איך עושים כמו שיש בחדרי מחשבים?|שהכל נמחק כל הפעלה חוץ ממה שאני מחליט
-
@shloimy אמר באיך עושים כמו שיש בחדרי מחשבים?|שהכל נמחק כל הפעלה חוץ ממה שאני מחליט:
@MGM-IVR אמר באיך עושים כמו שיש בחדרי מחשבים?|שהכל נמחק כל הפעלה חוץ ממה שאני מחליט:
@אזלוש אמר באיך עושים כמו שיש בחדרי מחשבים?|שהכל נמחק כל הפעלה חוץ ממה שאני מחליט:
עם זה
https://mitmachim.top/topic/53/shadow-defender-הקפאת-דיסק-הקשיח?_=1589990785447ואיך מורידים את זה?
כלומר אני רוצה להתקין כמו בעמדת מחשבים וכו
אבל אני צריך לשים קבצים שכן ישארו
איך אני עושה את זה
וכן יש לי תקיית רשת אם אני משנה שם קובץ זה גם יחזור לקדמותו?כתוב שמה
בכיבוי המחשב התוכנה תמחק את כל השינויים שעשיתם כולל הורדות של קבצים התקנות וכל מה שהיה מרגע ההפעלה.
אבל איך אני עושה שהתוכנה לא תפעל?
כלומר היא לא עולה בהפעלה אוטומטי אלא רק כשאני מדליק ואז אחרי פעם אחת כשאני מדליק זה לא עובד יותר? -
?
זה דחוף לי
יש לי משרד שאני רוצה שכל פעם שיכבו וידליקו את המחשב ימחק כל הקבצים חוץ ממה שאני מגדיר שלא ימחק?
איך עושים את זה?
@bbn
@יוסי-מחשבים@MGM-IVR תראה חדרי מחשבים בדר''כ משתמשים בתוכנה שבנויה לחדרי אינטרנט חולק ממה שהיא עושה זה איפוס בכל פעם מחדש
אבל אתה יכול להגיע לאותה תוצאה ע''י תוכנת דיפ פרייז
אני מחפש את התוכנות וישים לך כאן
תראה אני לא מכיר את כל התהליך בתוכנה ממש כי לא התנסיתי בזה אבל את העיקרון אני יודע ואני מנסה לעזור לך -
@MGM-IVR תראה חדרי מחשבים בדר''כ משתמשים בתוכנה שבנויה לחדרי אינטרנט חולק ממה שהיא עושה זה איפוס בכל פעם מחדש
אבל אתה יכול להגיע לאותה תוצאה ע''י תוכנת דיפ פרייז
אני מחפש את התוכנות וישים לך כאן
תראה אני לא מכיר את כל התהליך בתוכנה ממש כי לא התנסיתי בזה אבל את העיקרון אני יודע ואני מנסה לעזור לך@שלמה-ו אמר באיך עושים כמו שיש בחדרי מחשבים?|שהכל נמחק כל הפעלה חוץ ממה שאני מחליט:
@MGM-IVR תראה חדרי מחשבים בדר''כ משתמשים בתוכנה שבנויה לחדרי אינטרנט חולק ממה שהיא עושה זה איפוס בכל פעם מחדש
אבל אתה יכול להגיע לאותה תוצאה ע''י תוכנת דיפ פרייז
אני מחפש את התוכנות וישים לך כאן
תראה אני לא מכיר את כל התהליך בתוכנה ממש כי לא התנסיתי בזה אבל את העיקרון אני יודע ואני מנסה לעזור לךזה בעברית?
תודה על העזרה
-
@שלמה-ו אמר באיך עושים כמו שיש בחדרי מחשבים?|שהכל נמחק כל הפעלה חוץ ממה שאני מחליט:
@MGM-IVR תראה חדרי מחשבים בדר''כ משתמשים בתוכנה שבנויה לחדרי אינטרנט חולק ממה שהיא עושה זה איפוס בכל פעם מחדש
אבל אתה יכול להגיע לאותה תוצאה ע''י תוכנת דיפ פרייז
אני מחפש את התוכנות וישים לך כאן
תראה אני לא מכיר את כל התהליך בתוכנה ממש כי לא התנסיתי בזה אבל את העיקרון אני יודע ואני מנסה לעזור לךזה בעברית?
תודה על העזרה
-
לידיעת הציבור קודם כל צריך להפעיל את המחשב כדי שזה יפעל
לא מצאתי דרך שיפעל לבד ולא שאני כל פעם יצטרך להגדיר מצב צל
איך עושים את זה?
@שמואל ? -
@MGM-IVR זה גם תוכנה מומלצת אבל לא נראה לי שיש לה עברית
https://igetintopc.com/?s=Faronics+Deep+Freeze@שלמה-ו אמר באיך עושים כמו שיש בחדרי מחשבים?|שהכל נמחק כל הפעלה חוץ ממה שאני מחליט:
@MGM-IVR זה גם תוכנה מומלצת אבל לא נראה לי שיש לה עברית
https://igetintopc.com/?s=Faronics+Deep+Freezeיש הוראות או מדריך?
-
@שלמה-ו אמר באיך עושים כמו שיש בחדרי מחשבים?|שהכל נמחק כל הפעלה חוץ ממה שאני מחליט:
@MGM-IVR זה גם תוכנה מומלצת אבל לא נראה לי שיש לה עברית
https://igetintopc.com/?s=Faronics+Deep+Freezeיש הוראות או מדריך?
-
וזה תוכנה מופשטת ביותר!
פשוט תנסה.
ואם אתה צריך עזרה, פשוט תכתוב ושאני יבין.. כי חלק מההודעות הקודמות לא הצלחתי להבין לאן אתה חותר.. -
@זלמן אמר באיך עושים כמו שיש בחדרי מחשבים?|שהכל נמחק כל הפעלה חוץ ממה שאני מחליט:
אני מתחזק חדר מחשבים מרכזי.
אני מכיר את התחום מסתמא..
.רק שאדו דפנדר. לא דיפ פריז!
תוכל להביא לי את התוכנה?
היא בעברית? -
@זלמן אמר באיך עושים כמו שיש בחדרי מחשבים?|שהכל נמחק כל הפעלה חוץ ממה שאני מחליט:
וזה תוכנה מופשטת ביותר!
פשוט תנסה.
ואם אתה צריך עזרה, פשוט תכתוב ושאני יבין.. כי חלק מההודעות הקודמות לא הצלחתי להבין לאן אתה חותר..איפה התוכנה?
-
@זלמן אמר באיך עושים כמו שיש בחדרי מחשבים?|שהכל נמחק כל הפעלה חוץ ממה שאני מחליט:
אני מתחזק חדר מחשבים מרכזי.
אני מכיר את התחום מסתמא..
.רק שאדו דפנדר. לא דיפ פריז!
תוכל להביא לי את התוכנה?
היא בעברית? -
וזה תוכנה מופשטת ביותר!
פשוט תנסה.
ואם אתה צריך עזרה, פשוט תכתוב ושאני יבין.. כי חלק מההודעות הקודמות לא הצלחתי להבין לאן אתה חותר..@זלמן אמר באיך עושים כמו שיש בחדרי מחשבים?|שהכל נמחק כל הפעלה חוץ ממה שאני מחליט:
וזה תוכנה מופשטת ביותר!
פשוט תנסה.
ואם אתה צריך עזרה, פשוט תכתוב ושאני יבין.. כי חלק מההודעות הקודמות לא הצלחתי להבין לאן אתה חותר..אני צריך שזה יעלה אוטומטי עם כל הדלקה של המחשב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות