשיר 4*4 דור 4
-
יש לי שני סימים אחד של הוט מובייל ואחד של סלקום
בהוט מובייל כמעט תמיד יש קליטה דור 4 וממש לפעמים יש גם בסלקום רוב הזמן זה דור 3
אין לי מושג למה ואיפה
לגבי השאלה בתחילת הנושא
לא נראה לי שקיימת דרך להכריח אותו להישאר על דור 4 זה כמו לרצות להכריח את הטלפון להישאר עם קליטה במקום שאין קליטה
אם יש קליטה, יש, ואם אין, אין -
כרגע ביקר אצלי מהנדס של חברת סלקום לגבי דור 4 שנעלם ולא חוזר.
לפי מה שיצא לנו לכאורה יש בעיה במכשירי אסקולס 4*4 בקליטת סלקום.
לגבי נוקיה 215 שיש לי גם מכשיר כזה.
בסים שהוא הביא איתו זה עבד יפה.
בסים שקיבלתי מסלקום זהמשתבש. -
כרגע ביקר אצלי מהנדס של חברת סלקום לגבי דור 4 שנעלם ולא חוזר.
לפי מה שיצא לנו לכאורה יש בעיה במכשירי אסקולס 4*4 בקליטת סלקום.
לגבי נוקיה 215 שיש לי גם מכשיר כזה.
בסים שהוא הביא איתו זה עבד יפה.
בסים שקיבלתי מסלקום זהמשתבש.@yankeev כתב בבקשת מידע | מכשיר 4*4 דור 4:
לפי מה שיצא לנו לכאורה יש בעיה במכשירי אסקולס 4*4 בקליטת סלקום.
כבר הוכח שזה קורה בהרבה מכשירים, נכון שסטטיסטית זה קורה הכי הרבה באסקולס, כי הם הכי נפוצים...
אבל זה בכל מכשיר דור 4 כשר/תומך, לא בדקתי בסמארטפונים/סים לא כשר, כן בדקתי במכשירים מבוססי אנדרואיד -
@yankeev כתב בבקשת מידע | מכשיר 4*4 דור 4:
לפי מה שיצא לנו לכאורה יש בעיה במכשירי אסקולס 4*4 בקליטת סלקום.
כבר הוכח שזה קורה בהרבה מכשירים, נכון שסטטיסטית זה קורה הכי הרבה באסקולס, כי הם הכי נפוצים...
אבל זה בכל מכשיר דור 4 כשר/תומך, לא בדקתי בסמארטפונים/סים לא כשר, כן בדקתי במכשירים מבוססי אנדרואיד@דוד-טרייטל אבל ממה שנכתב פה הוט הכי סביר בדור 4
-
עוד משהו מעניין.
הסים שהיה אצלו זה "סים לבן" מה זה אומר.
הסים שלו עבד אצלי יםה, והסים שלי לא עבד אצלו בדור 4 -
עוד משהו מעניין.
הסים שהיה אצלו זה "סים לבן" מה זה אומר.
הסים שלו עבד אצלי יםה, והסים שלי לא עבד אצלו בדור 4 -
@yankeev הסים הזה הוא כשר או לא כשר? (לא הקו, הסים).
אני סוכן, ורוצה לדעת על איזה סים לחבר כדי שיעבוד בדור 4. -
@yankeev אהה הבנתי.
זה סים כשר מסדרה יחסית ישנה.
לדעתי היום יש להם סים שונה קצת.
לי עצמי נשארו כמה כאלה-למעוניינים -
@yankeev אולי הבעיה זה בסלקום ולא בסים
צריך שמשהו ירים את הכפפה ויפנה אליהם
הם לא מידי זולים יחסית להוט אז צריך להסביר להם -
@יאיר-32 בבירור הבעיה היא בכל פלאפון כולל נוקיה 215 לי יש נוקיה והוא לא חוזר לבד לדור 4 אלא אם כן מחזירים אותו ידנית
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
