איך עושים כמו שיש בחדרי מחשבים?|שהכל נמחק כל הפעלה חוץ ממה שאני מחליט
-
לידיעת הציבור קודם כל צריך להפעיל את המחשב כדי שזה יפעל
לא מצאתי דרך שיפעל לבד ולא שאני כל פעם יצטרך להגדיר מצב צל
איך עושים את זה?
@שמואל ? -
@MGM-IVR זה גם תוכנה מומלצת אבל לא נראה לי שיש לה עברית
https://igetintopc.com/?s=Faronics+Deep+Freeze@שלמה-ו אמר באיך עושים כמו שיש בחדרי מחשבים?|שהכל נמחק כל הפעלה חוץ ממה שאני מחליט:
@MGM-IVR זה גם תוכנה מומלצת אבל לא נראה לי שיש לה עברית
https://igetintopc.com/?s=Faronics+Deep+Freezeיש הוראות או מדריך?
-
@שלמה-ו אמר באיך עושים כמו שיש בחדרי מחשבים?|שהכל נמחק כל הפעלה חוץ ממה שאני מחליט:
@MGM-IVR זה גם תוכנה מומלצת אבל לא נראה לי שיש לה עברית
https://igetintopc.com/?s=Faronics+Deep+Freezeיש הוראות או מדריך?
-
וזה תוכנה מופשטת ביותר!
פשוט תנסה.
ואם אתה צריך עזרה, פשוט תכתוב ושאני יבין.. כי חלק מההודעות הקודמות לא הצלחתי להבין לאן אתה חותר.. -
@זלמן אמר באיך עושים כמו שיש בחדרי מחשבים?|שהכל נמחק כל הפעלה חוץ ממה שאני מחליט:
אני מתחזק חדר מחשבים מרכזי.
אני מכיר את התחום מסתמא..
.רק שאדו דפנדר. לא דיפ פריז!
תוכל להביא לי את התוכנה?
היא בעברית? -
@זלמן אמר באיך עושים כמו שיש בחדרי מחשבים?|שהכל נמחק כל הפעלה חוץ ממה שאני מחליט:
וזה תוכנה מופשטת ביותר!
פשוט תנסה.
ואם אתה צריך עזרה, פשוט תכתוב ושאני יבין.. כי חלק מההודעות הקודמות לא הצלחתי להבין לאן אתה חותר..איפה התוכנה?
-
@זלמן אמר באיך עושים כמו שיש בחדרי מחשבים?|שהכל נמחק כל הפעלה חוץ ממה שאני מחליט:
אני מתחזק חדר מחשבים מרכזי.
אני מכיר את התחום מסתמא..
.רק שאדו דפנדר. לא דיפ פריז!
תוכל להביא לי את התוכנה?
היא בעברית? -
וזה תוכנה מופשטת ביותר!
פשוט תנסה.
ואם אתה צריך עזרה, פשוט תכתוב ושאני יבין.. כי חלק מההודעות הקודמות לא הצלחתי להבין לאן אתה חותר..@זלמן אמר באיך עושים כמו שיש בחדרי מחשבים?|שהכל נמחק כל הפעלה חוץ ממה שאני מחליט:
וזה תוכנה מופשטת ביותר!
פשוט תנסה.
ואם אתה צריך עזרה, פשוט תכתוב ושאני יבין.. כי חלק מההודעות הקודמות לא הצלחתי להבין לאן אתה חותר..אני צריך שזה יעלה אוטומטי עם כל הדלקה של המחשב
-
@זלמן אמר באיך עושים כמו שיש בחדרי מחשבים?|שהכל נמחק כל הפעלה חוץ ממה שאני מחליט:
וזה תוכנה מופשטת ביותר!
פשוט תנסה.
ואם אתה צריך עזרה, פשוט תכתוב ושאני יבין.. כי חלק מההודעות הקודמות לא הצלחתי להבין לאן אתה חותר..אני צריך שזה יעלה אוטומטי עם כל הדלקה של המחשב
@MGM-IVR אמר באיך עושים כמו שיש בחדרי מחשבים?|שהכל נמחק כל הפעלה חוץ ממה שאני מחליט:
@זלמן אמר באיך עושים כמו שיש בחדרי מחשבים?|שהכל נמחק כל הפעלה חוץ ממה שאני מחליט:
וזה תוכנה מופשטת ביותר!
פשוט תנסה.
ואם אתה צריך עזרה, פשוט תכתוב ושאני יבין.. כי חלק מההודעות הקודמות לא הצלחתי להבין לאן אתה חותר..אני צריך שזה יעלה אוטומטי עם כל הדלקה של המחשב
אני רוצה לחדד את השאלה אני רוצה לעשות כזה דבר עם התוכנה הזאת אבל שכשיכבו וידליקו את המחשב ידלק על התוכנה וגם בכיבוי הבא ימחוק את הנתונים
יש דרך כזאת? -
@MGM-IVR אמר באיך עושים כמו שיש בחדרי מחשבים?|שהכל נמחק כל הפעלה חוץ ממה שאני מחליט:
@זלמן אמר באיך עושים כמו שיש בחדרי מחשבים?|שהכל נמחק כל הפעלה חוץ ממה שאני מחליט:
וזה תוכנה מופשטת ביותר!
פשוט תנסה.
ואם אתה צריך עזרה, פשוט תכתוב ושאני יבין.. כי חלק מההודעות הקודמות לא הצלחתי להבין לאן אתה חותר..אני צריך שזה יעלה אוטומטי עם כל הדלקה של המחשב
אני רוצה לחדד את השאלה אני רוצה לעשות כזה דבר עם התוכנה הזאת אבל שכשיכבו וידליקו את המחשב ידלק על התוכנה וגם בכיבוי הבא ימחוק את הנתונים
יש דרך כזאת? -
@bbn אמר באיך עושים כמו שיש בחדרי מחשבים?|שהכל נמחק כל הפעלה חוץ ממה שאני מחליט:
@MGM-IVR
אתה רוצה שבעצם תמיד זה לא ישמור
וכל הפעלה מחדש זה ימחק הכל ?בדיוק
חוץ מתקיות וקבצים שאני מגדיר שלא ימחקו -
@MGM-IVR אז התקנתי את התוכנה ליפני זמן מסיום
כרגע אין אותה מולי
אבל יש לך שתי אפשריות או דרך הבוט או בכל הפעלה מחדש
אם תעלה תמונה אני יוכל להגיד לך@bbn אמר באיך עושים כמו שיש בחדרי מחשבים?|שהכל נמחק כל הפעלה חוץ ממה שאני מחליט:
@MGM-IVR אז התקנתי את התוכנה ליפני זמן מסיום
כרגע אין אותה מולי
אבל יש לך שתי אפשריות או דרך הבוט או בכל הפעלה מחדש
אם תעלה תמונה אני יוכל להגיד לךתוכל להתחבר?
מרחוק?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות