דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. בניית ופיתוח אפליקציות
  4. תוצרת הבנייה
  5. להורדה | MonoLauncher - מסך בית לQin1s+

להורדה | MonoLauncher - מסך בית לQin1s+

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תוצרת הבנייה
35 פוסטים 13 כותבים 2.8k צפיות 12 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מישהו12מ מישהו12

    MonoLauncher הוא מסך בית נוח וקל למכשירים שמבוססים על MocorOS 5.
    47fa8d91-b26f-4bd3-92f3-d03385fdf3bb-image.png
    3f3f6548-cdbe-46c8-bfd7-fc13e787dd6c-image.png
    ba38b7d2-6b6f-4c27-a7b0-e5ef909a6dec-image.png
    קיצורי מקשים:

    • שמאל (מקש תפריט) - קבצים
    • ימין (מקש אחורה) - אנשי קשר
    • D-pad מימין - לוח שנה
    • D-pad שמאל - הודעות
    • D-pad למטה - שורת המצב
    • D-pad למעלה - מנהל משימות

    זמין להורדה בדף הגיטהאב שלי
    https://github.com/AshiVered/monolaunch
    בעקבות בקשות רבות, מצורף APK, אבל בדף הGitHub יהיו בע"ה עדכונים סדירים
    app-debug.apk

    ש מנותק
    ש מנותק
    שעון חול 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #12

    @מישהו12 יש מצב שיש משהו כזה או דומה ל F21/22 PRO לאלו שלא רוצים מסך בית כמו סמארטפון
    תודה מראש

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ש שעון חול 0

      @מישהו12 יש מצב שיש משהו כזה או דומה ל F21/22 PRO לאלו שלא רוצים מסך בית כמו סמארטפון
      תודה מראש

      א מנותק
      א מנותק
      אנונימי1212
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #13

      @שעון-חול-0 כתב בלהורדה | MonoLauncher - מסך בית לQin1s+:

      @מישהו12 יש מצב שיש משהו כזה או דומה ל F21/22 PRO לאלו שלא רוצים מסך בית כמו סמארטפון
      תודה מראש

      מצטרף לבקשה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • מישהו12מ מישהו12

        @אנונימי1212 הוספתי למעלה

        א מנותק
        א מנותק
        אנונימי1212
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #14

        @מישהו12 כתב בלהורדה | MonoLauncher - מסך בית לQin1s+:

        @אנונימי1212 הוספתי למעלה

        תודה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א מנותק
          א מנותק
          אנונימי1212
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #15

          יש דרך להגדיר את האפליקציה הזו כברירית מחדל?
          לא מצאתי דרך..
          כל לחיצה על מקש הבית הוא שואל אותי אם אני רוצה את ה CLASSIC HOME או את הרגיל

          שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • mefateachM mefateach

            @פקז לא, זה לא הסיבה, הסיבה היא שהשתמשו בפונקציות ישנות, סידרתי את זה אבל עדיין יש שם מלא בעיות והוא תואם בדיוק לגודל מסך של ה qin s1+...

            נ מנותק
            נ מנותק
            נחום גמזו
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #16

            @mefateach אפשר להתאים אותו גם לf21s?

            מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • נ נחום גמזו

              @mefateach אפשר להתאים אותו גם לf21s?

              מישהו12מ מחובר
              מישהו12מ מחובר
              מישהו12
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #17

              @נחום-גמזו כתב בלהורדה | MonoLauncher - מסך בית לQin1s+:

              @mefateach אפשר להתאים אותו גם לf21s?

              תואם.

              הבלוג שלי
              https://aiv-dev.com/he-IL/

              נ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מישהו12מ מישהו12

                @נחום-גמזו כתב בלהורדה | MonoLauncher - מסך בית לQin1s+:

                @mefateach אפשר להתאים אותו גם לf21s?

                תואם.

                נ מנותק
                נ מנותק
                נחום גמזו
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #18

                @מישהו12 כתב בלהורדה | MonoLauncher - מסך בית לQin1s+:

                @נחום-גמזו כתב בלהורדה | MonoLauncher - מסך בית לQin1s+:

                @mefateach אפשר להתאים אותו גם לf21s?

                תואם.

                מעולה התקנתי אבל יש לו כל מיני עצירות ףכשמקישים על מקשים מסיומים אז הוא כותב לצערנו פעולת הופסקה. ..

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א אנונימי1212

                  יש דרך להגדיר את האפליקציה הזו כברירית מחדל?
                  לא מצאתי דרך..
                  כל לחיצה על מקש הבית הוא שואל אותי אם אני רוצה את ה CLASSIC HOME או את הרגיל

                  שניאור שמחש מחובר
                  שניאור שמחש מחובר
                  שניאור שמח
                  צוות פיקוח מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #19

                  @אנונימי1212 תלך להגדרות , אפליקציות, אפליקציות מערכת, מסך בית, ותבחר.

                  "אם לא תנסה, איך תדע?"

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • שניאור שמחש שניאור שמח

                    @אנונימי1212 תלך להגדרות , אפליקציות, אפליקציות מערכת, מסך בית, ותבחר.

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אנונימי1212
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #20

                    @שניאור-שמח למרות זאת הוא שואל אותי.
                    כשאני לוחץ על המקש בית

                    שניאור שמחש mefateachM מישהו12מ 3 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • א אנונימי1212

                      @שניאור-שמח למרות זאת הוא שואל אותי.
                      כשאני לוחץ על המקש בית

                      שניאור שמחש מחובר
                      שניאור שמחש מחובר
                      שניאור שמח
                      צוות פיקוח מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #21

                      @אנונימי1212 מעניין

                      "אם לא תנסה, איך תדע?"

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א אנונימי1212

                        @שניאור-שמח למרות זאת הוא שואל אותי.
                        כשאני לוחץ על המקש בית

                        mefateachM מנותק
                        mefateachM מנותק
                        mefateach
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #22

                        @אנונימי1212 תעלה צילום מסך של השאלה באיזה מסך ביית לבחור

                        Life is learning

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ד מנותק
                          ד מנותק
                          דודי ענהאל
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי דודי ענהאל
                          #23

                          אשמח להבין - אם ניתן להתקין אותו על כל שיאומי QIN1 גם המילטון?
                          ואיך עושים זאת?
                          @מישהו12 @mefateach @שניאור-שמח

                          זונדלז תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ד דודי ענהאל

                            אשמח להבין - אם ניתן להתקין אותו על כל שיאומי QIN1 גם המילטון?
                            ואיך עושים זאת?
                            @מישהו12 @mefateach @שניאור-שמח

                            זונדלז מנותק
                            זונדלז מנותק
                            זונדל
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #24

                            @דודי-ענהאל לא ניתן

                            https://www.buymeacoffee.com/zundel

                            ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • זונדלז זונדל

                              @דודי-ענהאל לא ניתן

                              ד מנותק
                              ד מנותק
                              דודי ענהאל
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #25

                              @זונדל ועל מה שלא המילטון - איך עושים?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א אנונימי1212

                                @שניאור-שמח למרות זאת הוא שואל אותי.
                                כשאני לוחץ על המקש בית

                                מישהו12מ מחובר
                                מישהו12מ מחובר
                                מישהו12
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #26

                                @אנונימי1212 כתב בלהורדה | MonoLauncher - מסך בית לQin1s+:

                                @שניאור-שמח למרות זאת הוא שואל אותי.
                                כשאני לוחץ על המקש בית

                                ככה זה במכשיר הזה, אין אופציה להגידר ברירת מחדל.
                                אני מחקתי מהקין1 את המסך המקורי

                                הבלוג שלי
                                https://aiv-dev.com/he-IL/

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • מישהו12מ מישהו12

                                  @אנונימי1212 כתב בלהורדה | MonoLauncher - מסך בית לQin1s+:

                                  @שניאור-שמח למרות זאת הוא שואל אותי.
                                  כשאני לוחץ על המקש בית

                                  ככה זה במכשיר הזה, אין אופציה להגידר ברירת מחדל.
                                  אני מחקתי מהקין1 את המסך המקורי

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  אנונימי1212
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #27

                                  @מישהו12 תודה על המידע

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מישהו12מ מישהו12

                                    MonoLauncher הוא מסך בית נוח וקל למכשירים שמבוססים על MocorOS 5.
                                    47fa8d91-b26f-4bd3-92f3-d03385fdf3bb-image.png
                                    3f3f6548-cdbe-46c8-bfd7-fc13e787dd6c-image.png
                                    ba38b7d2-6b6f-4c27-a7b0-e5ef909a6dec-image.png
                                    קיצורי מקשים:

                                    • שמאל (מקש תפריט) - קבצים
                                    • ימין (מקש אחורה) - אנשי קשר
                                    • D-pad מימין - לוח שנה
                                    • D-pad שמאל - הודעות
                                    • D-pad למטה - שורת המצב
                                    • D-pad למעלה - מנהל משימות

                                    זמין להורדה בדף הגיטהאב שלי
                                    https://github.com/AshiVered/monolaunch
                                    בעקבות בקשות רבות, מצורף APK, אבל בדף הGitHub יהיו בע"ה עדכונים סדירים
                                    app-debug.apk

                                    נ מנותק
                                    נ מנותק
                                    נחום גמזו
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #28

                                    @מישהו12 יש עידכון גרסה מאז מה שהעלת כאן?

                                    מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • נ נחום גמזו

                                      @מישהו12 יש עידכון גרסה מאז מה שהעלת כאן?

                                      מישהו12מ מחובר
                                      מישהו12מ מחובר
                                      מישהו12
                                      מדריכים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #29

                                      @נחום-גמזו לא יודע איזו גרסא העלתי כאן.
                                      תוריד מהגיטהאב

                                      הבלוג שלי
                                      https://aiv-dev.com/he-IL/

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מישהו12מ מישהו12

                                        MonoLauncher הוא מסך בית נוח וקל למכשירים שמבוססים על MocorOS 5.
                                        47fa8d91-b26f-4bd3-92f3-d03385fdf3bb-image.png
                                        3f3f6548-cdbe-46c8-bfd7-fc13e787dd6c-image.png
                                        ba38b7d2-6b6f-4c27-a7b0-e5ef909a6dec-image.png
                                        קיצורי מקשים:

                                        • שמאל (מקש תפריט) - קבצים
                                        • ימין (מקש אחורה) - אנשי קשר
                                        • D-pad מימין - לוח שנה
                                        • D-pad שמאל - הודעות
                                        • D-pad למטה - שורת המצב
                                        • D-pad למעלה - מנהל משימות

                                        זמין להורדה בדף הגיטהאב שלי
                                        https://github.com/AshiVered/monolaunch
                                        בעקבות בקשות רבות, מצורף APK, אבל בדף הGitHub יהיו בע"ה עדכונים סדירים
                                        app-debug.apk

                                        פ מנותק
                                        פ מנותק
                                        פיני10
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #30

                                        @מישהו12 זה אולי נושא ישן אבל בכל זאת
                                        יש לי שיאומי מקשים אני מתקין ופותח והוא ישר נעצר. למה?

                                        מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • פ פיני10

                                          @מישהו12 זה אולי נושא ישן אבל בכל זאת
                                          יש לי שיאומי מקשים אני מתקין ופותח והוא ישר נעצר. למה?

                                          מישהו12מ מחובר
                                          מישהו12מ מחובר
                                          מישהו12
                                          מדריכים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהו12
                                          #31

                                          @פיני10 אין לי מושג.
                                          על איזה דגם אתה מדבר?

                                          הבלוג שלי
                                          https://aiv-dev.com/he-IL/

                                          פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר