דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. האם אפשר להגדיר את BlueStacks לשפה עברית?

האם אפשר להגדיר את BlueStacks לשפה עברית?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
13 פוסטים 4 כותבים 350 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • בַּמְבַּלִיקב בַּמְבַּלִיק

    @יוסי-מחשבים מופיע ואני לוחץ עליו
    ואז נהיה לי כאילו 2 שפות גם האנגלית וגם העברית וכשאני מנסה לצאת או להעביר את העברית ללמעלה זה נעלם

    b929c61b-818a-460b-a10b-0aebbd441b77-image.png

    חיים כהן 1ח מנותק
    חיים כהן 1ח מנותק
    חיים כהן 1
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיים כהן 1
    #4

    @ב-מ-ב-ל-יק אמר בהאם אפשר להגדיר את BlueStacks לשפה עברית?:

    @יוסי-מחשבים מופיע ואני לוחץ עליו
    ואז נהיה לי כאילו 2 שפות גם האנגלית וגם העברית וכשאני מנסה לצאת או להעביר את העברית ללמעלה זה נעלם

    b929c61b-818a-460b-a10b-0aebbd441b77-image.png

    תחליף לעברית ואז תמחוק את השפה השניה תסגור ותחזור זה אמור להתחלף
    תעדכן האם עבד

    chc05276@gmail.com

    בַּמְבַּלִיקב תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • חיים כהן 1ח חיים כהן 1

      @ב-מ-ב-ל-יק אמר בהאם אפשר להגדיר את BlueStacks לשפה עברית?:

      @יוסי-מחשבים מופיע ואני לוחץ עליו
      ואז נהיה לי כאילו 2 שפות גם האנגלית וגם העברית וכשאני מנסה לצאת או להעביר את העברית ללמעלה זה נעלם

      b929c61b-818a-460b-a10b-0aebbd441b77-image.png

      תחליף לעברית ואז תמחוק את השפה השניה תסגור ותחזור זה אמור להתחלף
      תעדכן האם עבד

      בַּמְבַּלִיקב מנותק
      בַּמְבַּלִיקב מנותק
      בַּמְבַּלִיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #5

      @חיים-כהן-1
      הדף ההפנימי בהגדרות נהיה באמת עברית
      b6ab2a74-ec7e-448b-9811-2f09c2580738-image.png

      אבל הדף הראשי של ההגדרות נשאר על אנגלית
      כך זה אמור להיות?

      33cd802a-6824-4237-9d7b-bd0eaa733e1d-image.png

      חיים כהן 1ח תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • בַּמְבַּלִיקב בַּמְבַּלִיק

        @חיים-כהן-1
        הדף ההפנימי בהגדרות נהיה באמת עברית
        b6ab2a74-ec7e-448b-9811-2f09c2580738-image.png

        אבל הדף הראשי של ההגדרות נשאר על אנגלית
        כך זה אמור להיות?

        33cd802a-6824-4237-9d7b-bd0eaa733e1d-image.png

        חיים כהן 1ח מנותק
        חיים כהן 1ח מנותק
        חיים כהן 1
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #6

        @ב-מ-ב-ל-יק אמר בהאם אפשר להגדיר את BlueStacks לשפה עברית?:

        @חיים-כהן-1
        הדף ההפנימי בהגדרות נהיה באמת עברית
        b6ab2a74-ec7e-448b-9811-2f09c2580738-image.png

        אבל הדף הראשי של ההגדרות נשאר על אנגלית
        כך זה אמור להיות?

        33cd802a-6824-4237-9d7b-bd0eaa733e1d-image.png

        לא כ"כ זוכר אני לא ליד מחשב שזה מותקן בו אבל אני חושב שזה גם אמור להתחלף
        בהגדרות שפה מה מופיע כעת?

        chc05276@gmail.com

        בַּמְבַּלִיקב תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • חיים כהן 1ח חיים כהן 1

          @ב-מ-ב-ל-יק אמר בהאם אפשר להגדיר את BlueStacks לשפה עברית?:

          @חיים-כהן-1
          הדף ההפנימי בהגדרות נהיה באמת עברית
          b6ab2a74-ec7e-448b-9811-2f09c2580738-image.png

          אבל הדף הראשי של ההגדרות נשאר על אנגלית
          כך זה אמור להיות?

          33cd802a-6824-4237-9d7b-bd0eaa733e1d-image.png

          לא כ"כ זוכר אני לא ליד מחשב שזה מותקן בו אבל אני חושב שזה גם אמור להתחלף
          בהגדרות שפה מה מופיע כעת?

          בַּמְבַּלִיקב מנותק
          בַּמְבַּלִיקב מנותק
          בַּמְבַּלִיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #7

          @חיים-כהן-1
          2ee81300-80e5-4d40-a939-d5569f336cfa-image.png

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • יוסי מחשביםי מנותק
            יוסי מחשביםי מנותק
            יוסי מחשבים
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #8

            תפעיל מחדש

            בַּמְבַּלִיקב תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

              תפעיל מחדש

              בַּמְבַּלִיקב מנותק
              בַּמְבַּלִיקב מנותק
              בַּמְבַּלִיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי בַּמְבַּלִיק
              #9

              @יוסי-מחשבים התמונות שהעליתי זה אחרי שהפעלתי מחדש
              האם להפעיל שוב
              זה יעזור?

              חיים כהן 1ח תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • בַּמְבַּלִיקב בַּמְבַּלִיק

                @יוסי-מחשבים התמונות שהעליתי זה אחרי שהפעלתי מחדש
                האם להפעיל שוב
                זה יעזור?

                חיים כהן 1ח מנותק
                חיים כהן 1ח מנותק
                חיים כהן 1
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #10

                @ב-מ-ב-ל-יק אמר בהאם אפשר להגדיר את BlueStacks לשפה עברית?:

                @יוסי-מחשבים התמונות שהעליתי זה אחרי שהפעלתי מחדש
                האם להפעיל שוב
                זה יעזור?

                כשאתה נכנס לשפה יש עוד שפות חוץ מעברית?

                chc05276@gmail.com

                בַּמְבַּלִיקב תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • חיים כהן 1ח חיים כהן 1

                  @ב-מ-ב-ל-יק אמר בהאם אפשר להגדיר את BlueStacks לשפה עברית?:

                  @יוסי-מחשבים התמונות שהעליתי זה אחרי שהפעלתי מחדש
                  האם להפעיל שוב
                  זה יעזור?

                  כשאתה נכנס לשפה יש עוד שפות חוץ מעברית?

                  בַּמְבַּלִיקב מנותק
                  בַּמְבַּלִיקב מנותק
                  בַּמְבַּלִיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #11

                  @חיים-כהן-1 לא . יש רק עברית
                  cf1330a7-2e51-4911-884a-fdedc53cf7c0-image.png

                  חיים כהן 1ח B 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • בַּמְבַּלִיקב בַּמְבַּלִיק

                    @חיים-כהן-1 לא . יש רק עברית
                    cf1330a7-2e51-4911-884a-fdedc53cf7c0-image.png

                    חיים כהן 1ח מנותק
                    חיים כהן 1ח מנותק
                    חיים כהן 1
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #12

                    @ב-מ-ב-ל-יק נראה תקין. תנסה לסגור אותו לגמרי דרך מנהל המשימות אולי

                    chc05276@gmail.com

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • בַּמְבַּלִיקב בַּמְבַּלִיק

                      @חיים-כהן-1 לא . יש רק עברית
                      cf1330a7-2e51-4911-884a-fdedc53cf7c0-image.png

                      B מנותק
                      B מנותק
                      bbn
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #13

                      @ב-מ-ב-ל-יק
                      אצלי זה גם כמו אצלך
                      וזה עברית רק בחלק ממנו
                      אולי זה המקסימום של תמיכה שיש בעברית

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר