בקשת מידע | מפרט של מחשב חדש
-
זה העיקרון בתוכנת סאונד בתוך התוכנה פותחים הרבה תוכנות שקשורות לתוך התוכנה במקביל וכל תוכנה תוספת לא מעט זיכרון .
בגלל זה זה כלכך חשוב
כל פלאגין אפילו של דימוי של קומפרסורים , לימטרים ,EQ יכול לתפוס ים של הזכרון במערכת ( איכותיים )
או תוכנות VST -
@cuai סגור
יאללה בהצלחה
ותהנה עם המחשב החדש
(לדעתי תקנה לפחות 1650 בשביל המינימום)
וגם זה באמזון -
228805 Processor Intel Intel Core i7 13700KF 3.4GHz 30MB Cache s1700 - Box 1
186418 CPU Cooler Corsair H55 RGB Liquid CPU Cooler 1
244950 Motherboards for Intel GIGABYTE Z790 GAMING X LGA1700 DDR5 1
M214928 Memory Display - Kingston FURY BEAST RGB 2x32GB DDR5 4800MHz CL38 1
226171 Solid-State Drives (SSD) Kingston NV2 PCIe 4.0 x4 NVMe M.2 2280 1TB SSD 1
41812 Optical Writer ASUS Dual Interface External USB 2.0 Slim DVD±RW x8 Drive Black SDRW-08D2S-U Lite 1
45440 Power Supply Corsair 750W Active PFC 80+ Bronze CX750 PSU 1
237444 Case Antec NX270 TG Mid Tower ATX Case (No PSU) - Black 1
2581 Assembly הרכבת מחשב שלם - מחלקים של קיי.אס.פי -
@cuai אין לך עניין במעבד עם קירור, ברגע שאתה קונה קירור חיצוני
תחליף למעבד הזה
https://ksp.co.il/web/item/16014 -
@cuai קח SSD יותר איכותי למערכת כזו
והמעבד שהבאת הוא ללא ליבה גרפית ככה שאתה חייב כרטיס מסך או שתחפש מעבד ללא סיומת F -
@cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:
@aaaa
הי נכנסתי אבל אני לא רואה איזה שינוי במפרט אשמח לדעת מה הכוונה
למעבד הזה יש גם קירור ?כן
תחליף למעבד הזה
זה אותו מעבד, רק בלי קירור -
@aaaa
שלום וברכה
עם הקירור יש מבצע ביותר זול ב 1700 וקצת בערך אז לא איכפת לי שהיה קירור נוסף זה רק יועיל אני מניח . -
@cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:
@nte שלום וברכה
תודה.
איזה SSD מומלץ ?
כן יש לי כרטיס מסך אז אין צורך .SN 770 או 850
אולי 980 פרו (האמת עכשיו הייתה פרשייה על הדגם אז לא יודע) -
@aaaa כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:
@nte כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:
(האמת עכשיו הייתה פרשייה על הדגם אז לא יודע)
מה קרה איתו?
לא זוכר בדיוק ראיתי ככה מלמעלה על דגמים 980 990
-
@cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:
@aaaa
שלום וברכה
עם הקירור יש מבצע ביותר זול ב 1700 וקצת בערך אז לא איכפת לי שהיה קירור נוסף זה רק יועיל אני מניח .לא זה פשוט לא רלוונטי
או שיש את הקירור המובנה
או שאתה שם קירור חיצוני -
@aaaa
אז זאת אומרת שאני צריך להוריד את הקירור הנוזלי ?
או שליחלופין זה לא יפריע לי שהיה גם עם הוא לא היה בשימוש כי זה פשוט ב 150 ש"ח יותר נמוך וזה משמעותי .
ה TRaY כרגע יותר יקר -
@cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:
@nte שלום וברכה
תודה.
איזה SSD מומלץ ?
כן יש לי כרטיס מסך אז אין צורך .SN 770 או 850
אולי 980 פרו (האמת עכשיו הייתה פרשייה על הדגם אז לא יודע) -
@cuai אין שום בעיה לקנות ושלא יהיה בשימוש, המעבד אותו מעבד
בס"ה אתה מקבל באריזה גם קירור של אינטל -
@cuai הכונן הכי טוב זה הכונן הזה
https://ksp.co.il/web/item/179930
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות