דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. אפליקציות להורדה
  4. המלצה | בינה מלאכותית - הפרופסור האישי

המלצה | בינה מלאכותית - הפרופסור האישי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר אפליקציות להורדה
52 פוסטים 11 כותבים 3.5k צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • כ כ"ק

    @Yeshivisher
    נראה לי שיש לי android 4.4.2

    Y מנותק
    Y מנותק
    Yeshivisher
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #16

    @כ-ק לא נראה לי שמתאים לך, זה מאוד ישן... לא חושב?!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • Y Yeshivisher התייחס לנושא זה ב
    • Y Yeshivisher התייחס לנושא זה ב
    • ש מנותק
      ש מנותק
      שלום עולם
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #17

      @Yeshivisher התקנתי אימולטר, הורדתי אתה אפליקציה שלך והתקנתי, מה עכשיו?
      זה מה שאני רואה:
      4043f1e2-cf74-4b45-ac9c-13f55e5d9cb2-image.png

      Y תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ש שלום עולם

        @Yeshivisher התקנתי אימולטר, הורדתי אתה אפליקציה שלך והתקנתי, מה עכשיו?
        זה מה שאני רואה:
        4043f1e2-cf74-4b45-ac9c-13f55e5d9cb2-image.png

        Y מנותק
        Y מנותק
        Yeshivisher
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #18

        @שלום-עולם תפעיל אותה:
        308f2a6f-3121-4020-b3f6-e6e0005e1d5d-image.png

        תלחץ על "ask"

        תבחר פרופסור, תתחיל לדבר איתו (במקום לטוס לאמריקה)

        • יש לך למעלה בצד שמאל "צלמית" (אייקון) של תרגום, תכתוב מה שאתה רוצה, ותתרגם אותו לאנגלית ותעתיק את הטקסט המתורגם
        • תחזור לעמוד של הפרופסורים (למעלה בצד שמאל באייקון)
          *תדביק לפרופסור, וכשתקבל תשובה, תוכל להעתיק ולהדביק שוב ולתרגם, וגם תוכל לשמוע את הטקסט (יש לך כפתור פליי)

        אקווה שזה יועיל לך...
        אם יש שאלות נוספות, אשמח לענות.

        ש ר 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • Y Yeshivisher

          @שלום-עולם תפעיל אותה:
          308f2a6f-3121-4020-b3f6-e6e0005e1d5d-image.png

          תלחץ על "ask"

          תבחר פרופסור, תתחיל לדבר איתו (במקום לטוס לאמריקה)

          • יש לך למעלה בצד שמאל "צלמית" (אייקון) של תרגום, תכתוב מה שאתה רוצה, ותתרגם אותו לאנגלית ותעתיק את הטקסט המתורגם
          • תחזור לעמוד של הפרופסורים (למעלה בצד שמאל באייקון)
            *תדביק לפרופסור, וכשתקבל תשובה, תוכל להעתיק ולהדביק שוב ולתרגם, וגם תוכל לשמוע את הטקסט (יש לך כפתור פליי)

          אקווה שזה יועיל לך...
          אם יש שאלות נוספות, אשמח לענות.

          ש מנותק
          ש מנותק
          שלום עולם
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלום עולם
          #19

          @Yeshivisher לחצתי על האייקון שצילמת, ואני לא רואה כלום. 😞 רק חלון כמו שהבאתי מקודם, אבל ריק.

          Y תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • Y Yeshivisher

            @שלום-עולם תפעיל אותה:
            308f2a6f-3121-4020-b3f6-e6e0005e1d5d-image.png

            תלחץ על "ask"

            תבחר פרופסור, תתחיל לדבר איתו (במקום לטוס לאמריקה)

            • יש לך למעלה בצד שמאל "צלמית" (אייקון) של תרגום, תכתוב מה שאתה רוצה, ותתרגם אותו לאנגלית ותעתיק את הטקסט המתורגם
            • תחזור לעמוד של הפרופסורים (למעלה בצד שמאל באייקון)
              *תדביק לפרופסור, וכשתקבל תשובה, תוכל להעתיק ולהדביק שוב ולתרגם, וגם תוכל לשמוע את הטקסט (יש לך כפתור פליי)

            אקווה שזה יועיל לך...
            אם יש שאלות נוספות, אשמח לענות.

            ר מנותק
            ר מנותק
            רפאל vnkl
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #20

            @Yeshivisher גם אני ניסיתי דרך אמולטור, ניסיתי דרך WSA ולחצתי על ask ואני רואה מסך ריק (אגב יש פווול פרסומות, בערך כל לחיצה)

            Y 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • ר רפאל vnkl

              @Yeshivisher גם אני ניסיתי דרך אמולטור, ניסיתי דרך WSA ולחצתי על ask ואני רואה מסך ריק (אגב יש פווול פרסומות, בערך כל לחיצה)

              Y מנותק
              Y מנותק
              Yeshivisher
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי Yeshivisher
              #21

              @רפאל-vnkl תודה על המידע

              עליתי על התקלה, טופל, בקרוב אעלה קובץ מעודכן:
              c16a733a-276e-4973-911c-0933558f216f-image.png

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • ש שלום עולם

                @Yeshivisher לחצתי על האייקון שצילמת, ואני לא רואה כלום. 😞 רק חלון כמו שהבאתי מקודם, אבל ריק.

                Y מנותק
                Y מנותק
                Yeshivisher
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #22

                @שלום-עולם תיקנתי את התקלה.

                תוריד את הקובץ המעודכן, ותודיע אם הצליח לך.

                תודה על הדיווח!!!

                ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • Y Yeshivisher

                  @שלום-עולם תיקנתי את התקלה.

                  תוריד את הקובץ המעודכן, ותודיע אם הצליח לך.

                  תודה על הדיווח!!!

                  ש מנותק
                  ש מנותק
                  שלום עולם
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #23

                  @Yeshivisher רק הדרך אותי איך להסיר את ההתקנה הקודמת. קיצור הדרך מפנה לקובץ HD-Player.exe ונראה שהוא מהתוכנה עצמה, אז מה למחוק?

                  Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • ש שלום עולם

                    @Yeshivisher רק הדרך אותי איך להסיר את ההתקנה הקודמת. קיצור הדרך מפנה לקובץ HD-Player.exe ונראה שהוא מהתוכנה עצמה, אז מה למחוק?

                    Y מנותק
                    Y מנותק
                    Yeshivisher
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי Yeshivisher
                    #24

                    @שלום-עולם תתקין וזה יעדכן, הקובץ הוא גירסת עידכון.

                    אם לא הולך, תנסה להסיר את האפליקציה הקודמת ולהתקינה מחדש (כפי שעשית בתחילה)

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ש שלום עולם

                      @Yeshivisher רק הדרך אותי איך להסיר את ההתקנה הקודמת. קיצור הדרך מפנה לקובץ HD-Player.exe ונראה שהוא מהתוכנה עצמה, אז מה למחוק?

                      Y מנותק
                      Y מנותק
                      Yeshivisher
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #25

                      @שלום-עולם איך הולך?

                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • Y Yeshivisher

                        @שלום-עולם איך הולך?

                        ש מנותק
                        ש מנותק
                        שלום עולם
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #26

                        @Yeshivisher בינתיים לא מצליח (בגלל איטיות המחשב והאימולטור), אעדכן כשאתייאש.

                        Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ש שלום עולם

                          @Yeshivisher בינתיים לא מצליח (בגלל איטיות המחשב והאימולטור), אעדכן כשאתייאש.

                          Y מנותק
                          Y מנותק
                          Yeshivisher
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #27

                          @שלום-עולם תגדיר בהגדרות של bluestacks יותר שימוש בזיכרון (RAM) - זה יתן יותר "כח" לאימולטור.

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • Y Yeshivisher

                            @שלום-עולם תגדיר בהגדרות של bluestacks יותר שימוש בזיכרון (RAM) - זה יתן יותר "כח" לאימולטור.

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אריה 3
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #28

                            @Yeshivisher כתב בהמלצה | בינה מלאכותית - הפרופסור האישי:

                            @שלום-עולם תגדיר בהגדרות של bluestacks יותר שימוש בזיכרון (RAM) - זה יתן יותר "כח" לאימולטור.

                            @Yeshivisher כתב בהמלצה | בינה מלאכותית - הפרופסור האישי:

                            @שלום-עולם תגדיר בהגדרות של bluestacks יותר שימוש בזיכרון (RAM) - זה יתן יותר "כח" לאימולטור.

                            ובווינדוס 11 יש במנהל המשימות בחלונית "פרטים" אופציה לתת מצב עדיפות גבוהה לאפליקציה כך שהיא מנצלת את המעבד, אל מול ה"קמצנות" של אינטל,

                            Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א אריה 3

                              @Yeshivisher כתב בהמלצה | בינה מלאכותית - הפרופסור האישי:

                              @שלום-עולם תגדיר בהגדרות של bluestacks יותר שימוש בזיכרון (RAM) - זה יתן יותר "כח" לאימולטור.

                              @Yeshivisher כתב בהמלצה | בינה מלאכותית - הפרופסור האישי:

                              @שלום-עולם תגדיר בהגדרות של bluestacks יותר שימוש בזיכרון (RAM) - זה יתן יותר "כח" לאימולטור.

                              ובווינדוס 11 יש במנהל המשימות בחלונית "פרטים" אופציה לתת מצב עדיפות גבוהה לאפליקציה כך שהיא מנצלת את המעבד, אל מול ה"קמצנות" של אינטל,

                              Y מנותק
                              Y מנותק
                              Yeshivisher
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי Yeshivisher
                              #29

                              @אריה-3 זה לא קשור, הbluestacks מאפשר רק 1GB RAM בברירת מחדל, גם אם תתן עדיפות גבוהה, זה לא יעזור אא"כ ישנה בbluestacks עצמו

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ר רפאל vnkl

                                @Yeshivisher גם אני ניסיתי דרך אמולטור, ניסיתי דרך WSA ולחצתי על ask ואני רואה מסך ריק (אגב יש פווול פרסומות, בערך כל לחיצה)

                                Y מנותק
                                Y מנותק
                                Yeshivisher
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #30

                                @רפאל-vnkl בדקת את העידכון?

                                P תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • Y Yeshivisher

                                  @רפאל-vnkl בדקת את העידכון?

                                  P מנותק
                                  P מנותק
                                  ppp
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #31

                                  @Yeshivisher נראה נחמד
                                  שלחתי בקשה לבדיקה לנטפרי והם כתבו שהאתר לא פעיל

                                  Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • P ppp

                                    @Yeshivisher נראה נחמד
                                    שלחתי בקשה לבדיקה לנטפרי והם כתבו שהאתר לא פעיל

                                    Y מנותק
                                    Y מנותק
                                    Yeshivisher
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #32

                                    @ppp מה זא לא פעיל? זה שרת שלי.

                                    תגיד להם שיפנו אליי...

                                    P תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • Y Yeshivisher

                                      @ppp מה זא לא פעיל? זה שרת שלי.

                                      תגיד להם שיפנו אליי...

                                      P מנותק
                                      P מנותק
                                      ppp
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #33

                                      @Yeshivisher אין לי איך לשלוח אותם אליך...?
                                      אשמח אם תשלח להם פניה

                                      Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • P ppp

                                        @Yeshivisher אין לי איך לשלוח אותם אליך...?
                                        אשמח אם תשלח להם פניה

                                        Y מנותק
                                        Y מנותק
                                        Yeshivisher
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #34

                                        @ppp איך?
                                        יש קישור או מייל?

                                        P תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • Y Yeshivisher

                                          @ppp איך?
                                          יש קישור או מייל?

                                          P מנותק
                                          P מנותק
                                          ppp
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #35

                                          @Yeshivisher https://netfree.link/app/#/tickets/list
                                          תודה

                                          Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר