דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. האם אפשר להגדיר את BlueStacks לשפה עברית?

האם אפשר להגדיר את BlueStacks לשפה עברית?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
13 פוסטים 4 כותבים 350 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • בַּמְבַּלִיקב מנותק
    בַּמְבַּלִיקב מנותק
    בַּמְבַּלִיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי בַּמְבַּלִיק
    #1

    אני מנסה להגדיר וזה לא הופך לעברית ניסיתי גם עם morelocale ולא הצלחתי
    אולי מישהו יודע איך ואם זה אפשרי
    תודה רבה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • יוסי מחשביםי מנותק
      יוסי מחשביםי מנותק
      יוסי מחשבים
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      לא מופיע לך בהגדרות השפה (שבתוך האנדרואיד לא של התוכנה) עברית?

      בַּמְבַּלִיקב תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

        לא מופיע לך בהגדרות השפה (שבתוך האנדרואיד לא של התוכנה) עברית?

        בַּמְבַּלִיקב מנותק
        בַּמְבַּלִיקב מנותק
        בַּמְבַּלִיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי בַּמְבַּלִיק
        #3

        @יוסי-מחשבים מופיע ואני לוחץ עליו
        ואז נהיה לי כאילו 2 שפות גם האנגלית וגם העברית וכשאני מנסה לצאת או להעביר את העברית ללמעלה זה נעלם

        b929c61b-818a-460b-a10b-0aebbd441b77-image.png

        חיים כהן 1ח תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • בַּמְבַּלִיקב בַּמְבַּלִיק

          @יוסי-מחשבים מופיע ואני לוחץ עליו
          ואז נהיה לי כאילו 2 שפות גם האנגלית וגם העברית וכשאני מנסה לצאת או להעביר את העברית ללמעלה זה נעלם

          b929c61b-818a-460b-a10b-0aebbd441b77-image.png

          חיים כהן 1ח מנותק
          חיים כהן 1ח מנותק
          חיים כהן 1
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיים כהן 1
          #4

          @ב-מ-ב-ל-יק אמר בהאם אפשר להגדיר את BlueStacks לשפה עברית?:

          @יוסי-מחשבים מופיע ואני לוחץ עליו
          ואז נהיה לי כאילו 2 שפות גם האנגלית וגם העברית וכשאני מנסה לצאת או להעביר את העברית ללמעלה זה נעלם

          b929c61b-818a-460b-a10b-0aebbd441b77-image.png

          תחליף לעברית ואז תמחוק את השפה השניה תסגור ותחזור זה אמור להתחלף
          תעדכן האם עבד

          chc05276@gmail.com

          בַּמְבַּלִיקב תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • חיים כהן 1ח חיים כהן 1

            @ב-מ-ב-ל-יק אמר בהאם אפשר להגדיר את BlueStacks לשפה עברית?:

            @יוסי-מחשבים מופיע ואני לוחץ עליו
            ואז נהיה לי כאילו 2 שפות גם האנגלית וגם העברית וכשאני מנסה לצאת או להעביר את העברית ללמעלה זה נעלם

            b929c61b-818a-460b-a10b-0aebbd441b77-image.png

            תחליף לעברית ואז תמחוק את השפה השניה תסגור ותחזור זה אמור להתחלף
            תעדכן האם עבד

            בַּמְבַּלִיקב מנותק
            בַּמְבַּלִיקב מנותק
            בַּמְבַּלִיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @חיים-כהן-1
            הדף ההפנימי בהגדרות נהיה באמת עברית
            b6ab2a74-ec7e-448b-9811-2f09c2580738-image.png

            אבל הדף הראשי של ההגדרות נשאר על אנגלית
            כך זה אמור להיות?

            33cd802a-6824-4237-9d7b-bd0eaa733e1d-image.png

            חיים כהן 1ח תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • בַּמְבַּלִיקב בַּמְבַּלִיק

              @חיים-כהן-1
              הדף ההפנימי בהגדרות נהיה באמת עברית
              b6ab2a74-ec7e-448b-9811-2f09c2580738-image.png

              אבל הדף הראשי של ההגדרות נשאר על אנגלית
              כך זה אמור להיות?

              33cd802a-6824-4237-9d7b-bd0eaa733e1d-image.png

              חיים כהן 1ח מנותק
              חיים כהן 1ח מנותק
              חיים כהן 1
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @ב-מ-ב-ל-יק אמר בהאם אפשר להגדיר את BlueStacks לשפה עברית?:

              @חיים-כהן-1
              הדף ההפנימי בהגדרות נהיה באמת עברית
              b6ab2a74-ec7e-448b-9811-2f09c2580738-image.png

              אבל הדף הראשי של ההגדרות נשאר על אנגלית
              כך זה אמור להיות?

              33cd802a-6824-4237-9d7b-bd0eaa733e1d-image.png

              לא כ"כ זוכר אני לא ליד מחשב שזה מותקן בו אבל אני חושב שזה גם אמור להתחלף
              בהגדרות שפה מה מופיע כעת?

              chc05276@gmail.com

              בַּמְבַּלִיקב תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • חיים כהן 1ח חיים כהן 1

                @ב-מ-ב-ל-יק אמר בהאם אפשר להגדיר את BlueStacks לשפה עברית?:

                @חיים-כהן-1
                הדף ההפנימי בהגדרות נהיה באמת עברית
                b6ab2a74-ec7e-448b-9811-2f09c2580738-image.png

                אבל הדף הראשי של ההגדרות נשאר על אנגלית
                כך זה אמור להיות?

                33cd802a-6824-4237-9d7b-bd0eaa733e1d-image.png

                לא כ"כ זוכר אני לא ליד מחשב שזה מותקן בו אבל אני חושב שזה גם אמור להתחלף
                בהגדרות שפה מה מופיע כעת?

                בַּמְבַּלִיקב מנותק
                בַּמְבַּלִיקב מנותק
                בַּמְבַּלִיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @חיים-כהן-1
                2ee81300-80e5-4d40-a939-d5569f336cfa-image.png

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • יוסי מחשביםי מנותק
                  יוסי מחשביםי מנותק
                  יוסי מחשבים
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  תפעיל מחדש

                  בַּמְבַּלִיקב תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

                    תפעיל מחדש

                    בַּמְבַּלִיקב מנותק
                    בַּמְבַּלִיקב מנותק
                    בַּמְבַּלִיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי בַּמְבַּלִיק
                    #9

                    @יוסי-מחשבים התמונות שהעליתי זה אחרי שהפעלתי מחדש
                    האם להפעיל שוב
                    זה יעזור?

                    חיים כהן 1ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • בַּמְבַּלִיקב בַּמְבַּלִיק

                      @יוסי-מחשבים התמונות שהעליתי זה אחרי שהפעלתי מחדש
                      האם להפעיל שוב
                      זה יעזור?

                      חיים כהן 1ח מנותק
                      חיים כהן 1ח מנותק
                      חיים כהן 1
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @ב-מ-ב-ל-יק אמר בהאם אפשר להגדיר את BlueStacks לשפה עברית?:

                      @יוסי-מחשבים התמונות שהעליתי זה אחרי שהפעלתי מחדש
                      האם להפעיל שוב
                      זה יעזור?

                      כשאתה נכנס לשפה יש עוד שפות חוץ מעברית?

                      chc05276@gmail.com

                      בַּמְבַּלִיקב תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • חיים כהן 1ח חיים כהן 1

                        @ב-מ-ב-ל-יק אמר בהאם אפשר להגדיר את BlueStacks לשפה עברית?:

                        @יוסי-מחשבים התמונות שהעליתי זה אחרי שהפעלתי מחדש
                        האם להפעיל שוב
                        זה יעזור?

                        כשאתה נכנס לשפה יש עוד שפות חוץ מעברית?

                        בַּמְבַּלִיקב מנותק
                        בַּמְבַּלִיקב מנותק
                        בַּמְבַּלִיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @חיים-כהן-1 לא . יש רק עברית
                        cf1330a7-2e51-4911-884a-fdedc53cf7c0-image.png

                        חיים כהן 1ח B 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • בַּמְבַּלִיקב בַּמְבַּלִיק

                          @חיים-כהן-1 לא . יש רק עברית
                          cf1330a7-2e51-4911-884a-fdedc53cf7c0-image.png

                          חיים כהן 1ח מנותק
                          חיים כהן 1ח מנותק
                          חיים כהן 1
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @ב-מ-ב-ל-יק נראה תקין. תנסה לסגור אותו לגמרי דרך מנהל המשימות אולי

                          chc05276@gmail.com

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • בַּמְבַּלִיקב בַּמְבַּלִיק

                            @חיים-כהן-1 לא . יש רק עברית
                            cf1330a7-2e51-4911-884a-fdedc53cf7c0-image.png

                            B מנותק
                            B מנותק
                            bbn
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @ב-מ-ב-ל-יק
                            אצלי זה גם כמו אצלך
                            וזה עברית רק בחלק ממנו
                            אולי זה המקסימום של תמיכה שיש בעברית

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3

                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                            הרשמה התחברות

                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • חוקי הפורום
                            • פופולרי
                            • לא נפתר
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • צור קשר