דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. אפליקציות להורדה
  4. המלצה | בינה מלאכותית - הפרופסור האישי

המלצה | בינה מלאכותית - הפרופסור האישי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר אפליקציות להורדה
52 פוסטים 11 כותבים 3.5k צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • Y Yeshivisher

    @שלום-עולם איך הולך?

    ש מנותק
    ש מנותק
    שלום עולם
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #26

    @Yeshivisher בינתיים לא מצליח (בגלל איטיות המחשב והאימולטור), אעדכן כשאתייאש.

    Y תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ש שלום עולם

      @Yeshivisher בינתיים לא מצליח (בגלל איטיות המחשב והאימולטור), אעדכן כשאתייאש.

      Y מנותק
      Y מנותק
      Yeshivisher
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #27

      @שלום-עולם תגדיר בהגדרות של bluestacks יותר שימוש בזיכרון (RAM) - זה יתן יותר "כח" לאימולטור.

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • Y Yeshivisher

        @שלום-עולם תגדיר בהגדרות של bluestacks יותר שימוש בזיכרון (RAM) - זה יתן יותר "כח" לאימולטור.

        א מנותק
        א מנותק
        אריה 3
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #28

        @Yeshivisher כתב בהמלצה | בינה מלאכותית - הפרופסור האישי:

        @שלום-עולם תגדיר בהגדרות של bluestacks יותר שימוש בזיכרון (RAM) - זה יתן יותר "כח" לאימולטור.

        @Yeshivisher כתב בהמלצה | בינה מלאכותית - הפרופסור האישי:

        @שלום-עולם תגדיר בהגדרות של bluestacks יותר שימוש בזיכרון (RAM) - זה יתן יותר "כח" לאימולטור.

        ובווינדוס 11 יש במנהל המשימות בחלונית "פרטים" אופציה לתת מצב עדיפות גבוהה לאפליקציה כך שהיא מנצלת את המעבד, אל מול ה"קמצנות" של אינטל,

        Y תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אריה 3

          @Yeshivisher כתב בהמלצה | בינה מלאכותית - הפרופסור האישי:

          @שלום-עולם תגדיר בהגדרות של bluestacks יותר שימוש בזיכרון (RAM) - זה יתן יותר "כח" לאימולטור.

          @Yeshivisher כתב בהמלצה | בינה מלאכותית - הפרופסור האישי:

          @שלום-עולם תגדיר בהגדרות של bluestacks יותר שימוש בזיכרון (RAM) - זה יתן יותר "כח" לאימולטור.

          ובווינדוס 11 יש במנהל המשימות בחלונית "פרטים" אופציה לתת מצב עדיפות גבוהה לאפליקציה כך שהיא מנצלת את המעבד, אל מול ה"קמצנות" של אינטל,

          Y מנותק
          Y מנותק
          Yeshivisher
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Yeshivisher
          #29

          @אריה-3 זה לא קשור, הbluestacks מאפשר רק 1GB RAM בברירת מחדל, גם אם תתן עדיפות גבוהה, זה לא יעזור אא"כ ישנה בbluestacks עצמו

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ר רפאל vnkl

            @Yeshivisher גם אני ניסיתי דרך אמולטור, ניסיתי דרך WSA ולחצתי על ask ואני רואה מסך ריק (אגב יש פווול פרסומות, בערך כל לחיצה)

            Y מנותק
            Y מנותק
            Yeshivisher
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #30

            @רפאל-vnkl בדקת את העידכון?

            P תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • Y Yeshivisher

              @רפאל-vnkl בדקת את העידכון?

              P מנותק
              P מנותק
              ppp
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #31

              @Yeshivisher נראה נחמד
              שלחתי בקשה לבדיקה לנטפרי והם כתבו שהאתר לא פעיל

              Y 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • P ppp

                @Yeshivisher נראה נחמד
                שלחתי בקשה לבדיקה לנטפרי והם כתבו שהאתר לא פעיל

                Y מנותק
                Y מנותק
                Yeshivisher
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #32

                @ppp מה זא לא פעיל? זה שרת שלי.

                תגיד להם שיפנו אליי...

                P תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • Y Yeshivisher

                  @ppp מה זא לא פעיל? זה שרת שלי.

                  תגיד להם שיפנו אליי...

                  P מנותק
                  P מנותק
                  ppp
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #33

                  @Yeshivisher אין לי איך לשלוח אותם אליך...?
                  אשמח אם תשלח להם פניה

                  Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • P ppp

                    @Yeshivisher אין לי איך לשלוח אותם אליך...?
                    אשמח אם תשלח להם פניה

                    Y מנותק
                    Y מנותק
                    Yeshivisher
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #34

                    @ppp איך?
                    יש קישור או מייל?

                    P תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • Y Yeshivisher

                      @ppp איך?
                      יש קישור או מייל?

                      P מנותק
                      P מנותק
                      ppp
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #35

                      @Yeshivisher https://netfree.link/app/#/tickets/list
                      תודה

                      Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • P ppp

                        @Yeshivisher https://netfree.link/app/#/tickets/list
                        תודה

                        Y מנותק
                        Y מנותק
                        Yeshivisher
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #36

                        @ppp תזכיר לי מוצא"ש

                        שב"ש

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • P ppp

                          @Yeshivisher https://netfree.link/app/#/tickets/list
                          תודה

                          Y מנותק
                          Y מנותק
                          Yeshivisher
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #37

                          @ppp איני יכול
                          2c54cfaa-7e1e-4e1e-b45d-ac98b72f78c5-image.png

                          dfhzrhreeD תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • Y Yeshivisher

                            @ppp איני יכול
                            2c54cfaa-7e1e-4e1e-b45d-ac98b72f78c5-image.png

                            dfhzrhreeD מנותק
                            dfhzrhreeD מנותק
                            dfhzrhree
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי dfhzrhree
                            #38

                            @Yeshivisher כתב בהמלצה | בינה מלאכותית - הפרופסור האישי:

                            @ppp איני יכול
                            2c54cfaa-7e1e-4e1e-b45d-ac98b72f78c5-image.png

                            c536b625-f8ac-48b5-a601-d7f0f546f8dd-image.png
                            https://netfree.link/welcome/#/ensure-user


                            אתה שומע? תגיד תודה!
                            רוץ לספר פה!
                            רוצה תכל'ס? טוווווב, קח!

                            Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • dfhzrhreeD dfhzrhree

                              @Yeshivisher כתב בהמלצה | בינה מלאכותית - הפרופסור האישי:

                              @ppp איני יכול
                              2c54cfaa-7e1e-4e1e-b45d-ac98b72f78c5-image.png

                              c536b625-f8ac-48b5-a601-d7f0f546f8dd-image.png
                              https://netfree.link/welcome/#/ensure-user

                              Y מנותק
                              Y מנותק
                              Yeshivisher
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #39

                              @dfhzrhree אני יכול אפי' כשאין לי חשבון אצלם?

                              P תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • Y Yeshivisher

                                @dfhzrhree אני יכול אפי' כשאין לי חשבון אצלם?

                                P מנותק
                                P מנותק
                                ppp
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #40

                                @Yeshivisher לא
                                אבל זה לא עולה כסף...

                                Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • P ppp

                                  @Yeshivisher לא
                                  אבל זה לא עולה כסף...

                                  Y מנותק
                                  Y מנותק
                                  Yeshivisher
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #41

                                  @ppp מטפל בזה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • P ppp

                                    @Yeshivisher לא
                                    אבל זה לא עולה כסף...

                                    Y מנותק
                                    Y מנותק
                                    Yeshivisher
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #42

                                    @ppp זה עובד, או צריך גם לאשר?
                                    https://mitmachim.top/topic/53168/המלצה-רדיו-שמח-מוזיקה-יהודית-ללא-הפסקה-מערכת-דשי-ם/41

                                    P תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • Y Yeshivisher

                                      @ppp זה עובד, או צריך גם לאשר?
                                      https://mitmachim.top/topic/53168/המלצה-רדיו-שמח-מוזיקה-יהודית-ללא-הפסקה-מערכת-דשי-ם/41

                                      P מנותק
                                      P מנותק
                                      ppp
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #43

                                      @Yeshivisher כתב בהמלצה | בינה מלאכותית - הפרופסור האישי:

                                      @ppp זה עובד, או צריך גם לאשר?
                                      https://mitmachim.top/topic/53168/המלצה-רדיו-שמח-מוזיקה-יהודית-ללא-הפסקה-מערכת-דשי-ם/41

                                      בודק...

                                      Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • P ppp

                                        @Yeshivisher כתב בהמלצה | בינה מלאכותית - הפרופסור האישי:

                                        @ppp זה עובד, או צריך גם לאשר?
                                        https://mitmachim.top/topic/53168/המלצה-רדיו-שמח-מוזיקה-יהודית-ללא-הפסקה-מערכת-דשי-ם/41

                                        בודק...

                                        Y מנותק
                                        Y מנותק
                                        Yeshivisher
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #44

                                        @ppp טופל, ביקשתי לאשר גם את זה:
                                        https://mitmachim.top/topic/54069/המלצה-האורגן-הוירטואלי-הקלטת-קראיוקי-ניגון-שירה/8

                                        אשמח לקבל מידע ממך/מכל א' אחר כשאישרו את 2 האפליקציות הנ"ל.

                                        תודה מראש

                                        P תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • Y Yeshivisher

                                          @ppp טופל, ביקשתי לאשר גם את זה:
                                          https://mitmachim.top/topic/54069/המלצה-האורגן-הוירטואלי-הקלטת-קראיוקי-ניגון-שירה/8

                                          אשמח לקבל מידע ממך/מכל א' אחר כשאישרו את 2 האפליקציות הנ"ל.

                                          תודה מראש

                                          P מנותק
                                          P מנותק
                                          ppp
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #45

                                          @Yeshivisher אני לא שומע כלום ברדיו השמח - אולי זה תקלה באימולטור - לא יודע כמה הוא אמין בשמע
                                          כדאי שמישהו אחר יבדוק

                                          Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר