דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. חומרה
  4. בקשת מידע | מפרט של מחשב חדש

בקשת מידע | מפרט של מחשב חדש

מתוזמן נעוץ נעול הועבר חומרה
113 פוסטים 9 כותבים 2.8k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • S SHIMIX 0

    @משה-מזרחי לדעתי הדגם הזה הוא יקר מידי ועשוי לדברים ותוכנות הזויות
    3200 הרץ זה מספיק לגמרי
    מקסימום 4000
    ובכלל 64 ג'גיה😵
    זה מוגזם בהחלט

    C מנותק
    C מנותק
    cuai
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
    #15

    @SHIMIX-0
    תודה על העצה אני מעריך זאת אבל
    זה לא מספיק לצרכים שלי אני עובד עם תוכנות סאונד ועריכה מהירות הזיכרונות חשובה לי בהחלט

    S תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • C cuai

      @SHIMIX-0
      תודה על העצה אני מעריך זאת אבל
      זה לא מספיק לצרכים שלי אני עובד עם תוכנות סאונד ועריכה מהירות הזיכרונות חשובה לי בהחלט

      S מנותק
      S מנותק
      SHIMIX 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #16

      @cuai מספיק לך 16 במהירות 3200 בדוק
      אני גם עובד על תוכנות באולפן שלי
      (על FL STUDIO)
      וזה מספיק באמת לגמרי
      מקס 32

      C תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • S SHIMIX 0

        @משה-מזרחי לדעתי הדגם הזה הוא יקר מידי ועשוי לדברים ותוכנות הזויות
        3200 הרץ זה מספיק לגמרי
        מקסימום 4000
        ובכלל 64 ג'גיה😵
        זה מוגזם בהחלט

        aaaaA מנותק
        aaaaA מנותק
        aaaa
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #17

        @SHIMIX-0 כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

        @משה-מזרחי לדעתי הדגם הזה הוא יקר מידי ועשוי לדברים ותוכנות הזויות
        3200 הרץ זה מספיק לגמרי
        מקסימום 4000
        ובכלל 64 ג'גיה😵
        זה מוגזם בהחלט

        אני מכיר מישהו שעובד על 128GB RAM
        כל אחד והצרכים שלו

        S תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • aaaaA aaaa

          @SHIMIX-0 כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

          @משה-מזרחי לדעתי הדגם הזה הוא יקר מידי ועשוי לדברים ותוכנות הזויות
          3200 הרץ זה מספיק לגמרי
          מקסימום 4000
          ובכלל 64 ג'גיה😵
          זה מוגזם בהחלט

          אני מכיר מישהו שעובד על 128GB RAM
          כל אחד והצרכים שלו

          S מנותק
          S מנותק
          SHIMIX 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #18

          @aaaa מוגזם לכל הדעות
          ריבוי RAM זה רק כשפותחים המון תוכנות ביחד

          aaaaA תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • S SHIMIX 0

            @cuai מספיק לך 16 במהירות 3200 בדוק
            אני גם עובד על תוכנות באולפן שלי
            (על FL STUDIO)
            וזה מספיק באמת לגמרי
            מקס 32

            C מנותק
            C מנותק
            cuai
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
            #19

            @SHIMIX-0

            שלום וברכה , לצרכים שלי זה ממש לא מספיק עבדתי בעבר עם 16
            אני עובד עם פלאגנים שתופסים הרבה זיכרון מהמערכת . ונאלצתי להחליף ל 32 שבהחלט זה כרגע די מספיק ( עדיין על הגבול )
            והזיכרון מתמלא תוך פרק זמן קצר .
            אני מעדיף את דור העתיד בעתיד אני מניח ש 64 אפילו היה מעט.

            S 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • C cuai

              @SHIMIX-0

              שלום וברכה , לצרכים שלי זה ממש לא מספיק עבדתי בעבר עם 16
              אני עובד עם פלאגנים שתופסים הרבה זיכרון מהמערכת . ונאלצתי להחליף ל 32 שבהחלט זה כרגע די מספיק ( עדיין על הגבול )
              והזיכרון מתמלא תוך פרק זמן קצר .
              אני מעדיף את דור העתיד בעתיד אני מניח ש 64 אפילו היה מעט.

              S מנותק
              S מנותק
              SHIMIX 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #20

              @cuai עם איזה
              (סתם מעניין אותי)
              אפשר לשאול?🤔

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • S SHIMIX 0

                @aaaa מוגזם לכל הדעות
                ריבוי RAM זה רק כשפותחים המון תוכנות ביחד

                aaaaA מנותק
                aaaaA מנותק
                aaaa
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #21

                @SHIMIX-0 כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                @aaaa מוגזם לכל הדעות
                ריבוי RAM זה רק כשפותחים המון תוכנות ביחד

                או שפותחים 400 כרטיסיות בכרום ואדג' ביחד
                ובנוסף מריצים כמה מכונות ווירטואליות במקביל
                חוץ מהעבודה השוטפת על המחשב

                C A 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • C cuai

                  @SHIMIX-0

                  שלום וברכה , לצרכים שלי זה ממש לא מספיק עבדתי בעבר עם 16
                  אני עובד עם פלאגנים שתופסים הרבה זיכרון מהמערכת . ונאלצתי להחליף ל 32 שבהחלט זה כרגע די מספיק ( עדיין על הגבול )
                  והזיכרון מתמלא תוך פרק זמן קצר .
                  אני מעדיף את דור העתיד בעתיד אני מניח ש 64 אפילו היה מעט.

                  S מנותק
                  S מנותק
                  SHIMIX 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX 0
                  #22

                  @cuai אם יש'ך כסף אז תשקיע
                  ברור
                  ואתה צודק. בעתיד לכאורה זה יהיה בהחלט נצרך
                  לגבי זכרון תקנה באמזון
                  שם זה הרבה יותר זול

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • aaaaA aaaa

                    @SHIMIX-0 כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                    @aaaa מוגזם לכל הדעות
                    ריבוי RAM זה רק כשפותחים המון תוכנות ביחד

                    או שפותחים 400 כרטיסיות בכרום ואדג' ביחד
                    ובנוסף מריצים כמה מכונות ווירטואליות במקביל
                    חוץ מהעבודה השוטפת על המחשב

                    C מנותק
                    C מנותק
                    cuai
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
                    #23

                    @aaaa

                    זה העיקרון בתוכנת סאונד בתוך התוכנה פותחים הרבה תוכנות שקשורות לתוך התוכנה במקביל וכל תוכנה תוספת לא מעט זיכרון .
                    בגלל זה זה כלכך חשוב
                    כל פלאגין אפילו של דימוי של קומפרסורים , לימטרים ,EQ יכול לתפוס ים של הזכרון במערכת ( איכותיים )
                    או תוכנות VST

                    S תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • C cuai

                      @aaaa

                      זה העיקרון בתוכנת סאונד בתוך התוכנה פותחים הרבה תוכנות שקשורות לתוך התוכנה במקביל וכל תוכנה תוספת לא מעט זיכרון .
                      בגלל זה זה כלכך חשוב
                      כל פלאגין אפילו של דימוי של קומפרסורים , לימטרים ,EQ יכול לתפוס ים של הזכרון במערכת ( איכותיים )
                      או תוכנות VST

                      S מנותק
                      S מנותק
                      SHIMIX 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX 0
                      #24

                      @cuai סגור
                      יאללה בהצלחה
                      ותהנה עם המחשב החדש
                      (לדעתי תקנה לפחות 1650 בשביל המינימום)
                      וגם זה באמזון

                      C תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • S SHIMIX 0

                        @cuai סגור
                        יאללה בהצלחה
                        ותהנה עם המחשב החדש
                        (לדעתי תקנה לפחות 1650 בשביל המינימום)
                        וגם זה באמזון

                        C מנותק
                        C מנותק
                        cuai
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
                        #25

                        @SHIMIX-0
                        תודה אבל אני חושב
                        שעדיף לקנות בארץ שיש לך אחריות והכל

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • C cuai

                          228805 Processor Intel Intel Core i7 13700KF 3.4GHz 30MB Cache s1700 - Box 1
                          186418 CPU Cooler Corsair H55 RGB Liquid CPU Cooler 1
                          244950 Motherboards for Intel GIGABYTE Z790 GAMING X LGA1700 DDR5 1
                          M214928 Memory Display - Kingston FURY BEAST RGB 2x32GB DDR5 4800MHz CL38 1
                          226171 Solid-State Drives (SSD) Kingston NV2 PCIe 4.0 x4 NVMe M.2 2280 1TB SSD 1
                          41812 Optical Writer ASUS Dual Interface External USB 2.0 Slim DVD±RW x8 Drive Black SDRW-08D2S-U Lite 1
                          45440 Power Supply Corsair 750W Active PFC 80+ Bronze CX750 PSU 1
                          237444 Case Antec NX270 TG Mid Tower ATX Case (No PSU) - Black 1
                          2581 Assembly הרכבת מחשב שלם - מחלקים של קיי.אס.פי

                          https://ksp.co.il/t/oM4gU3

                          aaaaA מנותק
                          aaaaA מנותק
                          aaaa
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי aaaa
                          #26

                          @cuai אין לך עניין במעבד עם קירור, ברגע שאתה קונה קירור חיצוני
                          תחליף למעבד הזה
                          https://ksp.co.il/web/item/16014

                          C תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • aaaaA aaaa

                            @cuai אין לך עניין במעבד עם קירור, ברגע שאתה קונה קירור חיצוני
                            תחליף למעבד הזה
                            https://ksp.co.il/web/item/16014

                            C מנותק
                            C מנותק
                            cuai
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #27

                            @aaaa
                            הי נכנסתי אבל אני לא רואה איזה שינוי במפרט אשמח לדעת מה הכוונה
                            למעבד הזה יש גם קירור ?

                            aaaaA N 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • C cuai

                              @aaaa
                              הי נכנסתי אבל אני לא רואה איזה שינוי במפרט אשמח לדעת מה הכוונה
                              למעבד הזה יש גם קירור ?

                              aaaaA מנותק
                              aaaaA מנותק
                              aaaa
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #28

                              @cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                              @aaaa
                              הי נכנסתי אבל אני לא רואה איזה שינוי במפרט אשמח לדעת מה הכוונה
                              למעבד הזה יש גם קירור ?

                              כן
                              תחליף למעבד הזה
                              זה אותו מעבד, רק בלי קירור

                              C תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • C cuai

                                @aaaa
                                הי נכנסתי אבל אני לא רואה איזה שינוי במפרט אשמח לדעת מה הכוונה
                                למעבד הזה יש גם קירור ?

                                N מנותק
                                N מנותק
                                nte
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #29

                                @cuai קח SSD יותר איכותי למערכת כזו
                                והמעבד שהבאת הוא ללא ליבה גרפית ככה שאתה חייב כרטיס מסך או שתחפש מעבד ללא סיומת F

                                C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • N nte

                                  @cuai קח SSD יותר איכותי למערכת כזו
                                  והמעבד שהבאת הוא ללא ליבה גרפית ככה שאתה חייב כרטיס מסך או שתחפש מעבד ללא סיומת F

                                  C מנותק
                                  C מנותק
                                  cuai
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
                                  #30

                                  @nte שלום וברכה
                                  תודה.
                                  איזה SSD מומלץ ?
                                  כן יש לי כרטיס מסך אז אין צורך .

                                  N תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • aaaaA aaaa

                                    @cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                                    @aaaa
                                    הי נכנסתי אבל אני לא רואה איזה שינוי במפרט אשמח לדעת מה הכוונה
                                    למעבד הזה יש גם קירור ?

                                    כן
                                    תחליף למעבד הזה
                                    זה אותו מעבד, רק בלי קירור

                                    C מנותק
                                    C מנותק
                                    cuai
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
                                    #31

                                    @aaaa
                                    שלום וברכה
                                    עם הקירור יש מבצע ביותר זול ב 1700 וקצת בערך אז לא איכפת לי שהיה קירור נוסף זה רק יועיל אני מניח .

                                    aaaaA תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • C cuai

                                      @nte שלום וברכה
                                      תודה.
                                      איזה SSD מומלץ ?
                                      כן יש לי כרטיס מסך אז אין צורך .

                                      N מנותק
                                      N מנותק
                                      nte
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #32

                                      @cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                                      @nte שלום וברכה
                                      תודה.
                                      איזה SSD מומלץ ?
                                      כן יש לי כרטיס מסך אז אין צורך .

                                      SN 770 או 850
                                      אולי 980 פרו (האמת עכשיו הייתה פרשייה על הדגם אז לא יודע)

                                      aaaaA C 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • C cuai

                                        @aaaa
                                        שלום וברכה
                                        עם הקירור יש מבצע ביותר זול ב 1700 וקצת בערך אז לא איכפת לי שהיה קירור נוסף זה רק יועיל אני מניח .

                                        aaaaA מנותק
                                        aaaaA מנותק
                                        aaaa
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי aaaa
                                        #33

                                        @cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                                        @aaaa
                                        שלום וברכה
                                        עם הקירור יש מבצע ביותר זול ב 1700 וקצת בערך אז לא איכפת לי שהיה קירור נוסף זה רק יועיל אני מניח .

                                        לא זה פשוט לא רלוונטי
                                        או שיש את הקירור המובנה
                                        או שאתה שם קירור חיצוני

                                        C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • N nte

                                          @cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                                          @nte שלום וברכה
                                          תודה.
                                          איזה SSD מומלץ ?
                                          כן יש לי כרטיס מסך אז אין צורך .

                                          SN 770 או 850
                                          אולי 980 פרו (האמת עכשיו הייתה פרשייה על הדגם אז לא יודע)

                                          aaaaA מנותק
                                          aaaaA מנותק
                                          aaaa
                                          מדריכים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #34

                                          @nte כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                                          (האמת עכשיו הייתה פרשייה על הדגם אז לא יודע)

                                          מה קרה איתו?

                                          N תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר