להורדה | MonoLauncher - מסך בית לQin1s+
-
MonoLauncher הוא מסך בית נוח וקל למכשירים שמבוססים על MocorOS 5.



קיצורי מקשים:- שמאל (מקש תפריט) - קבצים
- ימין (מקש אחורה) - אנשי קשר
- D-pad מימין - לוח שנה
- D-pad שמאל - הודעות
- D-pad למטה - שורת המצב
- D-pad למעלה - מנהל משימות
זמין להורדה בדף הגיטהאב שלי
https://github.com/AshiVered/monolaunch
בעקבות בקשות רבות, מצורף APK, אבל בדף הGitHub יהיו בע"ה עדכונים סדירים
app-debug.apk@מישהו12 איך מורידים את זה משם?
-
@מישהו12 איך מורידים את זה משם?
@שעון-חול-0 כתב בלהורדה | MonoLauncher - מסך בית לQin1s+:
@מישהו12 איך מורידים את זה משם?
תלחץ איפה שהדגשתי בצהוב תגיע ל apk

-
מישהו יכול להעלות apk?
-
מישהו יכול להעלות apk?
-
MonoLauncher הוא מסך בית נוח וקל למכשירים שמבוססים על MocorOS 5.



קיצורי מקשים:- שמאל (מקש תפריט) - קבצים
- ימין (מקש אחורה) - אנשי קשר
- D-pad מימין - לוח שנה
- D-pad שמאל - הודעות
- D-pad למטה - שורת המצב
- D-pad למעלה - מנהל משימות
זמין להורדה בדף הגיטהאב שלי
https://github.com/AshiVered/monolaunch
בעקבות בקשות רבות, מצורף APK, אבל בדף הGitHub יהיו בע"ה עדכונים סדירים
app-debug.apk@מישהו12 יש מצב שיש משהו כזה או דומה ל F21/22 PRO לאלו שלא רוצים מסך בית כמו סמארטפון
תודה מראש -
@מישהו12 יש מצב שיש משהו כזה או דומה ל F21/22 PRO לאלו שלא רוצים מסך בית כמו סמארטפון
תודה מראש@שעון-חול-0 כתב בלהורדה | MonoLauncher - מסך בית לQin1s+:
@מישהו12 יש מצב שיש משהו כזה או דומה ל F21/22 PRO לאלו שלא רוצים מסך בית כמו סמארטפון
תודה מראשמצטרף לבקשה
-
@אנונימי1212 הוספתי למעלה
-
יש דרך להגדיר את האפליקציה הזו כברירית מחדל?
לא מצאתי דרך..
כל לחיצה על מקש הבית הוא שואל אותי אם אני רוצה את ה CLASSIC HOME או את הרגיל -
@פקז לא, זה לא הסיבה, הסיבה היא שהשתמשו בפונקציות ישנות, סידרתי את זה אבל עדיין יש שם מלא בעיות והוא תואם בדיוק לגודל מסך של ה qin s1+...
@mefateach אפשר להתאים אותו גם לf21s?
-
@mefateach אפשר להתאים אותו גם לf21s?
@נחום-גמזו כתב בלהורדה | MonoLauncher - מסך בית לQin1s+:
@mefateach אפשר להתאים אותו גם לf21s?
תואם.
-
@נחום-גמזו כתב בלהורדה | MonoLauncher - מסך בית לQin1s+:
@mefateach אפשר להתאים אותו גם לf21s?
תואם.
@מישהו12 כתב בלהורדה | MonoLauncher - מסך בית לQin1s+:
@נחום-גמזו כתב בלהורדה | MonoLauncher - מסך בית לQin1s+:
@mefateach אפשר להתאים אותו גם לf21s?
תואם.
מעולה התקנתי אבל יש לו כל מיני עצירות ףכשמקישים על מקשים מסיומים אז הוא כותב לצערנו פעולת הופסקה. ..
-
יש דרך להגדיר את האפליקציה הזו כברירית מחדל?
לא מצאתי דרך..
כל לחיצה על מקש הבית הוא שואל אותי אם אני רוצה את ה CLASSIC HOME או את הרגיל@אנונימי1212 תלך להגדרות , אפליקציות, אפליקציות מערכת, מסך בית, ותבחר.
-
@אנונימי1212 תלך להגדרות , אפליקציות, אפליקציות מערכת, מסך בית, ותבחר.
@שניאור-שמח למרות זאת הוא שואל אותי.
כשאני לוחץ על המקש בית -
@שניאור-שמח למרות זאת הוא שואל אותי.
כשאני לוחץ על המקש בית@אנונימי1212 מעניין
-
@שניאור-שמח למרות זאת הוא שואל אותי.
כשאני לוחץ על המקש בית -
אשמח להבין - אם ניתן להתקין אותו על כל שיאומי QIN1 גם המילטון?
ואיך עושים זאת?
@מישהו12 @mefateach @שניאור-שמח -
אשמח להבין - אם ניתן להתקין אותו על כל שיאומי QIN1 גם המילטון?
ואיך עושים זאת?
@מישהו12 @mefateach @שניאור-שמח -
@דודי-ענהאל לא ניתן
@זונדל ועל מה שלא המילטון - איך עושים?
-
@שניאור-שמח למרות זאת הוא שואל אותי.
כשאני לוחץ על המקש בית@אנונימי1212 כתב בלהורדה | MonoLauncher - מסך בית לQin1s+:
@שניאור-שמח למרות זאת הוא שואל אותי.
כשאני לוחץ על המקש ביתככה זה במכשיר הזה, אין אופציה להגידר ברירת מחדל.
אני מחקתי מהקין1 את המסך המקורי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות