שאלה | שאלות על המדריך של אליר325000 Java
-
איך אני יודע מה מתאים למחשב שלי
ניגש לאתר הרשמי של אורקול.דוט.קום נוריד ונתקין את הגרסה המתאימה למחשב שלנו
@אליר325000
המדריך -
@mefateach
יש לי 64 מה אני מוריד איזה גרסה? -
@mefateach
יש לי 64 מה אני מוריד איזה גרסה? -
מ מתלמד 2 מחק נושא זה ב
-
מ מתלמד 2 שחזר נושא זה ב
-
@אליר325000
אני לא מצליח להדביק בנתיב חדש.
(דרך אגב אני לא יכול לשאול בפרטי אין לי הרשאה לצאט) -
@אליר325000
אני לא מצליח להדביק בנתיב חדש.
(דרך אגב אני לא יכול לשאול בפרטי אין לי הרשאה לצאט) -
@אליר325000
שאני לוחץ על חדש איך אני מדביק את הגוואה -
@אליר325000
שאני לוחץ על חדש איך אני מדביק את הגוואה -
@אליר325000
תודה רבה -
@אליר325000
הקומפיל יורד לי דף לבן איך זה אמור ליראות. -
@אליר325000
הקומפיל יורד לי דף לבן איך זה אמור ליראות.@אייל-גלבוע-3 תעלה לי צילומסך
-
מה שבצעוב זה התוכנה ומה שבתכלת זה הקימפול
ושאני לוחץ עליו נותן לי לבחור איזה פרמוט לפתוח את זה -
מה שבצעוב זה התוכנה ומה שבתכלת זה הקימפול
ושאני לוחץ עליו נותן לי לבחור איזה פרמוט לפתוח את זה@אייל-גלבוע-3 dmg זה התוכנה לאפל,
אתה צריך לווינדוס הסיומת exe תכנס לאתר ותבדוק טוב
בשולי הדברים "קומפיילור" -
@אליר325000
תודה על העזרה ועל המדריך.

-
@אליר325000
שאני מוריד את זה זה אמור ליפתח או קודם להתקין את זה.
כי שאני לוחץ זה כאילו נטען וסופר ואז נפתח זה

ושאני לוחץ על המשך זה ככה

ולבסוף זה

ולסיום זה

-
@אליר325000
שאני מוריד את זה זה אמור ליפתח או קודם להתקין את זה.
כי שאני לוחץ זה כאילו נטען וסופר ואז נפתח זה

ושאני לוחץ על המשך זה ככה

ולבסוף זה

ולסיום זה

@אייל-גלבוע-3 תבחר תיקייה אחרת להתקנה
-
@אליר325000
שאני מוריד את זה זה אמור ליפתח או קודם להתקין את זה.
כי שאני לוחץ זה כאילו נטען וסופר ואז נפתח זה

ושאני לוחץ על המשך זה ככה

ולבסוף זה

ולסיום זה

-
@אליר325000 @אליר325000
סליחה שאני משגע את המוח התקנתי את הקומפיילור ופתח לי זה מה לעשות.

-
@אליר325000 @אליר325000
סליחה שאני משגע את המוח התקנתי את הקומפיילור ופתח לי זה מה לעשות.

@אייל-גלבוע-3 תתחבר בכפתור של log in ותאשק חומת אש יפתח לך דפדפן ותמשיך שם לפתוח חשבון וזהו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות