שאלה | סימנים מוזרים בפי די אף שלא הופיעו בוורד
-
יש בוורד תיבות טקסט ובכל פעם שיש מעבר שורה בתיבת טקסט
בפי די אף רואים בסוף השורה קוביה, בלי שום קשר
אולי מישהו מכיר את הבעיה הזאת ויודע איך לפתור אותה -
בגופן ברירת המחדל באמת אין סימנים,
אבל ברוב הגופנים היפים יש סימנים,
תודה רבה לכל מי שרצה לעזור (2 מדריכים שהתחברו כדי לעזור לי)
בסוף הסתדרתי עם גופן פחות יפה. -
בגופן ברירת המחדל באמת אין סימנים,
אבל ברוב הגופנים היפים יש סימנים,
תודה רבה לכל מי שרצה לעזור (2 מדריכים שהתחברו כדי לעזור לי)
בסוף הסתדרתי עם גופן פחות יפה. -
@חכמון בדומה ל@דאנציג, אם הדפסת במדפסת ADOBE (אדובי) זה סגולה בדוקה לקישקושים ג'יבריש.
אני תמיד מדפיס בPDF של מיקרוסופט
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות




