דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. חומרה
  4. בקשת מידע | מפרט של מחשב חדש

בקשת מידע | מפרט של מחשב חדש

מתוזמן נעוץ נעול הועבר חומרה
113 פוסטים 9 כותבים 2.8k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • C cuai

    228805 Processor Intel Intel Core i7 13700KF 3.4GHz 30MB Cache s1700 - Box 1
    186418 CPU Cooler Corsair H55 RGB Liquid CPU Cooler 1
    244950 Motherboards for Intel GIGABYTE Z790 GAMING X LGA1700 DDR5 1
    M214928 Memory Display - Kingston FURY BEAST RGB 2x32GB DDR5 4800MHz CL38 1
    226171 Solid-State Drives (SSD) Kingston NV2 PCIe 4.0 x4 NVMe M.2 2280 1TB SSD 1
    41812 Optical Writer ASUS Dual Interface External USB 2.0 Slim DVD±RW x8 Drive Black SDRW-08D2S-U Lite 1
    45440 Power Supply Corsair 750W Active PFC 80+ Bronze CX750 PSU 1
    237444 Case Antec NX270 TG Mid Tower ATX Case (No PSU) - Black 1
    2581 Assembly הרכבת מחשב שלם - מחלקים של קיי.אס.פי

    https://ksp.co.il/t/oM4gU3

    S מנותק
    S מנותק
    SHIMIX 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #6

    @cuai האמת
    הכל נראה די שפוי
    (חוץ מהמחיר)

    C תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • S SHIMIX 0

      @cuai האמת
      הכל נראה די שפוי
      (חוץ מהמחיר)

      C מנותק
      C מנותק
      cuai
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
      #7

      @SHIMIX-0

      למה המחיר גבוהה ?
      KSP נחשבים יחסית זולים.

      S 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • C cuai

        @SHIMIX-0

        למה המחיר גבוהה ?
        KSP נחשבים יחסית זולים.

        S מנותק
        S מנותק
        SHIMIX 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX 0
        #8

        @cuai למה אתה צריך קירור נוזלי זה סתם עושה בעיות
        תקנה קרור אוויר חזק מפלצתי ויעיל
        גם הלוח
        זה עשוי ל OVERCLOCK

        aaaaA C 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • S SHIMIX 0

          @cuai למה אתה צריך קירור נוזלי זה סתם עושה בעיות
          תקנה קרור אוויר חזק מפלצתי ויעיל
          גם הלוח
          זה עשוי ל OVERCLOCK

          aaaaA מנותק
          aaaaA מנותק
          aaaa
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #9

          @SHIMIX-0 כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

          @cuai למה אתה צריך קירור נוזלי זה סתם עושה בעיות
          תקנה קרור אוויר חזק מפלצתי ויעיל

          ע"ס מה המסקנות הנחרצות?

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • C cuai

            @SHIMIX-0

            למה המחיר גבוהה ?
            KSP נחשבים יחסית זולים.

            S מנותק
            S מנותק
            SHIMIX 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #10

            @cuai ולמה אתה צריך DDR5?

            aaaaA משה מזרחימ 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • S SHIMIX 0

              @cuai למה אתה צריך קירור נוזלי זה סתם עושה בעיות
              תקנה קרור אוויר חזק מפלצתי ויעיל
              גם הלוח
              זה עשוי ל OVERCLOCK

              C מנותק
              C מנותק
              cuai
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
              #11

              @SHIMIX-0
              זה הלוח הזול ביותר שהיה באופציות של תושבת Z790
              שאני צריך למעבד

              לגבי ה DDR 5
              הוא מהיר הרבה יותר לפי מה ששמעתי .

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • S SHIMIX 0

                @cuai ולמה אתה צריך DDR5?

                aaaaA מנותק
                aaaaA מנותק
                aaaa
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #12

                @SHIMIX-0 כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                @cuai ולמה אתה צריך DDR5?

                ולמה אתה צריך i7
                ולמה אתה צריך מחשב?
                איזה מין שאלות?

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • S SHIMIX 0

                  @cuai ולמה אתה צריך DDR5?

                  משה מזרחימ מנותק
                  משה מזרחימ מנותק
                  משה מזרחי
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #13

                  @SHIMIX-0 כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                  DDR5

                  אולי כי זה יותר מהיר 🤔

                  הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

                  S תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • משה מזרחימ משה מזרחי

                    @SHIMIX-0 כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                    DDR5

                    אולי כי זה יותר מהיר 🤔

                    S מנותק
                    S מנותק
                    SHIMIX 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX 0
                    #14

                    @משה-מזרחי לדעתי הדגם הזה הוא יקר מידי ועשוי לדברים ותוכנות הזויות
                    3200 הרץ זה מספיק לגמרי
                    מקסימום 4000
                    ובכלל 64 ג'גיה😵
                    זה מוגזם בהחלט

                    C aaaaA 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • S SHIMIX 0

                      @משה-מזרחי לדעתי הדגם הזה הוא יקר מידי ועשוי לדברים ותוכנות הזויות
                      3200 הרץ זה מספיק לגמרי
                      מקסימום 4000
                      ובכלל 64 ג'גיה😵
                      זה מוגזם בהחלט

                      C מנותק
                      C מנותק
                      cuai
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
                      #15

                      @SHIMIX-0
                      תודה על העצה אני מעריך זאת אבל
                      זה לא מספיק לצרכים שלי אני עובד עם תוכנות סאונד ועריכה מהירות הזיכרונות חשובה לי בהחלט

                      S תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • C cuai

                        @SHIMIX-0
                        תודה על העצה אני מעריך זאת אבל
                        זה לא מספיק לצרכים שלי אני עובד עם תוכנות סאונד ועריכה מהירות הזיכרונות חשובה לי בהחלט

                        S מנותק
                        S מנותק
                        SHIMIX 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #16

                        @cuai מספיק לך 16 במהירות 3200 בדוק
                        אני גם עובד על תוכנות באולפן שלי
                        (על FL STUDIO)
                        וזה מספיק באמת לגמרי
                        מקס 32

                        C תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • S SHIMIX 0

                          @משה-מזרחי לדעתי הדגם הזה הוא יקר מידי ועשוי לדברים ותוכנות הזויות
                          3200 הרץ זה מספיק לגמרי
                          מקסימום 4000
                          ובכלל 64 ג'גיה😵
                          זה מוגזם בהחלט

                          aaaaA מנותק
                          aaaaA מנותק
                          aaaa
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #17

                          @SHIMIX-0 כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                          @משה-מזרחי לדעתי הדגם הזה הוא יקר מידי ועשוי לדברים ותוכנות הזויות
                          3200 הרץ זה מספיק לגמרי
                          מקסימום 4000
                          ובכלל 64 ג'גיה😵
                          זה מוגזם בהחלט

                          אני מכיר מישהו שעובד על 128GB RAM
                          כל אחד והצרכים שלו

                          S תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • aaaaA aaaa

                            @SHIMIX-0 כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                            @משה-מזרחי לדעתי הדגם הזה הוא יקר מידי ועשוי לדברים ותוכנות הזויות
                            3200 הרץ זה מספיק לגמרי
                            מקסימום 4000
                            ובכלל 64 ג'גיה😵
                            זה מוגזם בהחלט

                            אני מכיר מישהו שעובד על 128GB RAM
                            כל אחד והצרכים שלו

                            S מנותק
                            S מנותק
                            SHIMIX 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #18

                            @aaaa מוגזם לכל הדעות
                            ריבוי RAM זה רק כשפותחים המון תוכנות ביחד

                            aaaaA תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • S SHIMIX 0

                              @cuai מספיק לך 16 במהירות 3200 בדוק
                              אני גם עובד על תוכנות באולפן שלי
                              (על FL STUDIO)
                              וזה מספיק באמת לגמרי
                              מקס 32

                              C מנותק
                              C מנותק
                              cuai
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
                              #19

                              @SHIMIX-0

                              שלום וברכה , לצרכים שלי זה ממש לא מספיק עבדתי בעבר עם 16
                              אני עובד עם פלאגנים שתופסים הרבה זיכרון מהמערכת . ונאלצתי להחליף ל 32 שבהחלט זה כרגע די מספיק ( עדיין על הגבול )
                              והזיכרון מתמלא תוך פרק זמן קצר .
                              אני מעדיף את דור העתיד בעתיד אני מניח ש 64 אפילו היה מעט.

                              S 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • C cuai

                                @SHIMIX-0

                                שלום וברכה , לצרכים שלי זה ממש לא מספיק עבדתי בעבר עם 16
                                אני עובד עם פלאגנים שתופסים הרבה זיכרון מהמערכת . ונאלצתי להחליף ל 32 שבהחלט זה כרגע די מספיק ( עדיין על הגבול )
                                והזיכרון מתמלא תוך פרק זמן קצר .
                                אני מעדיף את דור העתיד בעתיד אני מניח ש 64 אפילו היה מעט.

                                S מנותק
                                S מנותק
                                SHIMIX 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #20

                                @cuai עם איזה
                                (סתם מעניין אותי)
                                אפשר לשאול?🤔

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • S SHIMIX 0

                                  @aaaa מוגזם לכל הדעות
                                  ריבוי RAM זה רק כשפותחים המון תוכנות ביחד

                                  aaaaA מנותק
                                  aaaaA מנותק
                                  aaaa
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #21

                                  @SHIMIX-0 כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                                  @aaaa מוגזם לכל הדעות
                                  ריבוי RAM זה רק כשפותחים המון תוכנות ביחד

                                  או שפותחים 400 כרטיסיות בכרום ואדג' ביחד
                                  ובנוסף מריצים כמה מכונות ווירטואליות במקביל
                                  חוץ מהעבודה השוטפת על המחשב

                                  C A 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • C cuai

                                    @SHIMIX-0

                                    שלום וברכה , לצרכים שלי זה ממש לא מספיק עבדתי בעבר עם 16
                                    אני עובד עם פלאגנים שתופסים הרבה זיכרון מהמערכת . ונאלצתי להחליף ל 32 שבהחלט זה כרגע די מספיק ( עדיין על הגבול )
                                    והזיכרון מתמלא תוך פרק זמן קצר .
                                    אני מעדיף את דור העתיד בעתיד אני מניח ש 64 אפילו היה מעט.

                                    S מנותק
                                    S מנותק
                                    SHIMIX 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX 0
                                    #22

                                    @cuai אם יש'ך כסף אז תשקיע
                                    ברור
                                    ואתה צודק. בעתיד לכאורה זה יהיה בהחלט נצרך
                                    לגבי זכרון תקנה באמזון
                                    שם זה הרבה יותר זול

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • aaaaA aaaa

                                      @SHIMIX-0 כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                                      @aaaa מוגזם לכל הדעות
                                      ריבוי RAM זה רק כשפותחים המון תוכנות ביחד

                                      או שפותחים 400 כרטיסיות בכרום ואדג' ביחד
                                      ובנוסף מריצים כמה מכונות ווירטואליות במקביל
                                      חוץ מהעבודה השוטפת על המחשב

                                      C מנותק
                                      C מנותק
                                      cuai
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
                                      #23

                                      @aaaa

                                      זה העיקרון בתוכנת סאונד בתוך התוכנה פותחים הרבה תוכנות שקשורות לתוך התוכנה במקביל וכל תוכנה תוספת לא מעט זיכרון .
                                      בגלל זה זה כלכך חשוב
                                      כל פלאגין אפילו של דימוי של קומפרסורים , לימטרים ,EQ יכול לתפוס ים של הזכרון במערכת ( איכותיים )
                                      או תוכנות VST

                                      S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • C cuai

                                        @aaaa

                                        זה העיקרון בתוכנת סאונד בתוך התוכנה פותחים הרבה תוכנות שקשורות לתוך התוכנה במקביל וכל תוכנה תוספת לא מעט זיכרון .
                                        בגלל זה זה כלכך חשוב
                                        כל פלאגין אפילו של דימוי של קומפרסורים , לימטרים ,EQ יכול לתפוס ים של הזכרון במערכת ( איכותיים )
                                        או תוכנות VST

                                        S מנותק
                                        S מנותק
                                        SHIMIX 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX 0
                                        #24

                                        @cuai סגור
                                        יאללה בהצלחה
                                        ותהנה עם המחשב החדש
                                        (לדעתי תקנה לפחות 1650 בשביל המינימום)
                                        וגם זה באמזון

                                        C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • S SHIMIX 0

                                          @cuai סגור
                                          יאללה בהצלחה
                                          ותהנה עם המחשב החדש
                                          (לדעתי תקנה לפחות 1650 בשביל המינימום)
                                          וגם זה באמזון

                                          C מנותק
                                          C מנותק
                                          cuai
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
                                          #25

                                          @SHIMIX-0
                                          תודה אבל אני חושב
                                          שעדיף לקנות בארץ שיש לך אחריות והכל

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר