המלצה | בינה מלאכותית - הפרופסור האישי
-
@Yeshivisher רק הדרך אותי איך להסיר את ההתקנה הקודמת. קיצור הדרך מפנה לקובץ HD-Player.exe ונראה שהוא מהתוכנה עצמה, אז מה למחוק?
@שלום-עולם איך הולך?
-
@שלום-עולם איך הולך?
@Yeshivisher בינתיים לא מצליח (בגלל איטיות המחשב והאימולטור), אעדכן כשאתייאש.
-
@Yeshivisher בינתיים לא מצליח (בגלל איטיות המחשב והאימולטור), אעדכן כשאתייאש.
@שלום-עולם תגדיר בהגדרות של bluestacks יותר שימוש בזיכרון (RAM) - זה יתן יותר "כח" לאימולטור.
-
@שלום-עולם תגדיר בהגדרות של bluestacks יותר שימוש בזיכרון (RAM) - זה יתן יותר "כח" לאימולטור.
@Yeshivisher כתב בהמלצה | בינה מלאכותית - הפרופסור האישי:
@שלום-עולם תגדיר בהגדרות של bluestacks יותר שימוש בזיכרון (RAM) - זה יתן יותר "כח" לאימולטור.
@Yeshivisher כתב בהמלצה | בינה מלאכותית - הפרופסור האישי:
@שלום-עולם תגדיר בהגדרות של bluestacks יותר שימוש בזיכרון (RAM) - זה יתן יותר "כח" לאימולטור.
ובווינדוס 11 יש במנהל המשימות בחלונית "פרטים" אופציה לתת מצב עדיפות גבוהה לאפליקציה כך שהיא מנצלת את המעבד, אל מול ה"קמצנות" של אינטל,
-
@Yeshivisher כתב בהמלצה | בינה מלאכותית - הפרופסור האישי:
@שלום-עולם תגדיר בהגדרות של bluestacks יותר שימוש בזיכרון (RAM) - זה יתן יותר "כח" לאימולטור.
@Yeshivisher כתב בהמלצה | בינה מלאכותית - הפרופסור האישי:
@שלום-עולם תגדיר בהגדרות של bluestacks יותר שימוש בזיכרון (RAM) - זה יתן יותר "כח" לאימולטור.
ובווינדוס 11 יש במנהל המשימות בחלונית "פרטים" אופציה לתת מצב עדיפות גבוהה לאפליקציה כך שהיא מנצלת את המעבד, אל מול ה"קמצנות" של אינטל,
@אריה-3 זה לא קשור, הbluestacks מאפשר רק 1GB RAM בברירת מחדל, גם אם תתן עדיפות גבוהה, זה לא יעזור אא"כ ישנה בbluestacks עצמו
-
@Yeshivisher גם אני ניסיתי דרך אמולטור, ניסיתי דרך WSA ולחצתי על ask ואני רואה מסך ריק (אגב יש פווול פרסומות, בערך כל לחיצה)
@רפאל-vnkl בדקת את העידכון?
-
@רפאל-vnkl בדקת את העידכון?
@Yeshivisher נראה נחמד
שלחתי בקשה לבדיקה לנטפרי והם כתבו שהאתר לא פעיל -
@Yeshivisher נראה נחמד
שלחתי בקשה לבדיקה לנטפרי והם כתבו שהאתר לא פעיל@ppp מה זא לא פעיל? זה שרת שלי.
תגיד להם שיפנו אליי...
-
@ppp מה זא לא פעיל? זה שרת שלי.
תגיד להם שיפנו אליי...
@Yeshivisher אין לי איך לשלוח אותם אליך...?
אשמח אם תשלח להם פניה -
@Yeshivisher אין לי איך לשלוח אותם אליך...?
אשמח אם תשלח להם פניה@ppp איך?
יש קישור או מייל? -
@ppp איך?
יש קישור או מייל? -
@ppp תזכיר לי מוצא"ש
שב"ש
-
@ppp איני יכול

-
@ppp איני יכול

-
@dfhzrhree אני יכול אפי' כשאין לי חשבון אצלם?
-
@dfhzrhree אני יכול אפי' כשאין לי חשבון אצלם?
@Yeshivisher לא
אבל זה לא עולה כסף... -
@Yeshivisher לא
אבל זה לא עולה כסף...@ppp מטפל בזה
-
@Yeshivisher לא
אבל זה לא עולה כסף...@ppp זה עובד, או צריך גם לאשר?
https://mitmachim.top/topic/53168/המלצה-רדיו-שמח-מוזיקה-יהודית-ללא-הפסקה-מערכת-דשי-ם/41 -
@ppp זה עובד, או צריך גם לאשר?
https://mitmachim.top/topic/53168/המלצה-רדיו-שמח-מוזיקה-יהודית-ללא-הפסקה-מערכת-דשי-ם/41@Yeshivisher כתב בהמלצה | בינה מלאכותית - הפרופסור האישי:
@ppp זה עובד, או צריך גם לאשר?
https://mitmachim.top/topic/53168/המלצה-רדיו-שמח-מוזיקה-יהודית-ללא-הפסקה-מערכת-דשי-ם/41בודק...
-
@Yeshivisher כתב בהמלצה | בינה מלאכותית - הפרופסור האישי:
@ppp זה עובד, או צריך גם לאשר?
https://mitmachim.top/topic/53168/המלצה-רדיו-שמח-מוזיקה-יהודית-ללא-הפסקה-מערכת-דשי-ם/41בודק...
@ppp טופל, ביקשתי לאשר גם את זה:
https://mitmachim.top/topic/54069/המלצה-האורגן-הוירטואלי-הקלטת-קראיוקי-ניגון-שירה/8אשמח לקבל מידע ממך/מכל א' אחר כשאישרו את 2 האפליקציות הנ"ל.
תודה מראש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
