סקר | מי יותר טוב?
-
@פסגות זה קישור לחיפוש גוגל ואני לא מוצא משהו נורמאלי
@החפץ-בעילום-שם-0 מה שלא יהיה תרשם דרך סקייפ
אני נרשמתי דרך האתר עבר לדעתי חודשיים+ לא קיבלתי מענה
סקייפ אחרי חצי שנייה נפתח לי (חשבון אחר) -
@החפץ-בעילום-שם-0 תלחץ על התוצאה של בינג
או שתיכנס דרך אדג' ותלחץ על הסמל של בינג
זה לא עובד בנטפרי לדעתי@פסגות אני עם נטפרי
-
@פסגות אני עם נטפרי
@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בסקר | מי יותר טוב?:
@פסגות אני עם נטפרי
יעבוד לך רק בסקייפ באדג' זה חסום בנטפרי
-
-
@שלום-עולם זה עולה כסף לפתוח חשבון וכל העסק הזה?
-
@שלום-עולם זה עולה כסף לפתוח חשבון וכל העסק הזה?
-
@החפץ-בעילום-שם-0 ממש לא
@NH-LOCAL מה זה?

-
@NH-LOCAL מה זה?

-
@החפץ-בעילום-שם-0 אתה צריך להרשם וכמדובר בהרחבה ברחבי הפורום על הנושא
-
@aiib בסוף כל הבוטים ייחסמו, כי אין דרך לסנן את זה... (עד שעולם יתקדם ונטפרי יעבור לבינה מלאכותית שמסננת את התוכן תוך כדי שימוש🥳)
@mefateach כתב בסקר | מי יותר טוב?:
@aiib בסוף כל הבוטים ייחסמו, כי אין דרך לסנן את זה... (עד שעולם יתקדם ונטפרי יעבור לבינה מלאכותית שמסננת את התוכן תוך כדי שימוש🥳)
לא הבנתי מה הגבת לי
-
@aiib בסוף כל הבוטים ייחסמו, כי אין דרך לסנן את זה... (עד שעולם יתקדם ונטפרי יעבור לבינה מלאכותית שמסננת את התוכן תוך כדי שימוש🥳)
@mefateach כתב בסקר | מי יותר טוב?:
@aiib בסוף כל הבוטים ייחסמו, כי אין דרך לסנן את זה... (עד שעולם יתקדם ונטפרי יעבור לבינה מלאכותית שמסננת את התוכן תוך כדי שימוש🥳)
אל תפתח פה לשטן
-
@mefateach כתב בסקר | מי יותר טוב?:
@aiib בסוף כל הבוטים ייחסמו, כי אין דרך לסנן את זה... (עד שעולם יתקדם ונטפרי יעבור לבינה מלאכותית שמסננת את התוכן תוך כדי שימוש🥳)
אל תפתח פה לשטן
-
@יוסי-הגאון אם דיברת על ״שטן״ הבינה מלאכותית היא לא מסוננת אז....
-
@mefateach היא דוקא בהחלט מסוננת. בדיוק כמו כל אתר תכנות גויי, שפתוחים באלפיהם בנטפרי, וכמו ויקיפדיה באנגלית, שפתוחה בנטפרי, וכן הלאה.
ישנו רובוט שמבצע סינון על הטקסט@NH-LOCAL כתב בסקר | מי יותר טוב?:
בדיוק כמו כל אתר תכנות גויי
ממש לא, פורום תכנות זה רק בגל שהוא מקצועי, עובדה ש fxp חסום.
@NH-LOCAL כתב בסקר | מי יותר טוב?:
וכמו ויקיפדיה באנגלית
העברית חסומה..
@NH-LOCAL כתב בסקר | מי יותר טוב?:
ישנו רובוט שמבצע סינון על הטקסט
לא חושב שהרובוט יכול להתמודד עם טקסט מתחדש כמו בצ'אט (למה טלגרם & ווצאפ חסום
) -
@NH-LOCAL כתב בסקר | מי יותר טוב?:
בדיוק כמו כל אתר תכנות גויי
ממש לא, פורום תכנות זה רק בגל שהוא מקצועי, עובדה ש fxp חסום.
@NH-LOCAL כתב בסקר | מי יותר טוב?:
וכמו ויקיפדיה באנגלית
העברית חסומה..
@NH-LOCAL כתב בסקר | מי יותר טוב?:
ישנו רובוט שמבצע סינון על הטקסט
לא חושב שהרובוט יכול להתמודד עם טקסט מתחדש כמו בצ'אט (למה טלגרם & ווצאפ חסום
)@mefateach כתב בסקר | מי יותר טוב?:
לא חושב שהרובוט יכול להתמודד עם טקסט מתחדש כמו בצ'אט
ברור שכן
תנסה לכתוב פה בפורום משהו ותראה
זה כל הרעיון ברובוט -
@NH-LOCAL כתב בסקר | מי יותר טוב?:
בדיוק כמו כל אתר תכנות גויי
ממש לא, פורום תכנות זה רק בגל שהוא מקצועי, עובדה ש fxp חסום.
@NH-LOCAL כתב בסקר | מי יותר טוב?:
וכמו ויקיפדיה באנגלית
העברית חסומה..
@NH-LOCAL כתב בסקר | מי יותר טוב?:
ישנו רובוט שמבצע סינון על הטקסט
לא חושב שהרובוט יכול להתמודד עם טקסט מתחדש כמו בצ'אט (למה טלגרם & ווצאפ חסום
)@mefateach כתב בסקר | מי יותר טוב?:
@NH-LOCAL כתב בסקר | מי יותר טוב?:
בדיוק כמו כל אתר תכנות גויי
ממש לא, פורום תכנות זה רק בגל שהוא מקצועי, עובדה ש fxp חסום.
לא משנה הסיבה. גם צ'אט GPT נצרך לתוכן מקצועי. בסך הכל באתי לתת דוגמה לאתרים שהם לא 100% נקיים, ובמקום זה מתבצע סינון טקסט
למה טלגרם & ווצאפ חסום

בסך הכל עניין עקרוני, זו הסיבה גם שמידג'רני חסום
-
@mefateach כתב בסקר | מי יותר טוב?:
@NH-LOCAL כתב בסקר | מי יותר טוב?:
בדיוק כמו כל אתר תכנות גויי
ממש לא, פורום תכנות זה רק בגל שהוא מקצועי, עובדה ש fxp חסום.
לא משנה הסיבה. גם צ'אט GPT נצרך לתוכן מקצועי. בסך הכל באתי לתת דוגמה לאתרים שהם לא 100% נקיים, ובמקום זה מתבצע סינון טקסט
למה טלגרם & ווצאפ חסום

בסך הכל עניין עקרוני, זו הסיבה גם שמידג'רני חסום
-
@NH-LOCAL כתב בסקר | מי יותר טוב?:
זו הסיבה גם שמידג'רני חסום
מי אמר? הרבה יותר הגיוני שזה בשביל לחסום תמונות נשים וכו'
-
@mefateach עיין בפורום נטפרי. בשביל לחסום תמונות נשים יש שירות בנטפרי שאולי אתה לא מכיר - קוראים לו סינון תמונות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות