האם אפשר להגדיר את BlueStacks לשפה עברית?
-
לא מופיע לך בהגדרות השפה (שבתוך האנדרואיד לא של התוכנה) עברית?
-
לא מופיע לך בהגדרות השפה (שבתוך האנדרואיד לא של התוכנה) עברית?
@יוסי-מחשבים מופיע ואני לוחץ עליו
ואז נהיה לי כאילו 2 שפות גם האנגלית וגם העברית וכשאני מנסה לצאת או להעביר את העברית ללמעלה זה נעלם
-
@יוסי-מחשבים מופיע ואני לוחץ עליו
ואז נהיה לי כאילו 2 שפות גם האנגלית וגם העברית וכשאני מנסה לצאת או להעביר את העברית ללמעלה זה נעלם
@ב-מ-ב-ל-יק אמר בהאם אפשר להגדיר את BlueStacks לשפה עברית?:
@יוסי-מחשבים מופיע ואני לוחץ עליו
ואז נהיה לי כאילו 2 שפות גם האנגלית וגם העברית וכשאני מנסה לצאת או להעביר את העברית ללמעלה זה נעלם
תחליף לעברית ואז תמחוק את השפה השניה תסגור ותחזור זה אמור להתחלף
תעדכן האם עבד -
@ב-מ-ב-ל-יק אמר בהאם אפשר להגדיר את BlueStacks לשפה עברית?:
@יוסי-מחשבים מופיע ואני לוחץ עליו
ואז נהיה לי כאילו 2 שפות גם האנגלית וגם העברית וכשאני מנסה לצאת או להעביר את העברית ללמעלה זה נעלם
תחליף לעברית ואז תמחוק את השפה השניה תסגור ותחזור זה אמור להתחלף
תעדכן האם עבד@חיים-כהן-1
הדף ההפנימי בהגדרות נהיה באמת עברית

אבל הדף הראשי של ההגדרות נשאר על אנגלית
כך זה אמור להיות?
-
@חיים-כהן-1
הדף ההפנימי בהגדרות נהיה באמת עברית

אבל הדף הראשי של ההגדרות נשאר על אנגלית
כך זה אמור להיות?
@ב-מ-ב-ל-יק אמר בהאם אפשר להגדיר את BlueStacks לשפה עברית?:
@חיים-כהן-1
הדף ההפנימי בהגדרות נהיה באמת עברית

אבל הדף הראשי של ההגדרות נשאר על אנגלית
כך זה אמור להיות?
לא כ"כ זוכר אני לא ליד מחשב שזה מותקן בו אבל אני חושב שזה גם אמור להתחלף
בהגדרות שפה מה מופיע כעת? -
@ב-מ-ב-ל-יק אמר בהאם אפשר להגדיר את BlueStacks לשפה עברית?:
@חיים-כהן-1
הדף ההפנימי בהגדרות נהיה באמת עברית

אבל הדף הראשי של ההגדרות נשאר על אנגלית
כך זה אמור להיות?
לא כ"כ זוכר אני לא ליד מחשב שזה מותקן בו אבל אני חושב שזה גם אמור להתחלף
בהגדרות שפה מה מופיע כעת? -
תפעיל מחדש
-
תפעיל מחדש
@יוסי-מחשבים התמונות שהעליתי זה אחרי שהפעלתי מחדש
האם להפעיל שוב
זה יעזור? -
@יוסי-מחשבים התמונות שהעליתי זה אחרי שהפעלתי מחדש
האם להפעיל שוב
זה יעזור?@ב-מ-ב-ל-יק אמר בהאם אפשר להגדיר את BlueStacks לשפה עברית?:
@יוסי-מחשבים התמונות שהעליתי זה אחרי שהפעלתי מחדש
האם להפעיל שוב
זה יעזור?כשאתה נכנס לשפה יש עוד שפות חוץ מעברית?
-
@ב-מ-ב-ל-יק אמר בהאם אפשר להגדיר את BlueStacks לשפה עברית?:
@יוסי-מחשבים התמונות שהעליתי זה אחרי שהפעלתי מחדש
האם להפעיל שוב
זה יעזור?כשאתה נכנס לשפה יש עוד שפות חוץ מעברית?
@חיים-כהן-1 לא . יש רק עברית

-
@חיים-כהן-1 לא . יש רק עברית

@ב-מ-ב-ל-יק נראה תקין. תנסה לסגור אותו לגמרי דרך מנהל המשימות אולי
-
@חיים-כהן-1 לא . יש רק עברית

@ב-מ-ב-ל-יק
אצלי זה גם כמו אצלך
וזה עברית רק בחלק ממנו
אולי זה המקסימום של תמיכה שיש בעברית
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
