דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. בניית ופיתוח אפליקציות
  4. תוצרת הבנייה
  5. להורדה | MonoLauncher - מסך בית לQin1s+

להורדה | MonoLauncher - מסך בית לQin1s+

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תוצרת הבנייה
35 פוסטים 13 כותבים 2.8k צפיות 12 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פ פקז

    @mefateach אולי בגלל זה

    @מישהו12 כתב בלהורדה | MonoLauncher - מסך בית לQin1s+:

    MonoLauncher הוא מסך בית נוח וקל למכשירים שמבוססים על MocorOS 5.

    mefateachM מנותק
    mefateachM מנותק
    mefateach
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #4

    @פקז לא, זה לא הסיבה, הסיבה היא שהשתמשו בפונקציות ישנות, סידרתי את זה אבל עדיין יש שם מלא בעיות והוא תואם בדיוק לגודל מסך של ה qin s1+...

    Life is learning

    נ תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • מישהו12מ מישהו12

      MonoLauncher הוא מסך בית נוח וקל למכשירים שמבוססים על MocorOS 5.
      47fa8d91-b26f-4bd3-92f3-d03385fdf3bb-image.png
      3f3f6548-cdbe-46c8-bfd7-fc13e787dd6c-image.png
      ba38b7d2-6b6f-4c27-a7b0-e5ef909a6dec-image.png
      קיצורי מקשים:

      • שמאל (מקש תפריט) - קבצים
      • ימין (מקש אחורה) - אנשי קשר
      • D-pad מימין - לוח שנה
      • D-pad שמאל - הודעות
      • D-pad למטה - שורת המצב
      • D-pad למעלה - מנהל משימות

      זמין להורדה בדף הגיטהאב שלי
      https://github.com/AshiVered/monolaunch
      בעקבות בקשות רבות, מצורף APK, אבל בדף הGitHub יהיו בע"ה עדכונים סדירים
      app-debug.apk

      איש אמתא מנותק
      איש אמתא מנותק
      איש אמת
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #5

      @מישהו12 בניה שלך או של זונדל או בכלל של אחד אחר?!..

      אני יודע שאני חושב שאני יודע.

      מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מישהו12מ מישהו12

        MonoLauncher הוא מסך בית נוח וקל למכשירים שמבוססים על MocorOS 5.
        47fa8d91-b26f-4bd3-92f3-d03385fdf3bb-image.png
        3f3f6548-cdbe-46c8-bfd7-fc13e787dd6c-image.png
        ba38b7d2-6b6f-4c27-a7b0-e5ef909a6dec-image.png
        קיצורי מקשים:

        • שמאל (מקש תפריט) - קבצים
        • ימין (מקש אחורה) - אנשי קשר
        • D-pad מימין - לוח שנה
        • D-pad שמאל - הודעות
        • D-pad למטה - שורת המצב
        • D-pad למעלה - מנהל משימות

        זמין להורדה בדף הגיטהאב שלי
        https://github.com/AshiVered/monolaunch
        בעקבות בקשות רבות, מצורף APK, אבל בדף הGitHub יהיו בע"ה עדכונים סדירים
        app-debug.apk

        ח מנותק
        ח מנותק
        חכם ישראל
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #6

        @מישהו12 כתב בלהורדה | MonoLauncher - מסך בית לQin1s+:

        MonoLauncher הוא מסך בית נוח וקל למכשירים שמבוססים על MocorOS 5.
        47fa8d91-b26f-4bd3-92f3-d03385fdf3bb-image.png
        3f3f6548-cdbe-46c8-bfd7-fc13e787dd6c-image.png
        ba38b7d2-6b6f-4c27-a7b0-e5ef909a6dec-image.png
        קיצורי מקשים:

        • שמאל (מקש תפריט) - קבצים
        • ימין (מקש אחורה) - אנשי קשר
        • D-pad מימין - לוח שנה
        • D-pad שמאל - הודעות
        • D-pad למטה - שורת המצב
        • D-pad למעלה - מנהל משימות

        זמין להורדה בדף הגיטהאב שלי
        https://github.com/AshiVered/monolaunch

        תעלה את זה לפה חסום לי גיטהאב

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מישהו12מ מישהו12

          MonoLauncher הוא מסך בית נוח וקל למכשירים שמבוססים על MocorOS 5.
          47fa8d91-b26f-4bd3-92f3-d03385fdf3bb-image.png
          3f3f6548-cdbe-46c8-bfd7-fc13e787dd6c-image.png
          ba38b7d2-6b6f-4c27-a7b0-e5ef909a6dec-image.png
          קיצורי מקשים:

          • שמאל (מקש תפריט) - קבצים
          • ימין (מקש אחורה) - אנשי קשר
          • D-pad מימין - לוח שנה
          • D-pad שמאל - הודעות
          • D-pad למטה - שורת המצב
          • D-pad למעלה - מנהל משימות

          זמין להורדה בדף הגיטהאב שלי
          https://github.com/AshiVered/monolaunch
          בעקבות בקשות רבות, מצורף APK, אבל בדף הGitHub יהיו בע"ה עדכונים סדירים
          app-debug.apk

          ש מנותק
          ש מנותק
          שעון חול 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #7

          @מישהו12 איך מורידים את זה משם?

          זונדלז תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ש שעון חול 0

            @מישהו12 איך מורידים את זה משם?

            זונדלז מנותק
            זונדלז מנותק
            זונדל
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי זונדל
            #8

            @שעון-חול-0 כתב בלהורדה | MonoLauncher - מסך בית לQin1s+:

            @מישהו12 איך מורידים את זה משם?

            תלחץ איפה שהדגשתי בצהוב תגיע ל apk
            a241d137-7dd9-4068-bb80-5b816209dd16-image.png

            https://www.buymeacoffee.com/zundel

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • איש אמתא איש אמת

              @מישהו12 בניה שלך או של זונדל או בכלל של אחד אחר?!..

              מישהו12מ מנותק
              מישהו12מ מנותק
              מישהו12
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #9

              @איש-אמת כתב בלהורדה | MonoLauncher - מסך בית לQin1s+:

              @מישהו12 בניה שלך או של זונדל או בכלל של אחד אחר?!..

              קוד של איזה רוסי שעשיתי בו שיפורים.

              הבלוג שלי
              https://aiv-dev.com/he-IL/

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • א מנותק
                א מנותק
                אנונימי1212
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #10

                מישהו יכול להעלות apk?

                מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א אנונימי1212

                  מישהו יכול להעלות apk?

                  מישהו12מ מנותק
                  מישהו12מ מנותק
                  מישהו12
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #11

                  @אנונימי1212 הוספתי למעלה

                  הבלוג שלי
                  https://aiv-dev.com/he-IL/

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מישהו12מ מישהו12

                    MonoLauncher הוא מסך בית נוח וקל למכשירים שמבוססים על MocorOS 5.
                    47fa8d91-b26f-4bd3-92f3-d03385fdf3bb-image.png
                    3f3f6548-cdbe-46c8-bfd7-fc13e787dd6c-image.png
                    ba38b7d2-6b6f-4c27-a7b0-e5ef909a6dec-image.png
                    קיצורי מקשים:

                    • שמאל (מקש תפריט) - קבצים
                    • ימין (מקש אחורה) - אנשי קשר
                    • D-pad מימין - לוח שנה
                    • D-pad שמאל - הודעות
                    • D-pad למטה - שורת המצב
                    • D-pad למעלה - מנהל משימות

                    זמין להורדה בדף הגיטהאב שלי
                    https://github.com/AshiVered/monolaunch
                    בעקבות בקשות רבות, מצורף APK, אבל בדף הGitHub יהיו בע"ה עדכונים סדירים
                    app-debug.apk

                    ש מנותק
                    ש מנותק
                    שעון חול 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #12

                    @מישהו12 יש מצב שיש משהו כזה או דומה ל F21/22 PRO לאלו שלא רוצים מסך בית כמו סמארטפון
                    תודה מראש

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ש שעון חול 0

                      @מישהו12 יש מצב שיש משהו כזה או דומה ל F21/22 PRO לאלו שלא רוצים מסך בית כמו סמארטפון
                      תודה מראש

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אנונימי1212
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #13

                      @שעון-חול-0 כתב בלהורדה | MonoLauncher - מסך בית לQin1s+:

                      @מישהו12 יש מצב שיש משהו כזה או דומה ל F21/22 PRO לאלו שלא רוצים מסך בית כמו סמארטפון
                      תודה מראש

                      מצטרף לבקשה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • מישהו12מ מישהו12

                        @אנונימי1212 הוספתי למעלה

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אנונימי1212
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #14

                        @מישהו12 כתב בלהורדה | MonoLauncher - מסך בית לQin1s+:

                        @אנונימי1212 הוספתי למעלה

                        תודה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א מנותק
                          א מנותק
                          אנונימי1212
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #15

                          יש דרך להגדיר את האפליקציה הזו כברירית מחדל?
                          לא מצאתי דרך..
                          כל לחיצה על מקש הבית הוא שואל אותי אם אני רוצה את ה CLASSIC HOME או את הרגיל

                          שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • mefateachM mefateach

                            @פקז לא, זה לא הסיבה, הסיבה היא שהשתמשו בפונקציות ישנות, סידרתי את זה אבל עדיין יש שם מלא בעיות והוא תואם בדיוק לגודל מסך של ה qin s1+...

                            נ מנותק
                            נ מנותק
                            נחום גמזו
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #16

                            @mefateach אפשר להתאים אותו גם לf21s?

                            מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • נ נחום גמזו

                              @mefateach אפשר להתאים אותו גם לf21s?

                              מישהו12מ מנותק
                              מישהו12מ מנותק
                              מישהו12
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #17

                              @נחום-גמזו כתב בלהורדה | MonoLauncher - מסך בית לQin1s+:

                              @mefateach אפשר להתאים אותו גם לf21s?

                              תואם.

                              הבלוג שלי
                              https://aiv-dev.com/he-IL/

                              נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מישהו12מ מישהו12

                                @נחום-גמזו כתב בלהורדה | MonoLauncher - מסך בית לQin1s+:

                                @mefateach אפשר להתאים אותו גם לf21s?

                                תואם.

                                נ מנותק
                                נ מנותק
                                נחום גמזו
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #18

                                @מישהו12 כתב בלהורדה | MonoLauncher - מסך בית לQin1s+:

                                @נחום-גמזו כתב בלהורדה | MonoLauncher - מסך בית לQin1s+:

                                @mefateach אפשר להתאים אותו גם לf21s?

                                תואם.

                                מעולה התקנתי אבל יש לו כל מיני עצירות ףכשמקישים על מקשים מסיומים אז הוא כותב לצערנו פעולת הופסקה. ..

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א אנונימי1212

                                  יש דרך להגדיר את האפליקציה הזו כברירית מחדל?
                                  לא מצאתי דרך..
                                  כל לחיצה על מקש הבית הוא שואל אותי אם אני רוצה את ה CLASSIC HOME או את הרגיל

                                  שניאור שמחש מחובר
                                  שניאור שמחש מחובר
                                  שניאור שמח
                                  צוות פיקוח מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #19

                                  @אנונימי1212 תלך להגדרות , אפליקציות, אפליקציות מערכת, מסך בית, ותבחר.

                                  "אם לא תנסה, איך תדע?"

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • שניאור שמחש שניאור שמח

                                    @אנונימי1212 תלך להגדרות , אפליקציות, אפליקציות מערכת, מסך בית, ותבחר.

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אנונימי1212
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #20

                                    @שניאור-שמח למרות זאת הוא שואל אותי.
                                    כשאני לוחץ על המקש בית

                                    שניאור שמחש mefateachM מישהו12מ 3 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א אנונימי1212

                                      @שניאור-שמח למרות זאת הוא שואל אותי.
                                      כשאני לוחץ על המקש בית

                                      שניאור שמחש מחובר
                                      שניאור שמחש מחובר
                                      שניאור שמח
                                      צוות פיקוח מדריכים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #21

                                      @אנונימי1212 מעניין

                                      "אם לא תנסה, איך תדע?"

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א אנונימי1212

                                        @שניאור-שמח למרות זאת הוא שואל אותי.
                                        כשאני לוחץ על המקש בית

                                        mefateachM מנותק
                                        mefateachM מנותק
                                        mefateach
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #22

                                        @אנונימי1212 תעלה צילום מסך של השאלה באיזה מסך ביית לבחור

                                        Life is learning

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ד מנותק
                                          ד מנותק
                                          דודי ענהאל
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי דודי ענהאל
                                          #23

                                          אשמח להבין - אם ניתן להתקין אותו על כל שיאומי QIN1 גם המילטון?
                                          ואיך עושים זאת?
                                          @מישהו12 @mefateach @שניאור-שמח

                                          זונדלז תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר