המלצה | בינה מלאכותית - הפרופסור האישי
-
@Yeshivisher התקנתי אימולטר, הורדתי אתה אפליקציה שלך והתקנתי, מה עכשיו?
זה מה שאני רואה:

@שלום-עולם תפעיל אותה:

תלחץ על "ask"
תבחר פרופסור, תתחיל לדבר איתו (במקום לטוס לאמריקה)
- יש לך למעלה בצד שמאל "צלמית" (אייקון) של תרגום, תכתוב מה שאתה רוצה, ותתרגם אותו לאנגלית ותעתיק את הטקסט המתורגם
- תחזור לעמוד של הפרופסורים (למעלה בצד שמאל באייקון)
*תדביק לפרופסור, וכשתקבל תשובה, תוכל להעתיק ולהדביק שוב ולתרגם, וגם תוכל לשמוע את הטקסט (יש לך כפתור פליי)
אקווה שזה יועיל לך...
אם יש שאלות נוספות, אשמח לענות. -
@שלום-עולם תפעיל אותה:

תלחץ על "ask"
תבחר פרופסור, תתחיל לדבר איתו (במקום לטוס לאמריקה)
- יש לך למעלה בצד שמאל "צלמית" (אייקון) של תרגום, תכתוב מה שאתה רוצה, ותתרגם אותו לאנגלית ותעתיק את הטקסט המתורגם
- תחזור לעמוד של הפרופסורים (למעלה בצד שמאל באייקון)
*תדביק לפרופסור, וכשתקבל תשובה, תוכל להעתיק ולהדביק שוב ולתרגם, וגם תוכל לשמוע את הטקסט (יש לך כפתור פליי)
אקווה שזה יועיל לך...
אם יש שאלות נוספות, אשמח לענות.@Yeshivisher לחצתי על האייקון שצילמת, ואני לא רואה כלום.
רק חלון כמו שהבאתי מקודם, אבל ריק. -
@שלום-עולם תפעיל אותה:

תלחץ על "ask"
תבחר פרופסור, תתחיל לדבר איתו (במקום לטוס לאמריקה)
- יש לך למעלה בצד שמאל "צלמית" (אייקון) של תרגום, תכתוב מה שאתה רוצה, ותתרגם אותו לאנגלית ותעתיק את הטקסט המתורגם
- תחזור לעמוד של הפרופסורים (למעלה בצד שמאל באייקון)
*תדביק לפרופסור, וכשתקבל תשובה, תוכל להעתיק ולהדביק שוב ולתרגם, וגם תוכל לשמוע את הטקסט (יש לך כפתור פליי)
אקווה שזה יועיל לך...
אם יש שאלות נוספות, אשמח לענות.@Yeshivisher גם אני ניסיתי דרך אמולטור, ניסיתי דרך WSA ולחצתי על ask ואני רואה מסך ריק (אגב יש פווול פרסומות, בערך כל לחיצה)
-
@Yeshivisher גם אני ניסיתי דרך אמולטור, ניסיתי דרך WSA ולחצתי על ask ואני רואה מסך ריק (אגב יש פווול פרסומות, בערך כל לחיצה)
@רפאל-vnkl תודה על המידע
עליתי על התקלה, טופל, בקרוב אעלה קובץ מעודכן:

-
@Yeshivisher לחצתי על האייקון שצילמת, ואני לא רואה כלום.
רק חלון כמו שהבאתי מקודם, אבל ריק. -
@Yeshivisher רק הדרך אותי איך להסיר את ההתקנה הקודמת. קיצור הדרך מפנה לקובץ HD-Player.exe ונראה שהוא מהתוכנה עצמה, אז מה למחוק?
-
@Yeshivisher רק הדרך אותי איך להסיר את ההתקנה הקודמת. קיצור הדרך מפנה לקובץ HD-Player.exe ונראה שהוא מהתוכנה עצמה, אז מה למחוק?
@שלום-עולם תתקין וזה יעדכן, הקובץ הוא גירסת עידכון.
אם לא הולך, תנסה להסיר את האפליקציה הקודמת ולהתקינה מחדש (כפי שעשית בתחילה)
-
@Yeshivisher רק הדרך אותי איך להסיר את ההתקנה הקודמת. קיצור הדרך מפנה לקובץ HD-Player.exe ונראה שהוא מהתוכנה עצמה, אז מה למחוק?
@שלום-עולם איך הולך?
-
@שלום-עולם איך הולך?
@Yeshivisher בינתיים לא מצליח (בגלל איטיות המחשב והאימולטור), אעדכן כשאתייאש.
-
@Yeshivisher בינתיים לא מצליח (בגלל איטיות המחשב והאימולטור), אעדכן כשאתייאש.
@שלום-עולם תגדיר בהגדרות של bluestacks יותר שימוש בזיכרון (RAM) - זה יתן יותר "כח" לאימולטור.
-
@שלום-עולם תגדיר בהגדרות של bluestacks יותר שימוש בזיכרון (RAM) - זה יתן יותר "כח" לאימולטור.
@Yeshivisher כתב בהמלצה | בינה מלאכותית - הפרופסור האישי:
@שלום-עולם תגדיר בהגדרות של bluestacks יותר שימוש בזיכרון (RAM) - זה יתן יותר "כח" לאימולטור.
@Yeshivisher כתב בהמלצה | בינה מלאכותית - הפרופסור האישי:
@שלום-עולם תגדיר בהגדרות של bluestacks יותר שימוש בזיכרון (RAM) - זה יתן יותר "כח" לאימולטור.
ובווינדוס 11 יש במנהל המשימות בחלונית "פרטים" אופציה לתת מצב עדיפות גבוהה לאפליקציה כך שהיא מנצלת את המעבד, אל מול ה"קמצנות" של אינטל,
-
@Yeshivisher כתב בהמלצה | בינה מלאכותית - הפרופסור האישי:
@שלום-עולם תגדיר בהגדרות של bluestacks יותר שימוש בזיכרון (RAM) - זה יתן יותר "כח" לאימולטור.
@Yeshivisher כתב בהמלצה | בינה מלאכותית - הפרופסור האישי:
@שלום-עולם תגדיר בהגדרות של bluestacks יותר שימוש בזיכרון (RAM) - זה יתן יותר "כח" לאימולטור.
ובווינדוס 11 יש במנהל המשימות בחלונית "פרטים" אופציה לתת מצב עדיפות גבוהה לאפליקציה כך שהיא מנצלת את המעבד, אל מול ה"קמצנות" של אינטל,
@אריה-3 זה לא קשור, הbluestacks מאפשר רק 1GB RAM בברירת מחדל, גם אם תתן עדיפות גבוהה, זה לא יעזור אא"כ ישנה בbluestacks עצמו
-
@Yeshivisher גם אני ניסיתי דרך אמולטור, ניסיתי דרך WSA ולחצתי על ask ואני רואה מסך ריק (אגב יש פווול פרסומות, בערך כל לחיצה)
@רפאל-vnkl בדקת את העידכון?
-
@רפאל-vnkl בדקת את העידכון?
@Yeshivisher נראה נחמד
שלחתי בקשה לבדיקה לנטפרי והם כתבו שהאתר לא פעיל -
@Yeshivisher נראה נחמד
שלחתי בקשה לבדיקה לנטפרי והם כתבו שהאתר לא פעיל@ppp מה זא לא פעיל? זה שרת שלי.
תגיד להם שיפנו אליי...
-
@ppp מה זא לא פעיל? זה שרת שלי.
תגיד להם שיפנו אליי...
@Yeshivisher אין לי איך לשלוח אותם אליך...?
אשמח אם תשלח להם פניה -
@Yeshivisher אין לי איך לשלוח אותם אליך...?
אשמח אם תשלח להם פניה@ppp איך?
יש קישור או מייל? -
@ppp איך?
יש קישור או מייל? -
@ppp תזכיר לי מוצא"ש
שב"ש
-
@ppp איני יכול

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות