בירור | צ'אט GPT חזר לעבוד בכרום ואדג' למשתמשי נטפרי (!)
-
יש אפשרות להירשם ללא SMS או ווצאפ?
@Sara-Rivka כן. אני נרשמתי עם גוגל.
-
@ישראליק כתב בבירור | צ'אט GPT חזר לעבוד בכרום ואדג' למשתמשי נטפרי (?):
@NH-LOCAL אצלי באדג' יש שגיאה
אתה בטוח ששאלת שאלה תקינה (שלא הוא או נטפרי חסמו)
אם כן - תנסה רענון קשיח -
@ישראליק כתב בבירור | צ'אט GPT חזר לעבוד בכרום ואדג' למשתמשי נטפרי (?):
@NH-LOCAL אצלי באדג' יש שגיאה
אתה בטוח ששאלת שאלה תקינה (שלא הוא או נטפרי חסמו)
אם כן - תנסה רענון קשיח@מתכנת-חובב כתב בבירור | צ'אט GPT חזר לעבוד בכרום ואדג' למשתמשי נטפרי (?):
אתה בטוח ששאלת שאלה תקינה (שלא הוא או נטפרי חסמו)
לא סביר. GPT לעולם לא יבצע "חסימה". מקסימום הוא יגיד לך שהוא מצטער ובלה בלה בלה
-
@מתכנת-חובב כתב בבירור | צ'אט GPT חזר לעבוד בכרום ואדג' למשתמשי נטפרי (?):
אתה בטוח ששאלת שאלה תקינה (שלא הוא או נטפרי חסמו)
לא סביר. GPT לעולם לא יבצע "חסימה". מקסימום הוא יגיד לך שהוא מצטער ובלה בלה בלה
@NH-LOCAL דווקא לאחרונה בשאלות שמפירות את המדיניות שלו (ניסיון למשוך ממנו מידע על עצמו וכו') הוא החזיר לי שגיאה אדומה
-
@NH-LOCAL דווקא לאחרונה בשאלות שמפירות את המדיניות שלו (ניסיון למשוך ממנו מידע על עצמו וכו') הוא החזיר לי שגיאה אדומה
-
@מתלמד-2 כתב בבירור | צ'אט GPT חזר לעבוד בכרום ואדג' למשתמשי נטפרי (!):
איך אני יכול לירשם אם אין לי SMS.
השיטה של @חועגבכסככעח לא תמיד עובדת. אבל אם יש לך סים, גם של נטפרי, יש לך אפשרות לקבל הודעות SMS דרך הסטיק. (סתם טוב לדעת, לאו דוקא לנושא כאן)
-
@מתלמד-2 כתב בבירור | צ'אט GPT חזר לעבוד בכרום ואדג' למשתמשי נטפרי (!):
איך אני יכול לירשם אם אין לי SMS.
השיטה של @חועגבכסככעח לא תמיד עובדת. אבל אם יש לך סים, גם של נטפרי, יש לך אפשרות לקבל הודעות SMS דרך הסטיק. (סתם טוב לדעת, לאו דוקא לנושא כאן)
-
@חועגבכסככעח לא עובד לי לוחץ על הרשמה דרך גוגל ואז שואל אותי מה הגיל שלי ואז מבקש הודעת SMS.
-
@ישראליק כתב בבירור | צ'אט GPT חזר לעבוד בכרום ואדג' למשתמשי נטפרי (?):
@NH-LOCAL אצלי באדג' יש שגיאה
אתה בטוח ששאלת שאלה תקינה (שלא הוא או נטפרי חסמו)
אם כן - תנסה רענון קשיח@מתכנת-חובב כתב בבירור | צ'אט GPT חזר לעבוד בכרום ואדג' למשתמשי נטפרי (!):
אתה בטוח ששאלת שאלה תקינה (שלא הוא או נטפרי חסמו)
אם כן - תנסה רענון קשיחכתבתי 'היי', ולשבריר שניה הוצגה תשובתו ואז העמוד כולו הפך לבן, עם הכיתוב 'שגיאה'.
ניסיתי לשחזר את השגיאה אבל כעת עובד -
@מתכנת-חובב כתב בבירור | צ'אט GPT חזר לעבוד בכרום ואדג' למשתמשי נטפרי (!):
אתה בטוח ששאלת שאלה תקינה (שלא הוא או נטפרי חסמו)
אם כן - תנסה רענון קשיחכתבתי 'היי', ולשבריר שניה הוצגה תשובתו ואז העמוד כולו הפך לבן, עם הכיתוב 'שגיאה'.
ניסיתי לשחזר את השגיאה אבל כעת עובד -
@ישראליק כתב בבירור | צ'אט GPT חזר לעבוד בכרום ואדג' למשתמשי נטפרי (!):
כתבתי 'היי', ולשבריר שניה הוצגה תשובתו ואז העמוד כולו הפך לבן, עם הכיתוב 'שגיאה'.
בעייה שנגרמת בגלל תרגום גוגל כפי הנראה. קרה גם לי.
-
@חועגבכסככעח מחכים שהוא יסיים לכתוב את התשובה (והנושא במקרה שזה שאלה ראשונה בצ'אט) ורק אז מתרגמים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
מעניין כי הוא אף פעם לא ביקש ממני SMS